لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر

تعداد صفحه:  54

نوع فایل:  Word

فرمت فایل:  docx

***  قابل ویـرایش

 

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

آناتومی مفاصل زانو

مفصل تیبیوفمورال

مفصل پاتلوفمورال

شکل 1

شکل 2 - نمای مایل زانو از پشت

شکل 3- نمای نیمرخ زانو

شکل 4 - نمای زانو از پشت

شکل 5- زیر استخوان کشکک و پشت تاندون عضله چهارسر بافت چربی وجود دارد که در تصویر بالا به رنگ خاکستری نشان داده شده است

آناتومی مینیسک زانو

شکل 6

مهمترین وظایف منیسک عبارتند از

شکل 7

شکل 8- در تصویر بالا نواحی قرمز و سفید منیسک دیده میشود

شکل 9 - تصاویر بالا در حین آرتروسکوپی زانو تهیه شده است. گردی سفید در بالا غضروف کندیل ران و سفیدی پایین غضروف پلاتوی تیبیا است و در بین آن دو منیسک دیده میشود

شکل 10 - تصاویر بالا در حین آرتروسکوپی زانو تهیه شده اند. در تصویر سمت راست منیسک سالم دیده میشود که در زیر آن وسیله فلزی جراح قرار گرفته است و در تصویر سمت چپ

شکل 11 - تصویر بالا منیسک را نشان میدهد که در دو ناحیه آسیب دیده است

شکل 12

آناتومی غضروف زانو

شکل 13 - در تصویر بالا دیده میشود که سطح بالایی پلاتوی تیبیا و سطح پشتی کشکک و سطح زیرین و جلویی پایین استخوان ران از غضروف پوشیده شده است.

آناتومی رباط یا لیگامان ها زانو

رباط جانبی داخلی یا لیگامان کلترال مدیال

رباط جانبی خارجی یا لیگامان کلترال لترال

شکل 14- در داخل زانو هم دو رباط یا لیگامان دیگر قرار دارند که به آنها رباط های صلیبی یا متقاطع میگویند. این رباط ها عبارتند از

رباط متقاطع یا صلیبی جلویی یا قدامی

رباط متقاطع یا صلیبی پشتی یا خلفی

شکل 15 - در تصویر بالا دیده میشود که چهار رباط اصلی زانو مفصل را مهار میکنند

 شکل 16 - تصویر بالا در حین آرتروسکوپی زانو تهیه شده و رباط های متقاطع زانو را نشان میدهد. در زیر PCL وسیله فلزی جراح قرار دارد.

آناتومی کپسول مفصلی زانو

شکل 17- در تصویر بالا کپسول مفصل زانو به رنگ فیروزه ای دیده میشود

شکل 18 - در تصویر بالا دیده میشود که کپسول مفصل زانو در قسمت جلو تا بالای جلوی استخوان ران امتداد یافته است

آناتومی  بورس ها ی زانو

شکل 19

شکل 20

آناتومی عضلات زانو

شکل 21

شکل 22

شکل 23

شکل 24

شکل 25

آناتومی رگ ها و عصب ها  زانو عصب ها

شکل 26 تصاویر عسب زانو

رگ ها

.شکل 27 تصاویر شریان های زانو

آسیب های زانو

شکل 28 تصویر رباط و منیسک

آسیب ناشی از فشار

آسیب ناشی از پیچیدگی

کبودی عضلات زانو

کبودی کپسول مفصلی

التهاب کیسه زلالی اطراف  زانو

علائم  و تشخیص

آسیب رباط ها

 نشانه ها

ارزیابی

 درمان

 کشیدگی و پارگی رباط های صلیبی

شکل 29

نشانه ها

درمان

پارگی های تاندونی

شکل 30 تاندون ها ، کشک و استخوان زانو

نشانه ها

درمان

آسیب منیسک

شکل 31

علائم آسیب‌دیدگی منیسک

درمان موارد حاد

آسیب های ورزشی زانو

پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL)

شکل 32

علائم پارگی ACL شامل موارد زیر است:

جراحی بازسازی زانو

شکل 33

دررفتگی مادرزادی هیپ
درمان
دررفتگی مادرزادی زانو
درمان

شکل 35

شکل 36

فرآیند جراحی

ایجاد تونل استخوانی (Core Decompression):

