لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل تحقیق درباره جرایم رایانه ای و دسته بندی آن

تعداد صفحه:  27

نوع فایل:  Word

فرمت فایل:  docx

***  قابل ویـرایش

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

 

 پیش گفتار

 

پدیده مجرمانه:

 

عناصر تشکیل دهنده جرم:

 

تعریف جرائم رایانه ای:

 

ماهیت جرائم رایانه ای :

 

تقسیم بندی جرائم رایانه ای: 

 

جرائم علیه امنیت سیستم های رایانه ای یا مخابراتی:  

 

تعریف کلاهبرداری اینترنتی :

 

تحصیل مال غیر با استفاده متقلبانه از رایانه :

 

کلاهبرداری های میلیاردی اینترنتی:

 

اظهارات جان اشکرافت دادستان ایالت متحده در نخستین گردهمایی سالیانه محرمانگی، سیاست و امنیت کامپیوتری:

 

خلأهای قانونی در دنیای مجازی:

 

 پیشگیری و مقابله

 

سخن آخر:

 

 

 

 

 

 

 پیش گفتار

امروزه تحولات عظیمی در تکنولوژی بوقوع پیوسته و شاهد انقلابات بزرگ در زمینه فن آوری ارتباطات فراملی طی چند دهه اخیر بوده ایم.

اینترنت علیرغم تمامی امکانات واطلاع رسانی در عرصه بین المللی که برای ما به ارمغان آورده است متاسفانه باعث شده است که بعضی از افراد سود جو و فرصت طلب  با فرا گرفتن دانش و مهارت لازم، راههای ورود به سیستم های کامپیوترهای دولتی،خصوصی و... را به دست آورده و موجب بروز مشکلات و خسارات فراوانی گردیده اند.

با توسعه و تحول یافتن اینترنت،در مقابل انقلاب عظیمی در ایجاد جرایم در سطح  بین المللی بوجود آمده است.لذا در بیشتر کشورهای دنیا جرائم اینترنتی بعنوان یک معضل حاد وبسیار مهم تلقی می گردد و دولت ها در صدد پیدا نمودن راه حل های مختلفی در جهت جلوگیری از وقوع آن می باشند.

در حال حاضر جرایم اینترنتی با اشکال مختلفی صورت می پذیرد که عبارتند از:کلاهبرداری اینترنتی ، سوءاستفاده از شبکه تلفنی ،سوءاستفاده از کارتهای اعتباری،وارد کردن ویروس به کامپیوترهای دیگر،پولشویی و......

در این تحقیق،پس از مقدمه به بررسی تاریخچه جرایم کامپیوتری ،تبیین مفهوم و ماهیت جرائم اینترنتی،بررسی انواع مختلف جرایم اینترنتی،بررسی نقاط قوت و ضعف قوانین و ارایه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم کامپیوتری خواهیم پرداخت.

 

 

 

پدیده مجرمانه:

جرم را به صورتهای مختلفی تقسیم کرده اند: از نظر اجتماعی جرم به آن دسته از اعمال انحرافی که به اعتقاد گروه یا گروهای حاکم خطر ناک تلقی می شود اطلاق می گردد. بدیهی است که در هر گروه اجتماعی انحراف از ضوابط و ارزشها صورت می گیرد و این انحرافها لازمه تحول جامعه و پیشرفت و تعالی آن جامعه است. از نظر حقوق جزا تعریف رسمی و قانونی جرم ملاک اعتبار است و از این لحاظ جرم به فعل یا ترک فعلی گفته می شود که قانون گذار برای ان مجازاتی در نظر گرفته باشد و از طرف شخص مسؤل ارتکاب یابد.که این تعریف کاملا منطبق بر ماده 2 قانون مجازات اسلامی می باشد. ماده 2ق.م.ا"هر فعل یا ترک فعلی که در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد جرم می باشد".

 

عناصر تشکیل دهنده جرم:

برای آن که عملی به عنوان جرم قابل مجازات باشد جمع آمدن عناصری چند ضرورت دارد:
اولا: از طرف قانون بعنوان جرم پیش بینی و مجازات برای آن مقرر شده باشد(عنصر قانونی جرم).
ثانیا: فعل یا ترک فعل بصورت و در شرایط خاص باشد نه تصور و اراده ای که فعلیت پیدا نکرده است(عنصر مادی جرم).

ثالثا: با قصد مجرمانه یا تقصیر جزایی صورت گرفته باشد(عنصر معنوی یا روانی جرم )

تعریف جرائم رایانه ای:

 در مورد جرائم رایانه ای تعاریف زیادی مطرح شده است . طبق تعریفی که سازمان ملل متحــد از ایـن نـوع جـرائـم نمــوده جرم رایانه ای می تواند شامل فعالیت های مجرمانه ای باشد که ماهیتی سنتـی دارند اما از طریق ابزار مدرنی مثل رایانه و اینترنت صورت می گیرد . از طرف دیگر متخصصان سازمان OECDتعریف متفاوتی از آنچه گفته شد ارائه داده اند آنها معتقدند سوء استـفاده از رایانه ، هر نوع رفتار غیر قانونی ، غیر اخلاقی و غیر مجاز مربوط به پردازش خـودکار و انتـقال داده هـا جــرم اینترنتی محسوب میشود . از تعاریف ارائه شده می توان به این نتیجه رسید که حقیقتا" ماهیت جرم تفاوتی ندارد و این ابزار است که وقوع جرم در بستری جدید را فراهم می نماید . اما پیش از آنکه بخواهیم در مورد جرائم رایانه ای به بحث بپردازیم باید وارد حوزه جرائم سایبر شویم. جرائم در فضای سایبر یا فضای سایبری به واسطه تغییرات سریع فناوری اطلاعات در قلمرو سیستم های رایانه ای و مخابرات امکان وقوع می یابند در این گونه جرائم تاکید بر رایانه نیست بلکه رایانه وسیله ای است که ابزار وقوع جرم قرار می گیرد که به آن نسل سوم جرائم رایانه ای نیز می گویند.

 

ماهیت جرائم رایانه ای :

ماهیت‌ جرائم رایانه ای ناشی‌ از توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و ورود به عصر اطلاعات است‌ که رایانه می تواند ابزار، هدف‌ و موضوع‌ ارتکاب‌ جرم‌ باشد، وغالبا به دودسته تفکیک می شوند دسته اول دارای‌ عناوین‌ و توصیف‌های‌ جزایی‌ کلاسیک‌ هستند نظیر جعل رایانه ای ،کلاهبرداری رایانه ای و جاسوسی رایانه ای که در این جرائم رایانه به عنوان ابزاری برای رفتار مجرمانه به کار می رود. دسته دوم جرایم رایانه ای جدیدند این جرائم ناشی از چگونگی به کارگیری فناوری اطلاعات هستند جرائمی نظیر دسترسی غیر مجاز، اختلال در داده ها وسیستم های رایانه ای هرزه نگاری این نوع جرائم جدید هستند . در هردو دسته موضوع جرم با فرض مال بودن و دارای ارزش بودن داده ها و اطلاعات: مال دیگران، امنیت، آسایش فردی، آسایش عمومی، اخلاق عمومی و حیثیت افراد است. عمومی ترین عنوان مجرمانه در حوزه فناوری اطلاعات هک است در حقیقت اولین اقدام برای شروع یک جرم رایانه ای یا بهتر بگوییم رفتار قابل سرزنش در فضای سایبر دسترسی غیر مجاز به داده ،رایانه ، شبکه به طور کلی هر سیستم رایانه ای است که مربوط به شخص دیگری باشد است این ورود غیر مجاز می تواند برای اطلاعات‌، داده‌ها، برنامه‌ها یا سیستم‌های‌ رایانه ای غیر مجاز برای مرتکب، نشان دادن مهارت شخص، کسب مال مربوط به دیگری ، اختلال وخرابکاری ، جاسوسی و... باشد .این عمل فارغ از نیت مرتکب کاملاً یک رفتار قابل سرزنش وناپسند است . ونحوه ارتکاب این جرائم‌ عبارت است‌ از، ورود، تحصیل ، حذف، اختلال ، دستکاری‌ و ... در نبود قانون در عرصه سایبر همچون دیگر عرصه ها و مظاهر پیشرفت بشری به هرج و مرج می انجامد درست شبیه به آیین نامه رانندگی روز اولی که اتو مبیل ساخته شد کسی به مقررات آن توجه نمی کرد و لی امروزه کمتر کسی نافی لزوم مقررات رانندگی است اگر امروز مقررات رانندگی کان لم یکن تلقی شود چه روی می دهد.

قوانین عرصه فناوری اطلاعات هم همین طور هستند اگر قانونی نباشد کدام آدم عاقلی می تواند خطر سرمایه گذاری در این عرصه را بپذیرد وکدام یک از شما در جایی سرما یه گذاری میکنید که پیوسته مورد تاخت و تاز ناقضین مال وحیثیت افراد میشوند و هیچ قانونی برای جلوگیری و توبیخ آنها وجود ندارد. آیا شما ریسک رفتن به خیابان و رانندگی را می پذیرید؟. بر این اساس در لایحه ای که تحت عنوان جرائم رایانه ای توسط دولت تقدیم مجلس شد و اکثر عناوین مجرمانه هر دو دسته مذکور در لایحه جرم انگاری شده است البته غیر بخشی که در لایحه مربوط به جرم انگاری جرائم مذکور است بخش دیگری نیز که مشتمل بر آیین دادرسی ونحوه رسیدگی به جرائم رایانه ای ودیگر جرائمی که ناشی از توسعه کاربری فناوری اطلاعات است در این لایحه دیده شده است. لایحه پس از تصویب کلیات آن در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی در شور دوم آن است که برای اصلاح برخی نقایص و اشکالات مرکز پژوهشهای مجلس گزارشی را تهیه نمود که این گزارش مورد توجه مجلس قرار گرفت و امیدواریم پس از رفع مشکلات این لایحه هرچه زودتر تصویب شده و و کشور ما نیز به جرگه کشور هایی بپیوندد که رفتار غیر مسئولانه افراد در محیط سایبر را مستوجب سرزنش دانسته است. وپس از این ناظر فروش نرم افزار های هکری و آموزشهای هکری نباشیم زیرا تفاوتی بین مال ،اخلاق، حیثیت ، آبرو در محیط سنتی و سایبر وجود ندارد همانطور که آموزش دزدی ناپستد است آموزش هک هم عملی قابل سرزنش است. هم زمان با ورود انسان به هزاره دوم میلادی ، هم چنان شاهد جرم و جنایت های بی شماری هستیم اگر چه از نظر ماهوی دچار تغییر نگشته اما از نظر استفاده از ابزارها و وسایل گوناگون تغییرات شگرفی به خود دیده است. انسان امروزی هم چنان دزدی می کند ، آدم می کشد و به مال و حریم دیگران تجاوز می کند . در گذشته فرد با یک داس یک چوب و یا یک خنجر و کمی بعد با اسلحه ابزار تجاوز و دزدی و باج خواهی از اموال دیگران بود . اما امروزه با فشار دادن یک کلید و وارد کردن چند عدد می شود به حریم دیگران تجاوز و یا به مال او دست اندازی نمود .حوزه جرائم در زندگی امروز بشر آن قدر پیچیده شده که قانون گذاران مجبورند تحولات جرم را به صورت مداوم زیر نظر داشته باشند. به تدوین قوانین صحیح گام بردارند . اما همانطور که مشخص شد در زندگی اجتماعی امروز بشر تحولاتی صورت گرفته که به تاثیراز آن جرائم نیز اشکال متفاوتی گرفته است. جرائم اینترنتی مصداق بارز این تحولات در زندگی اجتماعی انسانها می باشد.

تقسیم بندی جرائم رایانه ای: 

 کلاهبرداری اینترنتی و رایانه ای، جعل اینترنتی و رایانه ای، ایجاد خسارت یا تغییر داد ها، دست یابی غیر مجاز به سیستم ها و خدمات رایانه ای، تکثیر غیر مجاز برنامه های رایانه ای جزء جرایم شناخته شده در حوزه رایانه و اینترنت محسوب می شوند. همان طور که مشخص شد جرائم مختلفی می تواند در حوزه رایانه اینترنت رخ دهد از دیگر تقسیم بندی های ارائه شده نیز می توان استفاده نمود در یک تقسیم بندی دیگر جرائم این گونه طبقه بندی شده است که مبتنی بر جرائم و مجازات در این زمینه ارائه شده است : دسترسی غیر مجاز به دادها یا سیستم رایانه ای یا مخابراتی، شنود و دریافت غیر مجاز ارتباط خصوصی بوسیله سیستم رایانه ای یا مخابراتی یا امواج الکترومغناطیسی .

 

 


کلمات کلیدی : تحقیق درباره جرایم رایانه ای و دسته بندی آن , تحقیق درباره جرایم رایانه ای , تحقیق درباره جرایم اینترنتی , تحقیق درباره جرایم سایبری , تحقیق , پ
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق درباره جرایم رایانه ای و دسته بندی آن

تحقیق جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشورها alidl.myucare.ir/alidl/36206/html‏ - ذخیره شده لینک کمکی ... تحقیق درباره بررسی و ارزیابی جرایم رایانه ای فرمت فایل: word ( قابل ... تحقیق در مورد جرایم رایانه ای 163 ص دسته بندی: وورد نوع فایل: .doc (قابل ... لینک دانلود تحقیق در مورد جرائم اینترنتی 29 ص |اُ اف ofma.zgoldfile.ir/fs/.../تحقیق-در-مورد-جرائم-اینترنتی-29-ص-‏ - ذخیره شده در حال حاظر شما فایل با عنوان تحقیق در مورد جرائم اینترنتی 29 ص را دنبال می کنید . لینک دانلود و خرید پایین توضیحات. دسته بندی : وورد. نوع فایل : .doc ( قابل ... مبانی نظری و پیشینه جرایم سایبری - فروشگاه زرچوبه zarchoobe.looksfile.com/file/27115/مبانی-نظری-و-پیشینه-جرایم-سایبری‏ دسته بندی : تحقیق » مبانی نظری و پیشینه تحقیق. مبانی نظری و پیشینه جرایم سایبری جزئیات و دریافت. لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی ... 2-1- 3-2 دیدگاه های نظری درباره تقسیم بندی جرایم سایبری 3-1-3-2 اقدامات بین المللی در خصوص تقسیم بندی جرایم رایانه ای یا سایبری 4-1-3-2 ... فرمت فایل اصلی: .docx. دانلود تحقیق درباره جرایم رایانه ای و سیستمهای اطلاعاتی حسابداری ... https://maghalejoo.com/doc/3598/جرایم-کامپیوتری/‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق درباره جرایم رایانه ای و سیستمهای اطلاعاتی حسابداری ... حجم فایل ورد: 23.7KB; فرمت: فایل Word قابل ویرایش و پرینت (DOCx); تعداد صفحات فارسی: 29 ... یکی از انواع محدود فعالیتهایی که ممکن است به عنوان جرائم رایانه ای طبقه بندی شود سرقت برنامه های رایانه ای .... لینک کوتاه مطلب: https://maghalejoo.com/doc/ 3598. دانلود مقاله کامل درباره قانون جرایم رایانه ای – ادمین لایک seoarzon.ir/admin/دانلود-مقاله-کامل-درباره-قانون-جرایم-ر/‏ - ذخیره شده ,قانون,جرایم,رایانه,ایفهرست,دانلود مقاله کامل درباره قانون جرایم رایانه ای مربوط به دسته ... در دسته بندی عمومی و آزاد هستید. دانلود مقاله کامل درباره قانون جرایم رایانه ای. لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... تحقیق در مورد جرایم رایانه‌ای – sql خاص khabarfariman.ir/sql/تحقیق-در-مورد-جرایم-رایانه‌ای/‏ - ذخیره شده تحقیق در مورد جرایم رایانه‌ای ,جرایم رایانه‌ای,دانلود تحقیق در مورد جرایم رایانه‌ای ,جرایم ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ... جرایم-رایانه-ای | 9109 | علوم انسانی» حقوق site90.keybood.ir/nk/9109/html+جرایم-رایانه-ای‏ - ذخیره شده 7 ژوئن 2019 ... دانلود تحقیق در مورد جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشورها، در قالب ... رایانه ای، دسته بندی جرایم، تعریف جرایم رایانه ای، جرم رایانه ای چیست؟ مقاله جرایم اینترنتی – update - ideru مقاله update.iderutconf.ir/مقاله-جرایم-اینترنتی/‏ - ذخیره شده جرایم اینترنتی , مقاله جرایم اینترنتی , تحقیق درباره جرایم اینترنتی در دسته بندی ... بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به مقاله جرایم اینترنتی را که در دسته بندی ... لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده ... گزارش ,کارورزی ,آموزشی,ساختاری ,سازمانی,عاطفی,فیزیکی در دسته بندی عمومی و ... تحقیق درباره الکترونیک عمومی – update - ideru مقاله update.iderutconf.ir/تحقیق-درباره-الکترونیک-عمومی/‏ - ذخیره شده ,الکترونیک,عمومی,تحقیق درباره الکترونیک عمومی در دسته بندی فنی و مهندسی ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... تحقیق در مورد جرایم اینترنتی و حقوق کیفری ,جرایم,اینترنتی,و,حقو در دسته ... دانلود مقاله کامل درباره قانون جرایم رایانه ای – document - mizban مقاله net.mizbang.ir/document/دانلود-مقاله-کامل-درباره-قانون-جرایم-ر/‏ - ذخیره شده در دسته بندی عمومی و آزاد هستید. دانلود مقاله کامل درباره قانون جرایم رایانه ای. لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... تحقیق در مورد جرایم و قوانین و مجازاتهای اطلاعاتی و رایانه‌ای 44 ص ... kicc-apple.ir/dynamic/تحقیق-در-مورد-جرایم-و-قوانین-و-مجازاتها/‏ - ذخیره شده تحقیق در مورد جرایم و قوانین و مجازاتهای اطلاعاتی و رایانه‌ای 44 ص ,جرایم و قوانین و ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ... تحقیق در مورد جرم شناسی و تعریف جرم (فرمت word و باقابایت ... sedayepooya.ir/.../تحقیق-در-مورد-جرم-شناسی-و-تعریف-جرم-فرم/‏ - ذخیره شده جرایم کنونی رایانه ای,مجرامان کامپیوتری,تعریف جرم,جرم شناسی,جرائم رایانه ای ... جدید در دسته بندی علوم انسانی بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به تحقیق در مورد ... دانلود فایل فلش هواوی huawei p7-l00 بیلد نامبر c17b126 با لینک مستقیم. تحقیق درباره جرایم رایانه ای و دسته بندی آن – port farseasun.ir/port/تحقیق-درباره-جرایم-رایانه-ای-و-دسته-بند/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره جرایم رایانه ای و دسته بندی آن را ... پاورپوینت درباره کودک و فاجعه لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی ... تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره جرایم رایانه ای و دسته بندی آن پاورپونت در مورد شبکه های صف – remote remote.gridlearn.ir/پاورپونت-در-مورد-شبکه-های-صف/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : PowerPoint ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) ... در دسته بندی عمومی و آزاد بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به 634 - پروژه و ... تحقیق درباره بررسی تهاجم فرهنگی غرب به صنعت و جوامع جهانی و راههای خروج از آن ... دانلود پروژه جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشور ها (فرمت word و ... کشف جرائم رایانه ای در دنیای امروزی - جزیره امنیت اطلاعات - توسینسو https://security.tosinso.com/.../کشف-جرائم-رایانه-ای-در-دنیای-امروزی‏ - ذخیره شده برای گرفتن لینک ثبت نام کن ... اگر به نتایج بدست آمده از تحقیقات در طی سالهای اخیر توجه کنیم شاهد آن خواهیم ... جرائم رایانه ای برای بازگردانی اثرات جرم معمولا با استفاده از روش های خاص فایل ... جرائم رایانه ای را در دنیای امروزی می توان تقریبا به شش مورد طبقه بندی کرد که .... درباره ما · راهنما · شرایط استفاده · وبلاگ · ارتباط با ما. تحقیق: آیین – share - seo-site مقاله seo-websites.ir/share/تحقیق-آیین/‏ - ذخیره شده 28 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت ... تحقیق در مورد جرایم و قوانین و مجازاتهای اطلاعاتی و رایانه‌ای 45 ,جرایم و قوانین و ... فایل مربوط به تحقیق درباره شهر دیجیتالی را که در دسته بندی علوم ... جرایم رایانه ای karimdl.hyre.ir/karimdl/17257/html‏ 4 مارس 2018 ... جرایم رایانه ای: [کریم دانلود] Will my information be completed by ... تحقیق درباره بررسی جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشور ها ... تحقیق در مورد جرایم رایانه ای 163 ص دسته بندی: وورد نوع فایل: .doc ... تحقیق جامع و کامل درباره نقش پلیس در پیشگیری از جرایم سایبری فرمت فایل word: (لینک دانلود پایین ... قانون جرایم رایانه‌ای | پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات https://www.cyberpolice.ir/page/42981‏ - ذخیره شده 8 فوریه 2015 ... بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی (قانون جرایم رایانه ای) بخش یکم جرائم و ... تبصره۲ـ آئین نامه نحوه تعیین و تشخیص داده های سری و نحوه طبقه بندی و حفاظت آنها ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این قانون توسط .... ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ..... درباره پلیس فتا. تحقیق درباره شورای نگهبان – nano مقاله nanovalve.ir/تحقیق-درباره-شورای-نگهبان/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به تحقیق درباره شورای نگهبان را که در دسته بندی عمومی و آزاد قرار دارد را ... مبارزه با جرایم, قوه قضائیه , سیستم رایانه ای, سیستم مخابراتی, داده رایانه در دسته بندی ... پیدایش اینترنت لینک دانلود و خرید… تحقیق در مورد چاپ دیجیتال (word) – submit sunrank.ir/submit/تحقیق-در-مورد-چاپ-دیجیتال-word/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد چاپ دیجیتال (word) را مشاهده و در صورت نیاز آن را ... بتن ضد آب لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد … ... تحقیق در مورد بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن Copy. مقاله تاثیره جرایم رایانه ای بر تجارت الکترونیک - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-CYBERCRIME01-CYBERCRIME01_005=تاثیره-جرایم-رایانه-ای-بر-تجارت-الکترونیک.html‏ - ذخیره شده محل انتشار: همایش منطقه ای چالشهای جرایم رایانه ای در عصر امروز ... مقاله: فارسی. حجم فایل: ۵۰۸.۹۸ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۲۲ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. ... بانک پیشرو، روزنوشت های درباره تکنولوژی وفرهنگ -تجارت . ... علم سنجی و رتبه بندی مقاله. استاتیک – customize bokeh-studio.ir/customize/استاتیک/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) ... تحقیق در مورد جرایم و قوانین و مجازاتهای اطلاعاتی و رایانه‌ای 45. دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره قانون جرائم رایانه ای – پریودیک مقاله nanotour.ir/periodic/دانلود-پاورپوینت-جامع-وکامل-درباره-قا-2/‏ - ذخیره شده دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره قانون جرائم رایانه ای ... تحقیق در مورد تاریخچه زبان دلفی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل… تحقیق درباره جرایم رایانه ای و دسته بندی آن - داک سیتی doccity.ir/product/.../تحقیق-درباره-جرایم-رایانه-ای-و-دسته-بندی-آن‏ - ذخیره شده شرح فایل. فهرست مطالب پیش گفتار پدیده مجرمانه: عناصر تشکیل دهنده جرم: تعریف جرائم رایانه ای: ماهیت جرائم رایانه ای : تقسیم بندی جرائم رایانه ای: جرائم علیه ... تحقیق نقش پلیس در پیشگیری از جرایم سایبری mohsendl.karmand-online.ir/mohsendl/4803/html‏ تحقیق جامع و کامل درباره نقش پلیس در پیشگیری از جرایم سایبری. فرمت فایل word: (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات: 62 صفحه .... تحقیق در مورد جرایم رایانه ای و سایبری 65 ص دسته بندی: وورد نوع فایل: .doc (قابل ویرایش و آماده پرینت ) ... مقاله کلاهبرداری رایانه ای computer-fraud.blog.ir/‏ - ذخیره شده 18 جولای 2016 ... مقاله کلاهبرداری رایانه ای - در قالب فایل ورد. ... درباره وبلاگ پایان نامه جرایم رایانه ای ومقایسه ایران با سایرکشور ... برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید ..... دسته‌بندی نشده / دانلود مقاله در مورد کلاهبرداری رایانه ای قبلی پایان نامه: ... تحقیق در مورد مجازات کلاهبرداری اینترنتی 6ص – فکس مقاله - seopole seopole.ir/fax/تحقیق-در-مورد-مجازات-کلاهبرداری-اینتر/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ... در حقوق ایران کلاهبرداری رایانه ای برای اولین بار در لایحه مجازات جرایم رایانه ای جرم ... جرایم رایانه ای و جرایم سایبری – panel - denj پروژه denjweb.ir/panel/جرایم-رایانه-ای-و-جرایم-سایبری/‏ - ذخیره شده 2 مه 2018 ... کاربر محترم شما در حال مشاهده فایلی با نام جرایم رایانه ای و جرایم سایبری ... شما در حال مشاهده فایلی با نام تحقیق درباره اتم در دسته بندی علوم پایه هستید. تحقیق درباره اتم لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word… تحقیق جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشورها | بهترین سایت ... ashem.irartglass.ir/ashem-9109.file.amp‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2018 ... تحقیق جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشورها | file | ashem ... ذخیره فایل PDF ... های جرائم رایانه ای، دسته بندی جرایم، تعریف جرایم رایانه ای، جرم رایانه ای چیست؟ ... جهت پرسش هرگونه سوال درباره تحقیق جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر ... در این صفحه تخصصی لینک دانلود تحقیق جرایم رایانه ای و مقایسه ...