لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل تحقیق درباره ارتباط غیر کلامی

تعداد صفحه:  32

نوع فایل:  Word

فرمت فایل:  docx

***  قابل ویـرایش

 

 

 

فهرست مطالب

 

مهارت ارتباط غیر کلامی

 

«جی. دیلیو پورتر » ارتباط غیرکلامی را در چهار گروه تقسیم بندی می کند:

 

جسمی

 

هنرشناسی

 

علائم

 

نمادها

 

روش های غیر زبانی

 

تمایزات فرهنگی در ارتباطات غیرکلامی

 

علائم(کدهای) غیرکلامی

 

جایگاه فرهنگ در رفتار بین فردی

 

ابعاد تفاوت فرهنگی

 

نزدیکی و گویایی(immediacy and expressiveness)

 

فردگرایی(individualism)

 

مردانگی(masculinity)

 

فاصله قدرت(power distance)

 

زمینه بالا و پایین(high/low context)

 

نتیجه گیری

 

منبع

 

 

 

 

 

 

 

مهارت ارتباط غیر کلامی

 

 

 

ارتباط به معنی انتقال اطلاعات از یک فرد به فرد دیگر است. بیش تر مردم، حدود 75 درصد زمان بیداری خود را صرف برقراری ارتباط، تبادل اطلاعات، افکار و عقاید با دیگران می کنند. ارتباط کلامی، در قالب زبان و کلمات انجام می شود در حالی که ارتباط غیر کلامی، این گونه نیست و بیش ترین ارتباط ما با دیگران، از این طریق است.

 

ارتباط غیر کلامی شامل اشاره ها، تماس چشمی، لحن صدا و حرکت بدن می باشد. گاهی نوع پوشش و سکوت اختیار کردن نیز جزو ارتباط غیرکلامی به شمار می رود. در یک ارتباط ، پیام ها به دو طریق کلامی و غیر کلامی ارسال می شود. اگر بین کلمات ادا شده و حرکات بدن گوینده تضاد وجود داشته باشد، گیرنده پیام، بیش تر به حرکات بدن و اشاره های غیر کلامی اعتماد می کند.

 

«جی. دیلیو پورتر » ارتباط غیرکلامی را در چهار گروه تقسیم بندی می کند:

 

جسمی: ارتباط فردی شامل اشاره های چهره ای، لحن صدا، بو و حرکات بدن

 

هنرشناسی: ارتباط از طریق موسیقی، بازیگری، نقاشی و مجسمه سازی

 

علائم: شامل پرچم ها، شلیک توپ به پاس احترام، آژیر و سوت زدن

 

نمادها: به کارگیری آداب و رسوم مذهبی، شأن و منزلت و جایگاه اجتماعی

 

آگاهی از ارتباط غیرکلامی، برای مدیران به عنوان رهبران سازمانی، به دو دلیل اهمیت دارد:

 

مدیر به عنوان رهبر گروه برای انجام بهتر وظایف، باید با کارکنان ارتباط موثری داشته باشد اگر اشاره های غیرکلامی کارکنان از سوی مدیر به خوبی تفسیر شود، می تواند به آن ها پاسخی مناسب بدهد.

 

طرز تلقی، نگرش و احساسات کارکنان، از طریق ارتباط غیرکلامی ارسال می شود بعضی از نیازهای فردی مانند رشد، قدرشناسی، موفقیت و تشویق، باید در سازمان ارضاء شود که لازمه این کار، شناخت و درک این نیازها از سوی مدیران و از طریق ارتباط غیرکلامی  است. اگر کارکنان سازمان درک درستی از اشاره های غیرکلامی داشته باشند، سازمان، شانس موفقیت بیش تری دارد.

 

نگاه مستقیم گوینده، نشان دهنده صفا، صداقت و احساس اعتماد او به شنونده است. نگاه کردن به پایین، حاکی از فروتنی و چرخاندن چشمان به بالا، ناشی از خستگی گوینده است.