شکل 37

کاشت استخوان:

تصحیح شکل استخوان (استئوتومی):

تعویض مفصل

منابع:

 

 

 

مقدمه

زانو مفصلی‌است که سه استخوان ران، درشت نی و کشکک در ساختمان آن شرکت دارند.مفصل زانو به وسیله یک کپسول مفصلی، غشاء سینوویال(حاوی مایع سینوویال) و رباط ها احاطه می شود.مایع سینوویال باعث کاهش اصطکاک حرکت می گردد. و همچنین در تغذیه غضروف های مفصل نقش دارد. در مفصل زانو، انتهای استخوان ران با سر استخوان درشت نی (استخوان بزرگ تر ساق پا) کنار هم قرار می گیرند.دو برجستگی استخوانی در دو طرف انتهای استخوان ران وجود دارند که به آن‌ها "کندیل" می گویند. این کندیل‌ها روی سطح فوقانی استخوان درشت نی قرار می گیرند.این سطح را "کفه درشت‌نی" می گویند. این کفه به دو قسمت بیرونی و درونی تقسیم می شود. درشت نی در شیار خاصی میان دو کندیل استخوان ران، می لغزد.

استخوان کوچک تر ساق پا (نازک نی)، وارد مفصل زانو نمی‌شود. این استخوان، مفصل کوچکی را تشکیل می دهد که آن را به یک طرف درشت نی وصل می کند. این مفصل چندان حرکتی ندارد. غضروف مفصلی، ماده‌ای است که انتهای استخوان‌ها در هر مفصل را می پوشانند. این ماده در اغلب مفاصل بزرگ تر حدود ۲/۵سانتی متر ضخامت دارد. این ماده، سفید و درخشان است و قوامی لاستیکی دارد. غضروف مفصلی یک ماده لغزنده است که اجازه می دهد سطوح استخوانی بدون آسیب دیدن، روی هم بلغزند. کارکرد غضروف مفصلی این است که ضربات وارده را جذب و یک سطح کاملاً صاف ایجاد کند تا حرکت استخوان‌ها آسان شود. تقریباً در هر نقطه ای از بدن که دو سطح استخوانی در مقابل هم حرکت می کنند، این غضروف مفصلی وجود دارد. در زانو غضروف مفصلی، انتهای استخوان ران، سر استخوان درشت نی و پشت استخوان کشکک را می پوشاند.

 

 

آناتومی مفاصل زانو

زانو بزرگترین مفصل بدن بوده و هم حرکات لولایی بصورت خم و باز شدن دارد و هم تا حدودی میتواند حرکات چرخشی حول محور طولی را انجام بدهد. مفصل زانو بیش از هر مفصل دیگری در بدن مستعد آسیب دیدن است و این به خاطر نیروهای زیادی است که این مفصل باید تحمل بکند. در حین راه رفتن نیرویی معادل 1.5 برابر وزن بدن به زانو وارد میشود. در حین بالا رفتن از پله 4-3 برابر و در حین چمباتمه زددن یا دو زانو نشستن این مقدار به 8 برابر وزن بدن افزایش میابد.

زانو از کنار هم قرار گرفتن سه استخوان درست شده است. قسمت پایینی استخوان ران در بالا و قسمت بالایی استخوان درشت نی (تیبیا Tibia) در پایین مهمترین استخوان های تشکیل دهنده زانو هستند. در قسمت جلوی پایینترین قسمت استخوان ران استخوانی به نام کشکک یا پاتلا Patella قرار گرفته است. در کنار استخوان درشت نی هم استخوان نازک نی ( فیبولا Fibula) قرار دارد. پس زانو در واقع دو مفصل است که عبارتند از

  • مفصل تیبیوفمورال Tibiofemoral joint : این مفصل از کنار هم قرار گرفتن استخوان ران و درشت نی درست میشود
  • مفصل پاتلوفمورال Patellofemoral joint : این مفصل از کنار هم قرار گرفتن استخوان کشکک و ران درست میشود

 

 

 

 

شکل 1

وقتی از مفصل زانو صحبت میشود معمولا مقصود مفصل تیبیوفمورال است مگر اینکه نام دیگری ذکر شود. البته مفصل تیبیوفیبولار بالایی Superior tibiofibular joint که از کنار هم قرار گرفتن سر بالایی استخوان فیبولا و استخوان تیبیا ( درشت نی) درست شده است هم در کنار مفاصل بالا است ولی کپسول مفصلی آن از مفاصل قبل جدا است. این مفصل حرکات کمی دارد.

