لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی

تعداد صفحه:  31

نوع فایل:  Word

فرمت فایل:  docx

***  قابل ویـرایش

 

 

فهرست مطالب

مقدمه   

کلید واژه: حقوق شهروندی جامعه امنیت اجتماعی

مفهوم حقوق شهروندی:

تعریف حق:

تعریف شهروندی:

پیشینه حقوق شهروندی در ایران

حقوق شهروندی در ادبیات طنز دوره مشروطه

حافظ و حقوق شهروندی

نگاه حافظ به اخفای جرم در حقوق شهروندی

حافظ معشوقه‌اش را طفل می‌داند

نگاه سعدی به حقوق شهروندی

 ‌معنی‌ عفو و رحمت‌ آمرزگار چیست‌؟

نتیجه گیری:

منابع

 

 

 

مقدمه   

حقوق شهروندی به سبب نقش ارزشمندی که در حفظ نظم و امنیت و ارتقای جامعه دارد، همواره مورد توجه اندیشمندان و حقوقدانان قرار گرفته است.

در این میان بحث در مورد ماهیت این حقوق و پیشینه آن در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا تا زمانیکه ماهیت حقوق شهروندی و سیر تاریخی آن تبیین نگردد، گویی هیچ گونه شفاف سازی صورت نگرفته و نمی توان انتظار داشت که حقوق شهروندی در کشورمان ایران، فی الواقع رعایت گردد.

هدف این پژوهش تبیین ماهیت حقوق شهروندی و پیشینه آن در ایران می باشد و اینکه چگونه می توان این حقوق را نهادینه کرد.در متن حاضر از روش اسنادی و کتابخانه ای (تحقیقاتی) استفاده شده است.

نتایج پژوهش نشان می دهد مقوله شهروندی وقتی تحقق می یابد که همه افراد جامعه از کلیه حقوق اجتماعی، اقتصادی، مدنی و سیاسی برخوردار باشند ضمن اینکه شناخت حقوق و تکالیف نقش مؤثری در ارتقاء شهروندی و ایجاد جامعه ای عدالت گستر خواهد داشت که این مهم با بالا بردن سطح آگاهی شهروندان ، آموزش های صحیح و در نتیجه رعایت قوانین و مقررات و برطرف کردن موانع موجود توسط مسئولین، محقق خواهد شد

در دنیای مدرن امروز،فرهیختگان و سیاستمداران جوامع گوناگون در پی اتخاذ برنامه هایی هستند که بتوانند شهروندانی اگاه،دارای حس مسئولیت و همکاری تربیت کند .انها با تدوین برنامه های اموزشی که معمولا از مدارس و در سنین کودکی شروع میشود،در تلاشند جامعه ای داشته باشند که مردمانش برپایه اصل همکاری و همیاری زندگی کنند و در نهایت جامعشان را ارتقا دهند.

چنین شهروندی یاد گرفته است در جامعه رفتار مسئولانه ای داشته باشد.برای مثال به محیط زیستش اهمیت می دهد و هرگز ذر خیابان زباله نمی ریزد،دربازیافت زباله با دولت همکاری می کند.ب طور کلی پیرو قوانین جامعه است.چنین شهروندی،به طور خودجوش به فقرا کمک میکند و بدون تردید داوطلب انجام کارهای عام المنفعه می شود.معمولا در بیشتر جوامع برنامه های اموزشی ترتیب میدهند تا شهرمندان خود را به داشتن این نوع احساس مسئولیت تشویق کنند.برنامه ریزان امیدوارن بتوانند شهروندانی تربیت کنند که صادق،منظم و سخکتوش باشند..