 

مطالعات نشان داده است که ارتباط غیرکلامی، اطلاعات لازم را برای مدیران و کارکنان فراهم می سازد یافته های این پژوهش دارای دو جنبه قابل بررسی می باشد:

 

الف) ویژگی های ثابت

 

- فاصله: فاصله ای که یک نفر با دیگری رعایت می کند، غالباً یک پیام غیرکلامی را منتقل می کند در بعضی از فرهنگ ها این فاصله، نشان دهنده نوعی علاقه است در حالی که گاهی می تواند ناشی از منزلت اجتماعی  تلقی گردد.

 

- طرز قرار گرفتن: بسیاری از افراد به روش های مختلفی مانند چهره به چهره، پهلو به پهلو یا حتی پشت به پشت دیگران قرار می گیرند برای مثال افراد معاشرتی، به طور معمول پهلو به پهلو و افراد رقابت جو، چهره به چهره دیگران قرار می گیرند.

 

- حالت اندامی: بعضی افراد ممکن است روی صندلی، صاف بنشینند یا لم بدهند یا هنگام تعامل با دیگران، بایستند. این ها عواملی است که باعث انتقال پیام می شود.

 

- تماس جسمی: دست دادن، دست به شانه کسی زدن، هل دادن یا دست کسی را محکم گرفتن، همه می توانند انتقال دهنده ی پیام ناشی از صمیمیمت و احساس محبت یا برعکس، نفرت و بی تفاوتی باشند.

 

ب) ویژگی های متغیر و پویا

 

- بیان چهره ای: لبخند، اخم، ابروی بالا رفته، خمیازه کشیدن و پوزخند زدن، همه انتقال دهنده اطلاعات هستند. بیان چهره ای به طور معمول به هنگام ارتباط و با توجه به واکنش شنونده، تغییر می کند و در فرهنگ های مختلف، می تواند معانی مشترکی داشته باشد.

 

- حرکات و اشارات: یکی از مهم ترین حرکات و اشارات، مربوط به دست هاست که هنگام حرف زدن، کمتر به آن توجه می شود. بعضی از حرکات و اشارات مانند گره کردن مشت، دارای معانی جهانی است در حالی که سایر اشارات و حرکات در فرهنگ های مختلف، دارای معانی مختلفی می باشند.

 

- نگاه کردن: یکی از ویژگی های مهم در ارتباطات اجتماعی، تماس چشمی است. نگاه کردن می تواند انتقال دهنده هیجاناتی مانند محبت یا نفرت، علاقه یا بی تفاوت باشد.

 

روش های غیر زبانی

 

ویژگی های ثابت و متغیر ارتباط غیرکلامی می توانند اطلاعات مهمی را از فرستنده به گیرنده ی پیام منتقل کنند. اکنون نگاهی به روش های غیرزبانی انتقال پیام می اندازیم:

 

- زبان بدن: بهترین روش برای دسترسی به توان مدیریتی، فقط گوش دادن به حرف های کارکنان نیست. بلکه مشاهده حرکات است که کارکنان هنگام حرف زدن انجام می دهند.

 

- بیان چهره ای: به طور معمول از بیان چهره ای، برای انتقال هیجان ها استفاده می کنیم. چهره می تواند نگرش و طرز تلقی گوینده باشد. محققان معتقدند که بیان چهره ای، بهتر از هر عاملی می تواند وضعیت هیجانی ما را توصیف کند به عنوان مثال حالت چشمان می تواند شادی، غمگینی و یا حیرت ما را بیان کند و با یک لبخند و تبسم می تواند صمیمیت، علاقه و محبت را نشان دهد. پایین بودن چهره، ابروها و پیشانی چروک شده می تواند ناشی از خشم باشد.