انتهایی پایینی استخوان ران یا فمور Femur بزرگ و پهن شده و بصورت دو نیمکره درآمده که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به هر کدام از آنها کندیل Condyle میگویند. پس انتهای پایینی یا تحتانی استخوان ران دو کندیل داخلی یا مدیال Medial condyle و خارجی یا لترال Lateral condyle دارد. انحنای کندیل ها در قسمت عقب کمتر از جلو است و این شکل خاص موجب میشود تا لیگامان های جانبی یا کلترال زانو در حالت فلکشن یا خم، کمی شل تر شده و اجازه دهند تا در این وضعیت ساق تا حدودی حول محور طولی خود چرخش داشته باشد.

 

 

 


شکل 2 - نمای مایل زانو از پشت

 

 

 


شکل 3- نمای نیمرخ زانو

 

 

این کندیل ها بر روی سطح بالایی استخوان درشت نی یا تیبیا قرار گرفته اند. بالای استخوان درشت نی بصورت حجیم و بزرگتری درآمده و در سطح بالایی آن یک سطح تقریبا صاف ایجاد شده که به آن صفحه یا پلاتوی تیبیا Tibial plateau میگویند. پلاتوی تیبیا شامل دو قسمت داخلی و خارجی است و در وسط آن دو برجستگی های خاری شکلی وجود دارند که به آنها برجستگی یا امی ننس های تیبیا Tibial eminence میگویند. دو امی ننس داخلی و خارجی در وسط پلاتوی تیبیا وجود دارد.

کندیل های استخوان ران بر روی دو سطح داخلی و خارجی پلاتوی تیبیا قرار میگیرند. بین دو کندیل داخلی و خارجی استخوان ران شیاری وجود دارد که استخوان کشکک بر روی این شیار قرار گرفته و میتواند بر روی شیار به سمت بالا و پایین حرکت کند. به این شیار، شیار پاتلوفمورال Patellofemoral groove میگویند.


کلمات کلیدی : تحقیق درباره آناتومی زانو , تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر , آناتومی زانو , تحقیق درباره زانو , آسیب های ورزشی زانو , اسیب های زانو , ت
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر

تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر - داک سیتی doccity.ir/product/.../تحقیق-درباره-آناتومی-زانو-به-همراه-تصویر‏ - ذخیره شده تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر. کد فایل: 7217; قیمت: 4,000 تومان; فرمت فایل دانلودی: .doc; حجم فایل: 876 کیلوبایت; تعداد مشاهده: 512 بازدید. فرمت فایل ... تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر – port khseo.ir/port/تحقیق-درباره-آناتومی-زانو-به-همراه-تصو/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر را مشاهده و ... فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب مقدمه آناتومی مفاصل زانو مفصل ... تحقیق درباره موریانه لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Word ... تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر – binary ofoghe.ir/binary/تحقیق-درباره-آناتومی-زانو-به-همراه-تصو/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر را ... فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب مقدمه آناتومی مفاصل زانو مفصل ... پاورپوینت درباره اوجاع مفاصل ناشی از سوء مزاج ساذج لینک دانلود و خرید پایین ... تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر negarestan.psdsell.ir/.../تحقیق+درباره+آناتومی+زانو+به+همراه+تصویر.html‏ - ذخیره شده موجود. تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر ..... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 91 آناتومی بدنفهرست ... فایل word مقاله در مورد استخوان | 29463 articles.icoac.ir/articles/29463/html‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2018 ... بخش بندی و مدل کردن استخوان فمور با استفاده از تصاویر چند مقطعی ... و مدل مناسبی که بتواند استخوان فمور را با توجه به خصوصیات آناتومیک آن توصیف کند, در داخل و خارج کشور ارایه نگردیده است. ... هرچند که در تشخیص ضخامت غضروف زانو هم در تصاویر داخلی و هم در .... لینک مرتبط » فایل word مقاله در مورد استخوان. تحقیق آناتومی ورزشهای زانو - یک دو سه پروژه https://123project.ir/...1.../تحقیق.../تحقیق-آناتومی-ورزشهای-زانو/‏ - ذخیره شده عنوان:آناتومی زانو، بیماریهای زانو و ورزشهاهی متناسب با زانو. مقدمه; آناتومی زانو ... لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد. لینک مستقیم فایل تحقیق در مورد آسیب های مینیسیک زانو 7 ص |ام آی mihan.xteach.ir/.../لینک-مستقیم-فایل-تحقیق-در-مورد-آسیب-های-مینیسیک-زانو-7-ص-‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل لینک دانلود و خرید پایین ... متن .doc : آسیب های مینیسیک زانو آناتومی:استخوان های مفصل زانو شامل استخوان ران-درشت نی و ... درمان را تحت عنوان اصول Rice دنبال می کنیم (همراه تصویر):استراحت و فعالیت ... دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تصمیم گیری و حل ... - seo-site مقاله seo-websites.ir/restart/دانلود-پاورپوینت-جامع-وکامل-درباره-تص/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره پاستوریزه سازی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر را ... تحقیق تاپیک آناتومی بدن – edit - kicc مقاله kicc-apple.ir/edit/تحقیق-تاپیک-آناتومی-بدن/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق تاپیک آناتومی بدن را مشاهده و در صورت ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... انسان )آناتومی چشم( تصاویر آناتومی قسمت های مختلف بدن ساق پا مچ دست زانو ... کلیه و مثانه کلیه مثانه شکم آناتومی بدن واژه آناتومی ، یک منشا یونانی به فضای to ... PDF عضلات بدن انسان - MUSCLES - ورزش برای همه https://sportforall.ir/2017/pdf-عضلات-بدن-انسان-muscles/‏ - ذخیره شده 18 ژوئن 2017 ... توانبخشی زانو در آسیبهای ورزشی رباط ACL. 2017-12-11 ... بدن انسان می‌تواند ناهنجاری‌های آناتومیک غیر پاتولوژیک را نشان بدهد. فیزیولوژی بر ... برای مطالعه و دریافت کامل فایل به صورت PDF روی لینک زیر کلیک نمایید. ... درباره سیده زهرا موسویان ... ارتباط با ( سیده زهرا موسویان) در اینستاگرام ... گالری تصاویر. ساختمان بدن انسان – Human Anatomy - ایران مترجم