 

کلید واژه: حقوق شهروندی جامعه امنیت اجتماعی

 

 

 

 

 

 

 

 

مفهوم حقوق شهروندی:

به جهت درک صحیح مفهوم حقوق شهروندی، لازم است ابتدائاً واژه های حقوق و شهروندی تبیین گردد:

تعریف حق:

حق در لغت: حق دارای معانی متعددی می باشد که در همه آنها اصل ریشه لغوی، یعنی ثبوت، حفظ شده است. اما نوع ثبوت در هر (20 ، یک با دیگری تفاوت دارد و همین امر نیز سبب شده که مفاهیم مختلفی از حق وجود داشته باشد( مصباح یزدی، 1380 صرف نظر از معنای لغوی، اصطلاح حق در موارد متفاوتی به صورت جمع و مفرد به کار می رود از جمله حقوق به معنای مقررات اجتماعی، دستمزد و پاداش مالی، سلطه ای است برای انسان به خودی خود بر دیگری ، اختیار برای انجام یک فعل و ( میرموسوی و 127 - حقیقت، 1385 ، تلخیص 128)

حق در اصطلاح حقوق: حق اختیاری است که قانون برای فرد شناخته تا بتواند عملی را انجام یا آن را ترک نماید، چنان که گفته (2 ، می شود حق مالکیت، حق تصرف. کاربرد واژه حق در این معنی در حقوق اسلامی سابقه دارد (امامی، 1342 بنابراین بنظر می رسد در ما نحن فیه، حق عبارت است از امتیازی که شخص در جامعه به موجب قانون، عرف، قرار داد یا مذهب دارد (3 ، و دیگران مکلف به رعایت آن هستند(ثابت سعیدی، 1386 بعضی از حقوقدانان ،هدف حقوق در اندیشه حقوقی را حفظ نظم در جامعه می دانند و قواعد حقوقی را مقرراتی می دانند که از طرف قوای صالح دولت تضمین شده، و هدف آن استقرار صلح و نظم در اجتماع است.پیروان بعضی مکاتب دیگر که برای حقوق مبنای ذهنی و برتر از اراده حکومت می شناسند، هدف حقوق را تأمین عدالت می دانند؛ به نظر آنها مهمترین منبع حقوق، افکار و نظریات دانشمندان  است.و نیزدر نظرهایی که منبع اصلی حقوق، عرف و عادت است، هدف حقوق، پیشرفت تمدن و فرهنگ ملتهاست (کاتوزیان، 1365 ( تلخیص 417 419

تعریف شهروندی:

در فرهنگ لغت دهخدا، شهر بمعنای مدینه و بلد و اجتماع خانه های بسیار و عمارات بیشمار که مردمان در آن سکنی می کنند در صورتی که بزرگتر از قصبه و قریه باشد.اما واژه شهروند ، در اصل شهربند بوده تبدیل شده است. « وند » است بمعنای کسی که مقید و محصور به جایی شده است، که بند به مرور زمان به به نظر مارشال، شهروندی پایگاهی است که به تمامی افرادی که عضو تمام عیار اجتماع هستند داده شده است. این افراد همگی دارای (friedman. جایگاه برابر و حقوق، وظایف و تکالیف متناسب با این پایگاه هستند( 2002.168 در واقع شهروند به کسی گفته می شود که در شهر یا کشوری زندگی می کند و از حقوق آنجا بهره مند می گردد. به تعبیر آنتونی گیدنز شهروند، عضو یک اجتماع سیاسی است که دارای حقوق و وظایفی در ارتباط با این عضویت است وی حقوق مدنی را حقوق (795 ، قانونی همه شهروندانی می داند )گیدنز، 1367 بنابراین حقوق شهروندی عبارت است از مجموعه ای از وظایف و مسئولیتهای شهروندان در قبال یکدیگر، شهر و دولت که وظیفه تامین آن حقوق برعهده دولت می باشد و شهروندان با تمسک به آن انتظار دارند که به تمامی حقوق خود دست یابند مانند: حقوق اساسی، حق استخدام شدن، حق انتخاب کردن و انتخاب شدن، حق گواهی دادن در مراجع رسمی، حق داوری و ...