 

- تماس چشمی: یکی از قوی ترین ارتباطات غیرکلامی، تماس چشمی مستقیم است. در سازمان ها به طور معمول تماس چشمی مدیران در مقایسه با کارکنان، طولانی تر است. نگاه مستقیم گوینده، نشان دهنده صفا، صداقت و احساس اعتماد او به شنونده است. نگاه کردن به پایین، حاکی از فروتنی و چرخاندن چشمان به بالا، ناشی از خستگی گوینده است.

 

نگاه کردن می تواند انتقال دهنده هیجاناتی مانند محبت یا نفرت، علاقه یا بی تفاوت باشد.

 

- فضای شخصی: فضای شخصی همانند یک حباب است که بین شما و دیگران فاصله می اندازد. این فضا، قلمروی غیرمشهود است و وقتی آشکار می شود که کسی تلاش کند وارد آن شود هر چه مقام شما در سازمان بالاتر باشد، فضای بهتر و بیش تری خواهید داشت، از قلمروتان بهتر محافظت خواهید کرد و به سادگی می توانید به قلمرو مرئوسین وارد شوید.

 

- زبان آوایی: یافته های محققان نشان می دهد که لحن، طنین و کیفیت صدا و سرعت کلمات ادا شده می تواند هیجان ها را بدون توجه به محتوای پیام انتقال دهد. لحن صدا علاوه بر انتقال پیام می تواند به عنوان مکمل پیام عمل نماید به عنوان یک ارتباط گر باید نسبت به تأثیر لحن، طنین و کیفیت صدای تان بر تفسیر پیام  از سوی شنونده توجه کنید.

 

- سکوت و زمان: سکوت می تواند تأثیر مثبت و منفی بر فرآیند ارتباطات داشته و بر تحکیم یا قطع روابط، اثر گذار باشد. سکوت می تواند باعث بروز تنش و اضطراب شده یا برعکس به حفظ آرامش گوینده کمک کند. سکوت می تواند نشانه علاقه یا بی علاقگی، موافقت یا محافظت باشد.

 

زمان نیز می تواند نشان دهنده جایگاه و منزلت اجتماعی و سازمانی باشد در یک سازمان سالم، مدیر و کارکنانش برای برقراری ارتباط و احترام متقابل به یکدیگر، زمان را رعایت می کنند.

 

تمایزات فرهنگی در ارتباطات غیرکلامی

 

تعدادی از محققان فرهنگ(culture) و ارتباط(communication) را معادل دانسته اند. فرهنگ و ارتباط تفکیک ناپذیرند زیرا یادگیری و حفظ فرهنگ از طریق تعامل انسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر این، فرهنگ ابتدائا یک پدیده غیرکلامی‌است زیرا یادگیری بیشتر جوانب فرهنگ از طریق مشاهده و تقلید انجام می‌گیرد تا تعلیم یا بیان کلامی‌صریح و روشن. سطح اولیه فرهنگ به صورت ضمنی، بدون آگاهی، و ابتدائا با شیوه‌های غیرکلامی‌منتقل می‌شود.

 

ارتباط میان فرهنگی زمانی رخ می‌دهد که دو یا چند فرد با زمینه‌های فرهنگی متفاوت تعامل می‌کنند.این فرایند به ندرت آسان و خالی از مسئله است. در بیشتر موقعیت‌ها، ارتباط گران میان فرهنگی اشتراک زبانی ندارند، اما زبان‌ها قابل یادگیری است و مسایل ارتباطی بزرگتر در قلمرو غیرکلامی‌رخ می‌دهد. ارتباط غیرکلامی‌یک فرایند ظریف، چندبعدی، و غالبا خودجوش است. در واقع، افراد از بیشتر رفتارهای غیرکلامی‌خود که بدون توجه، خود به خود و غیرارادی انجام می‌شود آگاه نیستند. از آنجا که ما اغلب از رفتارهای غیرکلامی‌خود هم آگاه نیستیم، تشخیص دادن و تسلط بر رفتارهای غیرکلامی‌در فرهنگی بیگانه بی نهایت مشکل است. گاهی در فرهنگ‌های دیگر احساس ناراحتی می‌کنیم چون حس می‌کنیم چیزی سر جای خود نیست. “از آنجا که رفتارهای غیرکلامی‌به ندرت پدیده‌هایی آگاهانه هستند، احتمالا درک دقیق علت این احساس ناراحتی برای ما مشکل خواهد بود”.