irantranslator.ir/آناتومی-بدن-انسان/‏ - ذخیره شده - مشابه در این مقاله میخواهیم شما را با مفهوم آناتومیساختمان بدن انسان – Human Anatomy آشنا ... مفصل زانو. Fibula. استخوان نازک. Ankle and foot. پا و مچ پا. Finger. انگشت. گزارش کار آناتومی حرکتی و توانایی های ورزشی زانو 881zvt.9i8.ir/‏ - ذخیره شده پاورپوینت متحرک-قالب پزشکی با تصویر متحرک مغز انسان · پاورپوینت درباره جریان اب در ... تحقیق آماده در مورد تأثیر اعتقاد به مهدورالدم بودن مقتول و خطای در اعتقاد · افزایش قد با متد ... دانلود فایل فلش فارسی تبلت چینی CPU A13 ورژن F761G-MAINBOARB-V2.1.0 تک سیم دو دوربین وایفایی 2G با لینک مستقیم · اهمیت توجه به ... زانوی عقب رفته چیست و چگونه با حرکات اصلاحی باید درمان شود؟ https://www.elmevarzesh.com/genu-recurvatum-and-corrective-exercise/‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2013 ... زانوی عقب رفته یکی از انواع تغییر شکل های زانو است که در آن زانو عقب تر از وضعیت طبیعی قرار می گیرد. به عبارت دیگر زانو با دامنه بیشتر از ... تحقیق درباره آرتروز زانو bankelm.iran2kadoo.ir/131/.../تحقیق+درباره+آرتروز+زانو.html‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده ... با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (آسیب های مینیسیک زانو 7 ص) را تهیه کنید. ... آناتومی : استخوان های مفصل زانو شامل استخوان ران-درشت نی و کشکک زانو است. .... تحقیق بررسی روستای کهک قم از نظر جغرافیا به همراه تصاویر، جداول و نمودار ها گزارش کار آزمایشگاه هیدرولیک (مرکز فشار) – drop - mizban مقاله html.mizbang.ir/drop/گزارش-کار-آزمایشگاه-هیدرولیک-مرکز-فشا/‏ - ذخیره شده گزارش کار آزکایشگاه هیدرولیک با عنوان مرکز فشار به طور کامل در دسترس شماست. ... دانلود مقاله کامل درباره حکومت جهانى واحد لینک پرداخت و دانلود *پایین… ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره آناتومی زانو به همراه تصویر را مشاهده و در ... لینک مستقیم عوامل آناتومیک و بیومکانیک ایجاد کننده اختلالات مفصل ... lm10781.bushost.ir/.../لینک-مستقیم-عوامل-آناتومیک-و-بیومکانیک-ایجاد-کننده-اختلالات-مفصل-زانو-و-درمان-آنها‏ - ذخیره شده با سلام، شما در حال حاظر در صفحه فایل با عنوان عوامل آناتومیک و بیومکانیک ایجاد ... عوامل آناتومیک و بیومکانیک ایجاد کننده اختلالات مفصل زانو و درمان آنها در 92 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc ... بیشتر این تحقیقات در مورد حداقل نیروهایی که قابل مقایسه با اعمال نیروهای زیاد در ... تصویر 1-1 سطوح مفصلی خلف پتلا و قدام فمور. مجموعه پنجاه نمونه تاپیک بخش اول رایتینگ Writing آزمون آیلتس |90504 use.bootfile.ir/article/90504‏ این فایل با عنوان مجموعه پنجاه نمونه تاپیک بخش اول رایتینگ Writing آزمون ... شناسه این فایل در سایت «بوت فایل»: '90504' - اطلاعات بیشتر درمورد مجموعه ... این مقاله تحقیق درباره مجموعه پنجاه نمونه تاپیک بخش اول رایتینگ Writing آزمون آیلتس است. ... انسان) آناتومی چشم ( تصاویر آناتومی قسمت های مختلف بدن ساق پا مچ دست زانو… تحقیق آسیب های مینیسیک زانو - abadandl abadandl.myucare.ir/abadandl/67211/html‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2019 ... تحقیق درباره آسیب های مینیسیک زانو 7 ص. فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت. تعداد صفحات: 7. آسیب های مینیسیک زانو. آناتومی: استخوان ... تحقیق درباره زندگینامه کمال الملک – سرویس پروژه simcardmajazi.ir/service/تحقیق-درباره-زندگینامه-کمال-الملک/‏ - ذخیره شده فایل کامل تحقیق درباره زندگینامه کمال الملک به همراه لینک دانلود ... نوآوری در سبک و روش ، بکارگیری عناصر تشکیل دهنده ی نقاشی ، قدرت تصویر لحظات با تمام کیفیت ... بررسی عوامل آناتومیک و بیومکانیک ایجاد کننده اختلالات مفصل زانو و درمان آنها. ستون مهره‌ها - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ستون_مهره‌ها‏ - ذخیره شده - مشابه قوس مهره که در عقب قرار دارد و با تنه مهره تشکیل سوراخ مهره را می‌دهد. ... آناتومی یک مهره ... به علت اینکه بین مهره‌ها یک بالشتک قابل ارتجاع یا همان دیسک