قانون،تبلور حق است گسترش زمینه های فرهنگی احترام به قانون، گامی در گسترش حقوق شهروندی می باشد تا شهروندان بیاموزند و اعتقاد پیدا کنند که قانون فی نفسه مقوله ای مقدس و محترم است زیرا ضامن حقوق آنها است و تامین کننده مصالح عمومی     .

تساوی مردم در مقابل قانون بد، بهتر از نبودن قانون یا ا جرای غلط قانون خوب است (وکیلیان، 1382)

پیشینه حقوق شهروندی در ایران

از نظر برخی مورخان، اولین اعلامیه حقوق بشر متعلق به کوروش کبیر (پادشاه هخامنش) بوده است که بعد از فتح بابل در سال 538 ق.م بر کتیبه ای گلی به زبان اکدی زبان مردم بابل و زبان بین المللی آن روزگار نوشته شده ، او حقوقی را در این اعلامیه ذکر کرده است که نمونه بارز حقوق بشر و نیز حقوق شهروندی می باشد مانند اعطای حقوق اجتماعی و آزادی به ملل تابعه در آن عصر و رعایت حقوق کارگران، تساوی افراد در برابر قانون، منع برده داری و ... بدین جهت پایه گذاری حقوق شهروندی را در ایران باستان دانسته اند.اما در تاریخ معاصران رعایت حقوق و علم آموزی و... و حقوق قضایی مانند حق دفاع، تساوی در مقابل دادگاه و... را نیز اضافه کرد.

 

 

حقوق شهروندی در ادبیات طنز دوره مشروطه

شعر فارسی از دیرباز با طنز عجین بوده است. از طنزپردازان سرشناسی همچون عبید زاکانی هم که بگذریم، حتی قله‌های شعر عاشقانه و عارفانه در آثار خود از طنز بهره جسته‌اند. نمونه بارز این ادعا حافظ شیرازی است که گاه چنان رندانه طنز را در خدمت مضمون گرفته که جز با نیشخند نمی‌توان بیت مورد نظر را خواند و درک کرد.

در این نوشتار اما قرار است به طنز در شعر دوران مشروطه پرداخته شود. به همین دلیل و برای درک بهتر موضوع لازم است کمی به اوضاع ادبیات و مشخصا شعر آن روزگار بپردازیم.

انقلاب مشروطه را بی‌تردید می‌توان نقطه عطف ادبیات و شعر فارسی دانست؛ رخداد بزرگی که علاوه بر سیاست و اجتماع، بسرعت عرصه هنر و ادبیات را درنوردید و باعث پیدایش آثاری متفاوت از گذشته شد. اما دلیل این تأثیر و تغییر چیست؟

اصلی‌ترین عامل این تأثیر شدید در ذات مشروطه مستتر است. با انقلاب مشروطه، مردم و جامعه از حالت رعیت خارج شدند و به هیات شهروند در آمدند. این تغییر بنیادین خود به ‌خود حقوقی را برای شهروند دوران مشروطه به همراه داشت که اصلی‌ترین آن، معنا یافتن فردیت انسان بود. به همین دلیل، چهره‌هایی همچون نیما یوشیج، تقی رفعت، شمس کسمایی و دیگر شاعران نوپرداز به خود اجازه دادند در کلیشه‌هایی که تا آن روزگار لایتغیر پنداشته می‌شد، دست ببرند.