 

این مقاله علائم(کدهای) ارتباط غیرکلامی‌را مختصرا مرور می‌کند، جایگاه فرهنگ به عنوان بخشی از رفتار بین فردی را بررسی می‌کند، سپس به پنج بعد اصلی تفاوت فرهنگی می‌پردازد که شامل نزدیکی(immediacy)، فردگرایی(individualism)، مردانگی(masculinity)، فاصله قدرت(power distance)، و زمینه بالا و پایین(high/low context) است. چنین استدلال شده که هر یک از این ابعاد تفاوت‌هایی در برقراری ارتباط در یک فرهنگ ایجاد می‌کند، به ویژه در برقراری ارتباط غیرکلامی‌در آن فرهنگ.

 


کلمات کلیدی : تحقیق درباره ارتباط غیر کلامی , تحقیق در مورد ارتباط بدون کلام , مقاله درباره ارتباط غیرکلامی , ارتباط غیر کلامی , تحقیق , پاورپوینت , مقاله درب
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق درباره ارتباط غیر کلامی

ارتباط غیرکلامی در مذاکره و زندگی روزمره | متمم https://motamem.org/ارتباطات-غیرکلامی-و-زبان-بدن-در-مذاکره/‏ - ذخیره شده - مشابه [ لینک مرتبط: چند تعریف آکادمیک از ارتباط غیرکلامی ]. تاریخچه ... مقالات مرتبط با زبان بدن و ارتباط غیرکلامی · چند کتاب ... چند نکته درباره تحلیل زبان بدن در جلسات مذاکره · آموزش زبان ... آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟ دانلود مقاله ارتباط غیرکلامی | ایلرنیکا elearnica.ir/management/دانلود-مقاله-ارتباط-غیرکلامی‏ - ذخیره شده دانلود مقالات ارتباط غیرکلامی با عنوان ترجمه شده؛ دانلود دهها مقاله جدید دسته بندی شده در تمامی ... به منظور تسریع دانلود مقاله و پیشبرد فرایند تحقیق، امکان دانلود دهها مقاله ارتباط غیرکلامی با ترجمه فارسی عنوان فراهم گردیده است. ... درباره ی موضوع ... سایت دانلود مقاله های علمی ایلرنیکا، کتابخانه ی شخصی و حامی پژوهشی شما است. مقاله بررسی نقش ارتباطات غیر کلامی بر رفتار کارکنان - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-CMMS02-CMMS02_060=بررسی-نقش-ارتباطات-غیر-کلامی-بر-رفتار-کارکنان.html‏ - ذخیره شده ارتباطات غیر کلامی یا همان زبان بدن به عنوان یکی از مهمترین عوامل ارتباطی در سازمانها به شمار می اید بطوریکه اگر کارمند یا مدیری با این ... حجم فایل: ۱۰۱۱.۱۴ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۸ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. ... اطلاعات بیشتر درباره COI. مقاله ارتباطات غیر کلامی موفق درسازمان - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-MAIE01-MAIE01_407=ارتباطات-غیر-کلامی-موفق-درسازمان.html‏ - ذخیره شده حجم فایل: ۱۹۴.۳۳ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۷ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... این مقاله برآنست تا درباره ارتباطات و فرآیند آن، ارتباطات غیرکلامی موفق در سازمان را ... برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. ارتباط های غیر کلامی در روایتهای تاریخ بیهقی kavoshnameh.yazd.ac.ir/article_813.html‏ - ذخیره شده دراین مقاله سعی شده است تا با نگاهی نو و میان رشته ای روایتهای تاریخ بیهقی ازمنظرارتباطات غیر کلامی تحلیل شده و نشان داده شود که بیهقی ازانواع ارتباطات غیر ... دانلود با لینک مستقیم فایل مقاله بررسی