قرار دارد، ستون مهره‌ها .... بخش رایگان بوده و نقل قول با ذکر مآخذ و آدرس آن یا استفاده از لینک آن‌ها آزاد می‌باشد". .... ستون مهره‌ها: spinal curvature (کژپشتی) · نشانگان کلیپل فایل · لغزش مهره ... گزارش کارآموزی در شرکت قالبسازی فیکس – اسکریپت مقاله tourantalya-linktrip.ir/.../گزارش-کارآموزی-در-شرکت-قالبسازی-فیکس/‏ - ذخیره شده کاربر محترم شما در حال مشاهده فایلی با نام گزارش کارآموزی در شرکت قالبسازی ... دانلود پایان نامه بررسی عوامل آناتومیک و بیومکانیکی موثر در ایجاد اختلالات مفصل زانو ... دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ S5360 ورژن JPLE1 آندروید 2.3.6 با لینک ... دانلود مقاله مطالعه و بررسی عوامل آناتومیک و بیومکانیکی موثر در ایجاد ... https://maghalejoo.com/doc/4794/اختلالات-مفصل-زانو/‏ - ذخیره شده زانو، بزرگترین و پیچیده ترین مفصل در بدن است، از مفصل های لولایی است. ... حجم فایل ورد: 3.5MB; فرمت: فایل Word قابل ویرایش و پرینت (DOCx); تعداد صفحات فارسی: ... نظر به اینکه آشنایی کافی با آناتومی، بیومکانیک و ثبات زانو در ارزیابی، .... زانو; تحقیق درباره مطالعه و بررسی عوامل آناتومیک و بیومکانیکی موثر در ایجاد ... آناتومی زانو: آشنایی با ساختار و آسیب‌های زانو - کلینیک و مرکز ... https://irankneepain.com/آناتومی-زانو-آشنایی-با-ساختار-و-آسیب‌/‏ - ذخیره شده آشنایی با اناتومی وساختار زانو( رباطها، استخوانها و ماهیچه‌های زانو) و آسیب‌های ورزشی که به زانو وارد می‌شود. ... درباره · رزرو نوبت آنلاین · تماس .... این کلمه همچنین برای توصیف فضای پشتی کشکک زانو که با استخوان فمور در تماس است نیز به کار می‌رود. داخلی. .... سندرم پتلافمورال (زانوی دوندگان) لینک شود به مقاله زانوی دوندگان; تاندنیت ... [PDF] Effect of FIFA 11+ Injury Prevention Program on ... - Semantic Scholar https://pdfs.semanticscholar.org/.../b0f12781966fa28871522574c249606ee1ac.pdf‏ - ذخیره شده 2 ژوئن 2019 ... Results: The 11+ program training group brought about a significant reduction in the anterior knee ... تواند با محدود کردن نیروی برشی قدامی زانو که از عوامل خ .... استفاده گردید، که توسط مرکز تحقیق و ارزیابی ... تمرینات فایل. لینک فایل کاملترین تحقیق در مورد آناتومی بدن kh57.ydlteach.ir/fs/.../کاملترین-تحقیق-در-مورد-آناتومی-بدن‏ - ذخیره شده دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت ... چشم انسان )آناتومی چشم(تصاویر آناتومی قسمت های مختلف بدنساق پامچ دستزانو کلیهبازومچ ... او توانست طرحهایی از قسمتهای مختلف بدن، با چشن غیر مسلح رسم کند . لینک فایل آسیب دیدگی زانو، تحقیق درس تربیت بدنی - xuni.ir kiloo.xuni.ir/sd/2087/html‏ - ذخیره شده با گمترین هزینه می توان نمره درس تربیت بدنی را با تحویل یک تحقیق بشدت بالا ... پاورپوینت آناتومی بدن انسان به همراه تصاویر آموزشی آسیب دیدگی زانو، تحقیق ... دانلود با لینک مستقیم فایل دانلود تحقیق کامل درمورد آناتومی پا|زِد جی zgoldfile.ir/fs/699905/دانلود-تحقیق-کامل-درمورد-آناتومی-پا‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد ... سطح فوقانی و داخل تنه آن با استخوان درشت نی و سطح خارجی آن با نازک نی مفصل می شود. ... در حالی که زانو وضعیت خمیده داشته باشد، فقط عضلات سولوئوس قادر هستند ..... درباره آناتومی و طریقه کارکرد قلب دانلود کتاب انگلیسی همراه با تصاویر با ... دانلود با لینک مستقیم فایل دانلود تحقیق آسیب های مینیسیک زانو|زِد جی zgoldfile.ir/.../دانلود-با-لینک-مستقیم-فایل-دانلود-تحقیق-آسیب-های-مینیسیک-زانو‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق آسیب های مینیسیک زانو. آسیب های مینیسیک زانو. آناتومی: استخوان های مفصل زانو شامل استخوان ران-درشت نی و کشکک زانو است. سطوح مفصلی استخوان ... لینک خرید فایل تحقیق درباره همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان nm63.xfilegold.ir/.../لینک-خرید-فایل-تحقیق-درباره-همسر-گزینی-پیامبر-و-شیوه-رفتار-با-آنان‏ - ذخیره شده باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 20 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این ...