فهرست مطالب
فصل اول
1-1 مقدمه 2
2-1 ضرورت و اهمیت مسئله 5
3-1 اهداف تحقیق 8
4- 1 فرضیات تحقیق 8
5-1 کاربردهای انجام تحقیق 9
6-1 پیشینه تحقیق 9
تحقیقات انجام شده در زمینه بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی 9
فصل اول
بخش اول 17
1-2 مقدمه 17
2-2 تاریخچه 18
3-2 خصوصیات گیاهشناسی زیره سبز 18
1-3-2 ویژگیهای عمومی 18
2-3-2 ارقام زیره سبز 20
3-3-2 زیستگاه و پراکنش 20
1-4-2 مصارف خوراکی و ارزش غذایی 25
2-4-2 اهمیت دارویی 26
5-2 سایر کاربردهای زیره سبز 26
6-2 ویژگیها وروشهای کشت زیره سبز 27
1-6-2 کاشت 29
3-6-2 داشت 30
3-6-2 برداشت 31
7-2 آفات و امراض 32
8-2 خصوصیات زرشگ 33
9-2 تاریخچه زرشک 34
10-2 خصوصیات گیاهشناسی و پراکنش جنس زرشک 35
1-10-2 ویژگیهای عمومی 35
2-10-2 گونههای زرشگ 35
3-10-2 زیستگاه و پراکنش 38
11-2 مصارف خوراکی، ارزش غذایی و اهیمت دارویی زرشک 39
1-11-2 مصارف خوراکی و ارزش غذایی: 40
2-11-2 اهمیت دارویی 40
12-2 سایر کابردهای زرشک: 41
13-2 ویژگیها و روشهای پرورش زرشک بیدانه 42
1-13-2 کاشت و تکثیر 44
2-13-2 داشت 45
3-13-2 برداشت 46
14-2 آفات و امراض زرشک 48
بخش دوم 51
1-2 تعریف بازار 51
2-2 طبقه بندی بازارهای مختلف 51
1-2-2 طبقه بندی بازار بر اساس موضوع مبادلات: 51
2-2-2 بازارها بر اساس وضعیت مکانی: 52
3-2 تعریف بازاریابی 52
4-2 ابعاد مختلف بازاریابی 55
1-4-2 بازاری گرائی 56
2-4-2 بازار شناسی 56
3-4-2 بازاریابی 56
4-4-2 بازار رسانی 57
5-4-2 بازار گردی 57
6-4-2 بازار سنجی 57
7-4-2 بازار داری 58
8-4-2 بازار گرمی 58
9-4-2 بازار گردانی 58
5-2 عناصر قابل کنترل و موثر بر بازاریابی 59
6-2 تاریخچه بازاریابی 59
7-2 مفاهیم اساسی بازاریابی 62
8-2 عوامل موثر در بازاریابی 63
1-8-2 فروشندگان اولیه 63
2-8-2 واسطههای بازاریابی 64
1-2-8-2 دلالان 64
2-2-8-2 واحدهای توزیع فیزیکی 64
3-2-8-2 آژانسهای خدمات بازاریابی 65
4-2-8-2 واسطههای مالی 65
3-8-2 مشتریان 65
4-8-2 رقبا 66
5-8-2 جوامع 67
9-2 مفهوم جدید بازاریابی 67
10-2 تئوریهای رفتار خریدار 68
1-10-2 تئوری اقتصاد خرد (Microevonmic theory) 68
2-10-2 تئوری روان شناسی (psychogical) 69
1-2-10-2 مراحل تصمیم گیری خریدار 69
1-1-2-10-2 شناخت اشکال 69
2-1-2-10-2 جستجو برای اطلاعات 70
3-1-2-10-2 ارزیابی کردن خط مشیهای مختلف (عمل تصمیم گیری) 71
11-2 مفهوم بازاریابی محصولات کشاورزی 72
12-2 اهمیت بازاریابی محصولات کشاورزی 73
13-2 عملیات بازاریای 75
1-13-2 فعالیتهای مبادله ای 75
2-13-2 فعالیتهای فیزیکی 76
14-2 سازمان بازاریابی 78
15-2 فعالیتها و وظایف بازاریابی محصولات کشاورزی 80
1-15-2 جمع آوری اطلاعات 80
2-15-2 حمل و نقل 81
3-15-2 درجه بندی و استاندارد نمودن محصولات 82
4-15-2 بسته بندی و تبدیل محصولات 83
5-15-2 انبارداری 85
6-15-2 تبلیغات 85
7-15-2 اعتبار 85
8-15-2 قیمت گذاری 86
16-2 شبکههای بازاریابی 87
1-16-2 خرده فروشان 87
2-16-2 عمده فروشان 87
3-16-2 سلف خران 88
4-16-2 میدان داران 88
5-16-2 سایر موارد 88
17-2 اهداف بازاریابی محصولات کشاورزی 89
1-17-2 آنچه به عهده دولت میباشد 89
2-17-2 آنچه بر عهده تولید کننده میباشد 90
18-2 نقش شرکتهای تعاونی در بازاریابی 91
19-2 مسیر بازاریابی 91
20-2 هزینههای بازاریابی 92
21-2 حاشیه بازاریابی 93