نقش ارتباطات غیرکلامی در ... zgoldfile.ir/.../مقاله-بررسی-نقش-ارتباطات-غیرکلامی-در-ارتباطات-موثر‏ - ذخیره شده توضیحات :این مقاله حاوی یک فایل word میباشد که تمام قواعد نگارشی آن رعایت شده است 16 صفحهبخشی از متن :از گذشته تا بحال ارتباطات همواره بعنوان یکی از ... لینک فایل تحقیق درباره ارتباطات|وب سایت کِی اِی ka.file4use.ir/cal/109290‏ کلمات کلیدی:ارتباطات ,ارتباط انسانی ,ارتباطات غیر کلامی,ارتباطات تصویری, ارتباطات کلامی,ارتباطات نوشتاری و توسعه آن در طول تاریخ,ارتباطات غیر انسانی ... مقاله ارتباطات انسانی cofenetyas.ir/مقاله-ارتباطات-انسانی/‏ - ذخیره شده مقاله ارتباطات انسانی ... نوع فایل : ورد و قابل ویرایش ... درخصوص ارتباطات انسانی باید گفت که انسان اصلی ترین عنصر در برقراری ارتباطات انسانی است و اگر ... ارتباطات غیرکلامی ۹ ... نکات اساسی درباره ارتباطات ۱۶ .... آنلاین به صورت خودکار لینک دنلود مقاله و پایان نامه مربوطه فعال گردیده که قادر به دنلود فایل کامل آن می باشد . ارتباط غیر کلامی چیست؟ انواع ارتباط غیرکلامی و زبان بدن - سخن سبز https://sokhanesabz.com/ارتباط-غیر-کلامی/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی در این مقاله قصد دارم درباره ارتباط غیر کلامی مطالبی را مطرح کنم. ... پژوهش ها به وضوح نشان می دهد که زنان دقیق تر از مردان رفتارهای دیگران را مورد تجزیه و تحلیل قرار ... ارتباطات غیرکلامی و نشانه‌شناسی حرکات بدنی - زبان و زبان‌شناسی lsi-linguistics.ihcs.ac.ir/article_1645.html‏ - ذخیره شده این مقاله به بررسی ارتباطات غیرکلامی و نقش حرکات بدنی در برقراری ارتباط در فرهنگ ایرانی و زبان فارسی می‌پردازد. نگارنده در ... به‌طور کلی، این حرکات از سه طریق عمل می‌کنند: 1- جایگزین پیام‌های کلامی می‌شوند. ... به فایل پی دی اف مراجعه شود. مراجع ... صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت. تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره ارتباط غیر کلامی ارتباطات غیرکلامی و نشانه شناسی حرکات بدنی - SID.ir https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=88422‏ - ذخیره شده دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی ارتباطات غیرکلامی و نشانه شناسی حرکات بدنی. بررسی کارکردهای مهارت های ارتباطی "غیرکلامی" و "گوش دادن مؤثر ... - SID.ir https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=18275‏ - ذخیره شده دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسی کارکردهای مهارت های ارتباطی " غیرکلامی" و "گوش دادن مؤثر" در تحقیق وظایف و بهبود روابط انسانی در سازمان. ... کارشناسان ارشد سازمانی، درباره کارکردهای مهارت گوش دادن مؤثر و دارندگان مدرک رشته ... مهارت های مدیریت ارتباطات و گوش دادن موثر · بررسی مهارت های انسانی برای مدیران تربیت ... ارتباط غیر کلامی و زبان بدن :: مقاله در راهکار مدیریت www.mgtsolution.com/show/210221923‏ - ذخیره شده سایت راهکار مدیریت، در زمینه مدیریت و رشته های مرتبط با آن مانند مهندسی ... ارتباط غیرکلامی گاهی «زبان بدن» نامیده شده، که گمراه‌کننده است، زیرا مشخصاً‌ ... که محل قرار گرفتن