کلمات کلیدی : تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی , تحقیق درباره حقوق شهروندی , تحقیق درباره حقوق شهروند , تحقیق درمورد حقوق شهروندی در ادبیات فارسی
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی

مقاله حقوق شهروندی - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-IACUT02-IACUT02_135=حقوق-شهروندی.html‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی حقوق شهروندی آمیخته ای از وظایف و مسئولیت های افراد اجتماع در قبال یکدیگر و دولت و شهر و اجتماع میباشد.حقوق شهروندی ... زبان مقاله: فارسی. حجم فایل: ۲۷۵.۳۶ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۲ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. ... اطلاعات بیشتر درباره COI. تحقیق درباره ی آشنایی با حقوق شهروندی + دانلود فایل - کافه لینک https://cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-آشنایی-با-حقوق-شهروندی/‏ - ذخیره شده صفحه اصلی کافه تحقیق تحقیق درباره ی آشنایی با حقوق شهروندی + دانلود فایل. کافه تحقیق .... تحقیق درباره زبان و ادبیات فارسی. ادبیات و زبان فارسی ادبیات ... دانلود با لینک مستقیم فایل ادبیات نظری تحققی حقوق شهروندی امام|زِد جی zgoldfile.ir/.../دانلود-با-لینک-مستقیم-فایل-ادبیات-نظری-تحققی-حقوق-شهروندی-امام‏ - ذخیره شده ادبیات نظری تحققی حقوق شهروندی اماملینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی ... عوامل محرک جامعه و تاریخ درنگرش امام خمینی(ره)"، در مجموعه مقالات مروری بر اندیشه های‏ ... گزارش تخصصی در مورد علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی و ... پاورپوینت درباره درس اول دین و زندگی( پایه دهم، دوره دوم متوسطه) ( ادبیات وعلوم ... تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی – drop - mizban مقاله html.mizbang.ir/drop/تحقیق-درباره-حقوق-شهروندی-در-ادبیات-فا/‏ - ذخیره شده 9 آوریل 2018 ... تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی ... تحقیق درباره آغاز وپایان جهان در قرآن لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Word نوع… دریافت فایل با موضوع ادبیات نظری تحقیق حقوق شهروندی، حقوق ... qao.msirooni.ir/lks/55379/html‏ - ذخیره شده در این پست قصد معرفی فایل ادبیات نظری تحقیق حقوق شهروندی، حقوق شهروندی از دیدگاه امام خمینی، حقوق شهروندی در غرب را داریم با ما همراه باشید.لینک دانلود و خرید ... تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی – پریودیک مقاله nanotour.ir/periodic/تحقیق-درباره-حقوق-شهروندی-در-ادبیات-فا/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی را ... دانلود تحقیق در مورد نرمال سازی یک بانک اطلاعات لینک دانلود و خرید پایین ... تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی آموزش حقوق شهروندی به جوانان با تاکید بر مجمع های محلی ... - SID.ir https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200721‏ - ذخیره شده دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی آموزش حقوق شهروندی به جوانان با ... فارسی · English ... نظری درباره مقوله آموزش شهروندی، تلاش می شود مدلی تجربی برای آموزش حقوق و وظایف ... روش تحقیق این مقاله روش اسنادی و کتابخانه ای است. ... بررسی مفهوم شهروندی در ادبیات شهروندان ایرانی-اسلامی · شهروندان، حقوق شهروندی و ... لینک های مفید. حقوق شهروندی، پیشینه و جایگاه آن در مناسبات پلیس - SID.ir https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=232422‏ - ذخیره شده دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی حقوق شهروندی، پیشینه و جایگاه آن در مناسبات پلیس. ... فارسی · English ... گرچه اخیرا حقوق شهروندی در ادبیات حقوقی کشورمان مطرح شده است؛ لیکن دارای پیشینه ای بسیار طولانی است. ... این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش، توصیفی-تحلیلی است که داده های آن ... لینک های مفید. دانلود پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد حقوق شهروندی www.gigadoc.ir/پایان-نامه/q/حقوق-شهروندی‏ - ذخیره شده برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد حقوق شهروندی و پروژه دانشجویی و گزارش سمینار و تز در مورد حقوق ... در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تز دکترا درباره حقوق شهروندی تعداد 80 مورد در سایت در ارتباط با حقوق شهروندی ..... ادبیات فارسی; ۱۲۶. جستجوی پایان نامه، پروپوزال و پروژه دانشجویی در مورد حقوق شهروندی https://www.resathesis.ir/جستجوی-پایان-نامه/q/حقوق-شهروندی‏ - ذخیره شده جهت دانلود پایان نامه، پروپوزال و پروژه دانشجویی در مورد حقوق شهروندی تعداد 80 نتیجه در سایت یافت گردید که می توانید از این پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی و ... تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی – port khseo.ir/port/تحقیق-درباره-حقوق-شهروندی-در-ادبیات-فا/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات ... فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب مقدمه کلید واژه: حقوق شهروندی – جامعه ... دانلود فایل ریکاوری TWRP گوشی هواوی وای 3 مدل Huawei Y3 2017 با لینک مستقیم . حقوق بشر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/حقوق_بشر‏ - ذخیره شده - مشابه ویژگی‌های حقوق بشر : مطابق اعلامیه جهانی حقوق بشر و سایر اسناد بین‌المللی این ... گفتگو و مباحثه کنند، این زبان مشترکِ اخلاقی، در واقع حقوق بشر نامیده می‌شود. ..... قسمتی از اعلامیه جهانی حقوق بشر تحقیقی بود که توسط کمیته‌ای از کارشناسان ..... قطعنامه سازمان ملل: محکومیت و استقبال از موارد حقوق بشری در ایران، بی‌بی‌سی فارسی ... دانلود رایگان جدیدترین مقالات ترجمه شده فارسی با فرمت pdf - ترجمه فا https://tarjomefa.com/لیست-مقالات-انگلیسی-با-ترجمه-رایگان-برای-دانلود‏ - ذخیره شده فهرست مقالات انگلیسی ترجمه شده رایگان رشته های مدیریت حسابداری اقتصاد برق ... تفحص عمیق تر یا گردآوری مطالب بیشتر درباره اندازه گیری تلویحی در .... و نرخ بازده در بازار سهام چین: آیا پراکندگی نرخ بازده حقوق صاحبان سهام نشان دهنده خطر است ؟ ...... مقالات ترجمه شده رایگان رشته های ادبیات، زبان فارسی، زبان شناسی و زبان های ... مرسی فایل | تخصصی ترین فروشگاه فایل مبانی ... - پیشینه تحقیق https://www.mersifile.com/.../ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-باورهای-غیر/‏ - ذخیره شده 5 سپتامبر 2018 ... ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی و انواع آن | مرسی ... گزارش خرابی لینک ... واژه "Belief"در فارسی به باور، عقیده، ایمان و اعتقاد ترجمه شده ... «باور، سازمانی باثبات از ادراک و شناختی نسبی درباره جنبه خاصی از .... تمامی حقوق وب سایت برای مرسی فایل | تخصصی ترین فروشگاه فایل محفوظ می باشد . © تحقیق درباره حقوق شهروندی؛ مسؤولیت مشترک دولت–ملت - دانلود فایل https://english-books.ir/تحقیق-درباره-حقوق-شهروندی؛-مسؤولیت-مش/‏ لینک دانلود پایین صفحه حقوق شهروندی از