24-3- کارایی بازاریابی 94
23-2 مدلهای حاشیه بازاریابی 96
1-23-2 الگوی مارک- آپ (Mark up Model) 96
2-23-2 الگوی حاشیه نسبی (Relative Model) 97
3-23-2 الگوی هزینه بازاریابی (Marketing Cost. Model) 97
4-23-2 الگوی انتظارات عقلایی (Ration Expectation Model) 98
24-2 شفافیت بازار 99
25-2 برخی مشکلات اساسی موجود در بازاریابی محصولات کشاورزی 99
فصل سوم
1-3 مقدمه 103
2-3 روش تحقیق 103
3-3 روش جمع آوری اطلاعات 103
4-3 منابع اطلاعات ثانویه 104
5-3 منابع اطلاعات اولیه 105
6-3 جامعه آماری 105
7-3 نمونه آماری 105
فصل چهارم
1-4- مقدمه 108
2-4- اهمیت اقتصادی زیره 108
1-2-4- کشورهای وارد کننده و صادر کننده زیره 110
2-2-4- روند تولید و صادرات زیره 110
3-4 مشخصات جامعه مورد بررسی و مشخصات تحقیق 114
4-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زیره 115
1-4-4 ویژگیهای سنی 115
2-4-4 سطح تحصیلات 116
3-4-4 وضعیت مالکیت اراضی 117
5-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی عمده فروشان زیره 118
1-5-4 ویژگیهای سنی 118
2-5-4 سطح تحصیلات 119
1-6-4 ویژگیهای سنی 120
2-6-4 سطح تحصیلات 120
7-4 انواع بازارهای زیره 121
1-7-4 بازار سر مزرعه 122
2-7-4 بازار عمده فروشی 124
3-7-4 بازار خرده فروشی 126
8-4 سازمان بازاریابی زیره 127
1-8-4 عمده فروشان 128
2-8-4 خریدران محلی 129
3-8-4 نمایندگان عمده فروش 129
4-8-4 میدان داران 130
5-8-4 دلالان 130
6-8-4 خرده فروشان 131
9-4 عملیات بازاریابی زیره 131
1-9-4 حمل و نقل 131
2-9-4 درجه بندی 132
3-9-4 استاندارد 133
1-3-9-4 مواد خارجی موجود در زیره 133
2-3-9-4 ویژگیهای زیره استاندارد شده باید به شرح زیر باشد: 134
4-9-4 بسته بندی 134
5-9-4 اطلاعات زیر باید بر روی هر بسته یا بر چسب شود: 135
5-9-4 انبارداری 135
10-4 اعتبار 135
11-4 مسیر بازاریابی زیره 137
1-11-4 مسیرهای اصلی بازاریابی زیره 138
12-4 قیمت گذاری 138
13-4 حاشیه بازاریابی 139
14-4 هزینه بازاریابی 141
15- 4 سود بازاریابی 144
16-4 ضریب هزینه بازاریابی 145
17-4 ضایعات 146
18-4 عدم کارایی بازاریابی 147
19-4 شفافیت بازار 148
20-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زرشک 149
1-20-4 ویژگیهای سنی 149
2-20-4 سطح تحصیلات 150
3-20-4 وضعیت مالکیت اراضی 151
21-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی عمده فروشان زرشک 152
1-21-4 ویژگیهای سنی 152
2-21-4 سطح تحصیلات 153
22-4 ویژگیهای نمونه مورد برری خرده فروشان زرشک 153
1-22-4 ویژگیهای سنی 153
2-22-4 سطح تحصیلات 154
23-4 انواع بازارهای زرشک 155
1-23-4 بازار سر مزرعه 156
2-23-4 بازار خرده فروشی 158
24-4 سازمان بازاریابی 160
1-24-4 عمده فروشان 160
2-24-4 خریداران محلی 161
3-24-4 نمایندگان عمده فروش 162
4-24-4 میدان داران 162
5-24-4 دلالان 163
6-24-4 خرده فروشان 163
25-4 عملیات بازاریابی زرشک 164
1-25-4 حمل و نقل 164
2-25-4 درجه بندی 164
3-25-4 استاندارد 166
4-25-4 بسته بندی 168
5-25-4 انبارداری 168
26-4 اعتبار 169
27-4 مسیر بازاریابی زرشک 170
28-4 قیمت گذاری 171
29-4 حاشیه بازاریابی 172
30-4 هزینههای بازاریابی 173
31-4 سود بازاریابی 177
32-4 ضریب هزینه بازاریابی 179
33-4 ضایعات 179
34-4 عدم کارایی بازاریابی 182
35-4 شفافیت بازار 183
36-4 مشکلات بازاریابی و صادرات زیره و زرشک 184
فصل پنجم
1-5- مقدمه 188
2-5 نتایج و بحث 188
3-5 پیشنهادات جهت بهبود بازاریابی زیره و زرشک 198
منابع 205
کلمات کلیدی : پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:
لینک منبع :
لینک فایل پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشکتصاویر برای لینک فایل پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک
پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک - پایان نامه
payanameh.sellfile.ir/prod-4658-پروژه+میان+دوره++بازاریابی+و+بازسازی+زیره+و+زرشک.html?... - ذخیره شده
پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک. سازمان مدیریت صنعتی ... نوع
فایل word فهرست مطالب ... تحقیقات انجام شده در زمینه بازاریابی و بازار رسانی
محصولات کشاورزی 9 فصل اول ... نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه. ایمیل.
موبایل.
پروژه بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک - پروپوزال
www.gigadoc.ir/دانلود/.../پروژه-بازاریابی-و-بازسازی-زیره-و-زرشک - ذخیره شده
پروژه بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک 1 مقدمه تحقیق برای افزایش صادرات
غیرنفتی که در کشور ما امری الزامیاست. ... بانک فایل کمک آموزشی گیگاداک ...
الگوی توسعه متکی به صادرات امروزه تقریباً در میان اکثر کشورهای در حال توسعه
بهصورت مدل غالبی درآمد است و از ..... دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله
پس از پرداخت.
پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک – ست آپ شو
tourantalya-linktrip.ir/.../پروژه-میان-دوره-بازاریابی-و-بازسازی-زی/ - ذخیره شده
بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی
زیره و زرشک را که در دسته بندی قرار دارد را در صورت نیاز دانلود نمایید. پروژه میان
دوره ...
پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک – confrim - seda پروژه
sedayepooya.ir/confrim/پروژه-میان-دوره-بازاریابی-و-بازسازی-زی/ - ذخیره شده
بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی
زیره و زرشک را که در دسته بندی قرار دارد را در صورت نیاز دانلود نمایید. پروژه میان
دوره ...
پایان نامه بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک
3link.myucare.ir/3link/23809/html - ذخیره شده
14 آوریل 2019 ... پایان نامه بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک ... 3-2 خصوصیات گیاهشناسی زیره
سبز ... 10-2 خصوصیات گیاهشناسی و پراکنش جنس زرشک .... الگوی توسعه متکی
به صادرات امروزه تقریباً در میان اکثر کشورهای در حال ... لینک کمکی ... تحقیق
بازاریابی، دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی | WORD ...
بررسی بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک - 21link
21link.myucare.ir/21link/29233/amp - ذخیره شده
1 آوریل 2019 ... 3-2 خصوصیات گیاهشناسی زیره سبز 18. 1-3-2 ویژگیهای عمومی 18. 2-3-2 ارقام زیره
سبز 20. 3-3-2 زیستگاه و پراکنش 20. 1-4-2 مصارف خوراکی و ...
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک
all3.e-gandoman.ir/ap/4167/amp - ذخیره شده
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک; فایل بصورت word و قابل ویرایش می باشد ...
الگوی توسعه متکی به صادرات امروزه تقریباً در میان اکثر کشورهای در حال ... لینک
کمکی ... و زرشک، دانلود پروژه بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک دسته بندی: جزوات»
سایر. ... در این تحقیق داده های مربوط به بارش سالانه در یک دوره ی اماری 55 ساله برای ...
فایل word مقاله بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک | 11525
docx.icoac.ir/docx/11525/html - ذخیره شده
11 نوامبر 2018 ... بخشی از فهرست مطالب پروژه فایل word مقاله بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک.
فصل اول 1-1 مقدمه 2-1 ضرورت و اهمیت مسئله 3-1 اهداف تحقیق
تحقیق بازاریابی شبکه ای | 10249
site4.takpower.ir/site4/10249/html - ذخیره شده
30 ژانویه 2019 ... بازاریابی شبکه ای یک مدل کسب و کار یا business model است، یک فرصت یا امکان
است ... در طرحهای هرمی کالا یا خدماتی در میان نیست و افراد به نوعی استخدام می شوند تا
نام یا ورقه ... لینک مرتبط » تحقیق بازاریابی شبکه ای ... بازاریابی و بازسازی
زیره و زرشک | WORD پروژه بررسی شبکه های کامپیوتری سخت ...
پروژه میان دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک - دانلود رایگان
1.freedownloadd5.ir/product/210339 - ذخیره شده
4 ژوئن 2015 ... برای دریافت لینک دانلود فایل اینجا کلیک کنید. فایل پروژه میان
دوره : بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک که برای دانلود شما عزیزان آماده شده از مجموعه .
انواع کوپلینک | endless | 13291
endless.chlorophyll.ir/endless/13291/html - ذخیره شده
انواع, کوپلینک ... دانلود ... این جزوه برای دانشجویان مهندسی مکانیک بسیار مفید می
باشد، همچنین این فایل به صورت PDF و در 102 صفحه ارائه شده است ... لینک کمکی.
بررسی بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک | 30265
s85.kadooyab.ir/30265.html
مشابه «بررسی بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک»؟ ... دسته بندی: جزوات بازاریابی
و امور مالی تعداد مشاهده: 475 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. DOC فرمت فایل اصلی: doc ...
دوره های تخصصی و کاربردی مدیریت|سازمان مدیریت صنعتی
www.imi.ir/Education/ManagementCourses/pages/home.aspx - ذخیره شده - مشابه
مسیر گذراندن دوره های حسابداری (با رعایت پیش نیازها) ... مدیریت، منابع انسانی و
سازمان; بازرگانی و بازاریابی; تولیدی و پروژه; مالی و حسابداری; دوره های اختصاصی ...
28دانلود پروژه منبع از سایت فایل سل(جهت جستجو سریع تر پروژه مورد ...
www.charrahi.ir/p-28دانلود-پروژه-منبع-سایت-فایل-سلجهت-ج
2717, پروژه: بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک «بسیار کامل و با فرمت word» .... از
نرم افزار ABAQUS (پروژه درس شکلدهی فلزات دوره ارشد و دکتری)+(بهمراه فایل Word)
... به روش های مختلف تبلیغاتی (متنی+رپورتاژآگهی+بک لینک+دائمی+بنری و.
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک - دانلود پروژه و مقاله
maghalefile.rozblog.com/.../-بازاریابی-و-بازارسازی-زیره-و-زرشک-.html - ذخیره شده
29 مه 2016 ... الگوی توسعه متکی به صادرات امروزه تقریباً در میان اکثر کشورهای در حال توسعه
بهصورت .... بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک - دوره MBA ... مقاله بازاریابی و
بازسازی زیره و زرشک مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای
۲۲۳ صفحه است . .... فایل های دسته بندی مدیریت بازاریابی - نیکان لینک
لینک فایل پروژه و تحقیق آماده: مقدمه ای بر مدیریت مالی و تجزیه و ...
kj60.efgold.ir/.../لینک-فایل-پروژه-و-تحقیق-آماده:-مقدمه-ای-بر-مدیریت-مالی-و-تجزیه-و-تحلیل-مدیریت-مالی----------29-صفحه-فایل - ذخیره شده
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد فرمت فایل: wordتعداد صفحات: 29
مدیریت ... آن موسسه باشند مانند قسمتهای بازاریابی وتولید و یا از سازمانهایی که دارای
اطلاعات ... این تجزیه و تحلیل ها ممکن است هم به صورت دوره ای و زمانی که مورد نیاز است
انجام .... حاشیه بازاریابی و بازاریابی زیره و زرشک 52 صفحه فایل ورد بررسی
مزیتهای ...
فایل word مقاله نهضت آسمانی پیامبران | 11520
activity.imets.ir/activity/11520/html - ذخیره شده
19 ژانویه 2019 ... بخشی از فهرست مطالب پروژه فایل word مقاله نهضت آسمانی پیامبران ... جهاد از آنرو که
پیامبر تصمیم گرفته اسلام را در میان توده های مردم منتشر کرده, ...
دانلود پروژه بررسی بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک | 28418
www5.akarian.ir/ship/28418/html+دانلود+پروژه - ذخیره شده
دانلود پروژه بررسی بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک. ارتباط با ما ... دسته بندی:
جزوات» بازاریابی و امور مالی تعداد مشاهده: 475 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. DOC فرمت ...
دانلود با لینک مستقیم فایل پاورپوینت بازسازی و مرمت مجموعه بازار ...
zgoldfile.ir/fn/.../پاورپوینت-بازسازی-و-مرمت-مجموعه-بازار-تبریز - ذخیره شده
تاورینه که در دوره صفویه، در قرن یازدهم هجری به این شهر رفته بود، درباره بازار این
چنین اظهار داشته است: «شهر تبریز بواسطه تجارت بزرگ یکی از معروف ترین شهرهای
...
باره بحران اشتغال در افغانستان | curve | 25042
curve.learnfox.ir/curve/25042/html - ذخیره شده
دسته بندی: وورد نوع فایل: ... doc تعداد صفحه: 66 صفحه قسمتی از متن ... doc:
تحقیق در باره بحران اشتغال در افغانستان بودا در افغانستان تخریب نشد، از شرم
فرو ...
لینک فایل پاورپوینت زندگی نامه و آثار سانتیاگو کالاتراوا|وب سایت ...
kg.file4use.ir/link/8627 - ذخیره شده
مشخصات فایل: عنوان: تعداد اسلاید: ... او دوره ابتدایی و متوسطه را در والنسیا گذراند.
از هشت ... تحقیق بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک:بازاریابی,بازسازی,زیره,زرشک.
تحقیق در مورد مطالبه وجه التزام در تعهد پولی
295559mupl.9rton.ir/
دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ e1232b ورژن jpma1 با لینک مستقیم · دانلود
پایان نامه درمورد ... دانلود پروژه مالی کارخانه تولید شکلات فرمند · تحقیق در ... پایان
نامه بازاریابی و بازسازی زیره و زرشک ... نگارگری در دوره قاجاریه ... بعضاً در
قراردادهای تنظیمی میان افراد، تعهد احد از متعاملین، پرداخت وجه در مدت معین ( دین موجل )
است. و معمولاً ...
مقاله ویروس چیست ؟ – ping - denj پروژه
denjweb.ir/ping/مقاله-ویروس-چیست-؟/ - ذخیره شده
3 مه 2018 ... بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به مقاله ویروس چیست ؟ ... لینک پرداخت و
دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده ... روش تحقیق در مورد “
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک “ ... در دسته بندی کتاب ، جزوه بازدید کننده
عزیز میتوانید فایل مربوط به دانلودمقاله جریانهای اصلی تاریخنگاری در دوره ...
لینک خرید فایل پروژه و تحقیق آماده: بررسی اندازه وعملکرد دولت و رشد ...
negin.xteach.ir/.../پروژه-و-تحقیق-آماده:-بررسی-اندازه-وعملکرد-دولت-و-رشد-اقتصادی-و-نرخ-رشد-GDP-–-شامل-58-صفحه-فایل - ذخیره شده
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پروژه و تحقیق آماده: بررسی اندازه ... جدال
انگیز بین اقتصاددانان و دولتمردان از دوره کلاسیکها و نظریات آدام اسمیت (laissez faire
) ...
خرید آنلاین فایل مقایسه تاثیر دو روش انحراف فکر با استفاده از ...
xdlfile.ir/os/18716/html - ذخیره شده
فرمت فایل: wordتعداد صفحات: 15 مواد و روشهااین پژوهش یک کارآزمایی بالینی یک
گروهی سه مرحله ای است. نمونه گیری به صورت در دسترس و مبتنی بر هدف انجام شد و ...
چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 17:22