دست و پا در هنگام مکالمه چیزهایی درباره پایگاه متفاوت افراد به ما می‌گوید. مهارت ارتباط غیر کلامی در محیط کار alidl.myucare.ir/alidl/73111/html‏ - ذخیره شده مهارت ارتباط غیر کلامی در محیط کار: دانلود فایل های دانشجویی پیرامون مهارت ارتباط ... تحقیق درباره توانبخشی شنیداری کلامی 17 ص فرمت فایل word و قابل ویرایش و ... فایل: power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها 70 اسلاید بخشی از ... رمزگشایی از رفتارهای غیرکلامی در داستان روی ماه خداوند را ببوس jpll.ui.ac.ir/article_16335.html‏ - ذخیره شده نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارتباطات غیرکلامی در پیشبرد روایت این داستان، ... دربارة ارتباطات غیرکلامی در ادب فارسی غیر از چند مقالة پراکنده، سه پایان‌نامه در ... توجه به نشانه های ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن - آموزش و ارتباطات موثر ... ertebateno.com/توجه-به-نشانه-های-ارتباط-غیرکلامی/‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2017 ... توجه به نشانه های ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن دومین مهارت در برقراری ارتباط موثر با دیگران است. در مقالات قبلی مبحث مهارت های برقراری ارتباط ... انواع ارتباطات غیر کلامی و زبان بدن - آموزش و ارتباطات موثر با ... ertebateno.com/انواع-ارتباطات-غیر-کلامی-و-زبان-بدن/‏ - ذخیره شده انواع ارتباطات غیر کلامی و زبان بدن عبارتند از: حالات چهره - حرکات بدن و وضعیت - حرکات - ارتباط ... دی ۱۸, ۱۳۹۶ حسین سیلانیآموزش فردی, مقالات آموزشیبدون دیدگاه ... در ارتباطات غیر کلامی باید یه چه نکاتی توجه کنیم؟ - خودشکوفا khodshokofa.com/fa/articles/ب.aspx‏ - ذخیره شده 20 آوریل 2017 ... اگر چه ارتباط کلامی نقش مهمی در تعاملات ما دارد، نتایج مطالعات و تحقیقات پورفسور آلبرت محرابیان استاد دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد تنها 7 در ... مهارت ارتباط موثر با دیگران (چگونه روابط موفقی داشته باشیم ... modirafarin.com/مهارت-ارتباط-موثر/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۶ - ۵ رأی 24 نوامبر 2018 ... موقعیت سنج باشید و بدانید درباره چه موضوعی با چه کسی، کجا، چه وقت و به چه ... امروزه تحقیقات نشان داده است که بیشتر پیام از طریق تُن صدا و حرکات منتقل می‌شود. ... ارتباط موثر ترکیبی از مهارت‌هایی از جمله ارتباط غیرکلامی، شنونده فعال .... به‌روزترین مقالات، کتابها، فایل های صوتی و تصویری در زمینه توسعه ... توسعه مهارت های ارتباطی – ارتباط کلامی و غیر کلامی + فایل صوتی ... alinaziri.com/توسعه-مهارت-های-ارتباطی-ارتباط-کلامی-و/‏ - ذخیره شده ارتباط غیرکلامی شامل زبان بدن (تَن گفتار) مثل لحن صدا، اشاره‌ها، تماس چشمی، حالت‌های صورت و حرکات فیزیکی دیگری است که در حین برقراری ارتباط در دو طرف ... زبان بدن - کتاب زبان بدن - نوشته آلن پیز همراه با دانلود رایگان pdf https://panteashop.ir/کتاب-زبان-بدن-آلن-پیز-pdf/‏ - ذخیره شده 25 آوریل 2016 ... حال آنکه ارتباط غیرکلامی جهت تبادل حالات میان – فردی و در برخی موارد به‌عنوان بدلی برای پیام‌های ... کتاب زبان بدن را از