واژگانی است که به‌تازگی به ادبیات سیاسی و اجتماعی و حقوقی ایران وارد شده و به‌همین سبب نیز ناشناخته و مبهم است، همچنان‌که ... آشنایی با شهروند و حقوق شهروندی - تبیان https://article.tebyan.net/.../آشنایی-با-شهروند-و-حقوق-شهروندی‏ - ذخیره شده 1 فوریه 2017 ... تحقیق و پژوهش ... مفهوم حقوق بشر اغلب در کنار دو مفهوم «حقوق اساسی» و «حقوق شهروندی» مطرح ... و در رسانه‌های جمعی و تدریس ادبیات آنها در مدارس، در کنار زبان فارسی آزاد است. ... شهروندان در حفظ حقوق شهروندی خود و کسب آگاهی درباره این حقوق کوتاهی .... کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ... فایل پاورپوینت سبک زندگی قرآنی. – restart - seo-site مقاله seo-websites.ir/restart/فایل-پاورپوینت-سبک-زندگی-قرآنی/‏ - ذخیره شده پاورپوینت سبک زندگی قرآنی تدبّر در آیات سوره مبارکه نور فرمت فایل: ... دانلود نرم افزار تشخیص منطقه ی رام گوشی های سامسونگ به همراه آموزش تصویری با لینک ... تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی تعداد صفحه: 52 نوع فایل: Word فرمت ... تحقیق مفهوم حقوق شهروندی و نظریه های آن payandaneshjo.ir/تحقیق-مفهوم-حقوق-شهروندی-و-نظریه-های-آن/‏ - ذخیره شده پیشینه تحقیق مفهوم حقوق شهروندی و نظریه های آن دارای ۶۳ صفحه می باشد فایل پیشینه تحقیق ... و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود آن را دانلود و دریافت نمایید . ... واژه نگرش معادل لفظ attitude است ؛که خود از لغت aptuas در زبان لاتین به معنای ... بُعد شناختی ، اعتقادات و باورهای شخص درباره موضوع نگرش می باشد. برهان || سایت شخصی دکتر حسن اکبری بیرق www.drakbari.com/‏ - ذخیره شده نصب برنامه جهت دانلود مقالات ... دومین نشست تخصیی حقوق شهروندی با حضور حسن اکبری بیرق برگزار شد ... دکتر حسن اکبری بیرق - سایت برهان. سلسله گفتارهایی درباره حقوق شهروندی و توسعه در رادیو تهران ... این نخستین اثر از این داستان نویس هم عصر و همکار با عزیز نسین می باشد که به زبان فارسی برگردانده می شود. حقوق شهروندی از نگاه امام خمینی(س) - پژوهشنامه متین matin.ri-khomeini.ac.ir/article_60884.html‏ - ذخیره شده نگارندگان بر پایه این بینش سه حق محوری مطرح در حوزة حقوق شهروندی (آزادی، عدالت و امنیت) ... شهروند در ادبیات ما واژه‌ای نو محسوب می‌‌شود به طوری که حتی در فرهنگ‌های عمومی مثل ... در فرهنگ فارسی امروز، به کسی که اهل یک کشور باشد و از حقوق متعلق به آن .... به تحقیق جوهر بحث در موضوع حقوق شهروندی در مبانی نظری آن نهفته است و اگر در ... دانلود فایل تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی seosoft.doccity.ir/download/6825‏ - ذخیره شده عنوان فایل: تحقیق درباره حقوق شهروندی در ادبیات فارسی کد فایل: ... لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت متن در بالای صفحه برای شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که ... رعایت حقوق شهروندی دردادسراها و دادگاه های نظامی : پایان نامه کارشناسی ... https://www.dgload.com/downloads/رعایت-حقوق-شهروندی/‏ - ذخیره شده پایان نامه،تحقیق،مقاله،دانلود پایان نامه ارشد،پایان نامه ارشد حقوق،دانلود رایگان ... نامه آماده رایگان،پایان نامه دکتری، پایان نامه ارشد ادبیات،دانلود،رساله دکتری،پی اچ ... ها ی نظامی تاکنون در باره حقوق شهروندی در سازمان قضایی نیروهای مسلح تحقیقی .... بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان ... دوفصلنامه حقوق بشر humanrights.mofidu.ac.