لینک زیر دانلود نمایید. نوع شناسی مؤلفه‌های ارتباط غیرکلامی در قرآن کریم ertebatat.journals.isu.ac.ir/article_1506.html‏ - ذخیره شده قرآن کریم در حوزة تبیین ارتباط غیرکلامی، به اهمیت خصائص ظاهری در روابط اجتماعی و بین فردی اشاره دارد. ... این پژوهش درصدد است با روشی تحلیلی-توصیفی، به واکاوی نقش و جایگاه ارتباطات ... the direction, and in the Holy Quran there are some hints about non-verbal communication by ... تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,299 ... نشانه شناسی ﺍﺭﺗﺒﺎطات ﻏﯿﺮﮐﻼﻣﯽ در آیات قرآن کریم - تحقیقات علوم قرآن و ... tqh.alzahra.ac.ir/article_2135.html‏ - ذخیره شده - مشابه امروزه در مباحث زبانشناسی نوین ثابت شده که بررسی متون مختلف از منظر ارتباطات غیرکلامی که زنجیرهایی از نشانه‌های گـسترده اسـت و پیام‌های متنّوّعی با توجه به ... بررسی نقش ارتباطات انسانی در توسعه صنعت جهانگردی journal.iams.ir/article_72.html‏ - ذخیره شده جامعه مورد نظر در این پژوهش افرادی می باشند که با صنعت جهانگردی سروکار دارند ... ارتباطات انسانی - مهارتهای ارتباطی کلامی و غیرکلامی- جهانگردی- توسعه- گردشگری . بررسی و تحلیل ارتباطات غیرکلامی در حکایت حسنک وزیر rhetorical.journals.semnan.ac.ir/article_2919.html‏ - ذخیره شده دستاورد پژوهش ناظر بر این است پیام غیرکلامی «رفتار آوایی» برای بیان احساسات و هیجانات شخص عامل از جمله اعتراض، ناراحتی، تواضع و فروتنی، عدم برقراری ... جایگاه رنگ در ارتباطات غیر کلامی - مطالعات کتابداری و علم اطلاعات slis.scu.ac.ir/article_11108.html‏ - ذخیره شده ابتدا مولفههای موجود در انواع سیستمهای ارتباط کلامی و غیر کلامی شناسایی و شرح داده شده و ... نتیجه: شناخت محدودیت‌ها و عوامل انتخاب رنگ، در فرآیند ارتباطات نیازمند ... صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله .... audience does not know about their psychological and hidden implications, the ... تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,031 ... تحلیل و رمز گشایی ارتباطات غیر کلامی در بوستان سعدی jba.shirazu.ac.ir/article_3472.html‏ - ذخیره شده این مقاله ارتباطات غیر‌کلامی را در بوستان سعدی مورد تحلیل قرار داده و دریافته است که سعدی در کاربرد ارتباطات غیرکلامی به انواع زبان‌های بدن و کارکردهای زبان ... انواع ارتباطات | هزاریار - تکنیک‌های ارتباطات و ارتباط موثر 1000yar.com/انواع-ارتباطات/‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2017 ... ارتباطات انسانی بطور کلی بر دو نوع است : الف : ارتباطات کلامی ب : ارتباطات غیر کلامی. الف: ارتباطات کلامی مجموع روابطی را که از طریق گفتن و ... دانلود فایل مقاله و تحقیق در باره تفسیر نقاشی کودکان و ... - پارس پک fileset.freehost.io/.../دانلود-فایل-مقاله-و-تحقیق-در-باره-تفسی-5/‏ - ذخیره شده 16 ژوئن 2019 ... لینک مقاله و تحقیق در باره تفسیر نقاشی کودکان و پی بردن به مشکلات آنها ... های هنری، مهارت های کلامی کودکان را وسعت می بخشد، قدرت بیان غیر کلامی آن ها ... فعالیت های هنری دانش آموزان را در برقراری ارتباط و کنترل عواطف خود توانا ...