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه دوفصلنامه حقوق بشر اولین و تنها نشریه علمی و تخصصی در زمینه حقوق بشر در ... درباره دوفصلنامه: ... تعداد مشاهده مقاله: 160,531; تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 76,330 ... های حقوق بشر دعوت می کند تا با ارسال آثار و مقالات علمی خود به دوفصلنامة حقوق ... چاپ سپرده می شود و مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی پذیرفته و بررسی می شوند. کنگره بین المللی حقوق شهروندی - پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس همایش ... allconferences.ir/conferences/کنگره-بین-المللی-حقوق-شهروندی/‏ - ذخیره شده - مشابه 24 فوریه 2017 ... آدرس وب سایت: ... محورهای مقالات کنگره حقوق بین المللی حقوق شهروندی ... ۶-۱ حقوق شهروندی در نهج البلاغه و رساله امام سجاد و… ... ۲-۵ حقوق شهروندی در ادبیات فارسی ... رویدادها مطلع کنید تبلیغات هدفمند رویداد شما دانلود اپلیکیشن اندروید مارا در شبکه های ... صفحه اصلی · درباره ما · پیوندها · تبادل لینک · تبلیغات هدفمند ... بررسی عوامل مؤثر بر آگاهی از حقوق اساسی نمونه پژوهی: دانشجویان ... jas.ui.ac.ir/article_20505.html‏ - ذخیره شده متغیر اصلی تحقیق، سرمایه اجتماعی است که نظریه‌پردازان معتقدند از طریق بهبود ... نتایج نشان می‌دهد که آگاهی از حقوق در جامعه مورد بررسی وضعیت مناسبی ندارد. ... این توانایی را دارند تا اطلاعات و به ‌تبع آن، آگاهی فرد را درباره حقوق خود افزایش دهند؟ ...... تکالیف شهروندی و عوامل مؤثر بر آن در شهر مشهد»، علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم ... مقاله حقوق با ترجمه فارسی | ارزان و با کیفیت | دانلود رایگان مقاله ... https://www.ir-translate.com/PU/link/ftc.aspx?id=42‏ - ذخیره شده دانلود مقاله حقوق با ترجمه فارسی از گروه ترجمه تخصصی البرز . فایل انگلیسی مقاله را به ... پیوند میان حقوق بشر و توسعه: روش‌های نوین و استراتژی‌های NGOهای جهانی. مسابقه مقاله‌ نویسی به مناسبت بزرگداشت روز قانون اساسی dotic.ir/News/View/1981‏ - ذخیره شده 21 ا کتبر 2018 ... معاونت پژوهش و ترویج قانون اساسیِ معاونت حقوقی ریاست جمهوری به مناسبت ... حقوق شهروندی در قانون اساسی ... ارائه مقالات بر پایه شیوه‌نامه نگارش ذکر شده در سایت معاونت حقوقی 3. ... آیین نگارش زبان فارسی کاملاً رعایت گردیده و از به کار بردن ... فرمت دریافتی فایل مقاله Doc یا Docx آفیس 2007 یا جدیدتر خواهد بود. بانک مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی: دانلود اصل مقاله +خرید ترجمه ... www.sahandtarjomeh.com/‏ - ذخیره شده - مشابه دانلود مقاله انگلیسی حسابداری دولتی با ترجمه فارسی – سال ۲۰۱۸ الزویر ... آیا رفتار شهروندی سازمانی (OCB) پیشگوی هوش فرهنگی (CQ) است؟ ..... قدرت زبان در قانونمند سازی اصلاحات بخش دولتی: وقتی سیاستمداران در مورد “حسابداری” صحبت ..... پژوهش درباره ی ساخت پلتفرم جستجوی پایگاه داده حق ثبت برای ربات های صنعتی هوشمند. چهارمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات فرهنگی https://www.cpconf.ir/‏ - ذخیره شده به اطلاع نویسندگان مقالات همایش چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی جامعه در حوزه ... پژوهشگران گرامی می توانند مقالات خود را به یکی از زبان های فارسی یا انگلیسی و یا ... 17-1) فقه و حقوق ... 7-2) تربیت اخلاقی و شهروندی ... 2- سپس متن مقاله خود را copy نموده و آن را در فایل جانمایی paste نمایید. ... کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .