لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان

تعداد صفحه:  36

نوع فایل:  Word

فرمت فایل:  docx

***  قابل ویـرایش

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب چشم دید کلی ساختمان چشم نحوه تشکیل تصویر در چشم تطابق در چشم

تحرک چشم

مسیرهای عصبی مکانیزم تشکیل تصویر راههای بینایی به قشر مغز قشر بینایی سایر نواحی قشری آستیگماتیسم عیب شایع مکانیزم تشکیل تصویر ضایعه راههای بینایی

اطلاعات شگفت انگیز درباره چشم

بینی دید کلی ساختمان بینی بخش خارجی بینی (external nose) بخش داخلی یا حفره بینی (Nasal Cavity) حفره بینی از لحاظ بافت شناسی و وظایف آن ناحیه بویایی حفره بینی سلولهای بویایی (Olfactory Cells) سلولهای پشتیبان سلولهای قاعده‌ای سینوسهای مجاور بینی (paranasal sinuses) بوها چگونه ادراک می شوند؟

بیماریهای بینی

کورک بینی خون دماغ (Epistaxis) سینوزیت مزمن گوش مقدمه کیفیت صوت تعادل و حرکت مکانیسم شنوایی حس تعادل حرکت خطی و وضعیت ایستا(ساکن static ) راههای ارتباطی گوش خارجی، گرفتن امواج گوش میانی : ارتعاشات مفید گوش داخلی : شروع تحریکات عصبی گوشها و تعادل

آناتومی عضلات گردن

مختصری در مورد آناتومی گردن:

ساختار اسکلتی:

آناتومی گردن

ساختار عضلانی:

  • عضله ترقوی- ماستوئیدی
  • عضله نردبانی قدامی
  • عضله مهره‌ای رأسی
  • عضله نردبانی میانی
  • عضله نردبانی خلفی
  • عضله طویل

دندان

دندانهای شیری (Deciduous Teeth)

دندانهای دایمی (Dermanent Teeth)

دندانهای پیش

دندانهای نیش

دندانهای آسیای کوچک

دندانهای آسیای بزرگ

دندان عقل

ساختمان دندان

مغز دندان

عاج

مینا
سیمان دندان

لیگمان دور دندان

لثه (ْgum)

                        چشم دید کلی

لایه شبکیه داخلی‌ترین لایه کره چشم است که در طرف جلو تقریبا تا جسم مژگانی گسترش می‌یابد. شبکیه از 10 لایه درست شده و محتوی سلولهای استوانه‌ای و مخروطی است که گیرنده‌های بینایی هستند، به علاوه 4 نوع نورون به اسامی سلولهای دوقطبی ، عقده‌ای ، افقی و آماکرین. استوانه‌ها و مخروطها که بلافاصله بعد از لایه مشمیه قرار دارند با سلولهای دو قطبی سیناپس می‌دهند و سلولهای دو قطبی با سلولهای عقده‌ای سیناپس می‌دهند. آکسون سلولهای عقده‌ای متقارب شده و کره چشم را به صورت عصب بینایی ترک می‌کنند.

عصب بینایی چشم را در نقطه‌ای حدود 3 میلیمتر در داخل و اندکی در بالای قطب خلفی کره چشم ترک می‌کند و رگهای خونی شبکیه نیز در همین نقطه وارد کره چشم می‌شوند. محل خروج عصب بینایی صفحه بینایی (Optic disk) نام دارد، به علت فقدان گیرنده‌های بینایی نقطه کور نیز نامیده می‌شود. در قطب خلفی چشم یک نقطه فرو رفته وجود دارد که لکه زرد (Macala Lutea) نام دارد و فقط حاوی سلولهای مخروطی است. تغذیه قسمت عمده شبکیه از عروق مشیمه تامین می‌شود و فقط در مرکز عصب بینایی از انشعابات شریان هیالوئید ، استفاده می‌کند.

  ساختمان چشم

از لحاظ نوری مجموعه ای از دیوپترهای کروی چشم را تشکیل می دهد. اولین دیوپتر کروی قرنیه چشم است که هوای بیرون را از لایه زلالیه چشم جدا می کند. مردمک چشم که دیافراگم دهانه چشم است، یک دیافراگم قابل کنترل است. در واقع یک دهانه اتوماتیک است که می تواند بسته به شدت نور ، قطرش را بین 2 تا 8 میلی متر تغییر دهد. زمانی که شدت نور زیاد است، برای اینکه نور کمی به داخل چشم برسد، قطر مردمک 2میلی متر می باشد. عدسی چشم از تعداد بسیار زیادی دیوپتر تشکیل یافته است که ضریب شکست آنها از مرکز نوری عدسی به طرف کناره ها ، به طور مرتب در حال کاهش است تا به دیوپتر خارجی می‌رسد. در کناره های عدسی ماهیچه های مژگانی وجود دارد که ضخامت عدسی به کمک آنها ، برای مشاهده اجسام دور و نزدیک ، تنظیم می شود.  درون چشم شامل مایعی به ناممایع زجاجیه است. شبکیه چشم که صفحه حساس به نور است از سلولهای استوانه ای و مخروطی شکل تشکیل یافته است که حساسیت آنها در تمام سطح شبکیه یکسان نیست.

حساسترین قسمت شبکیه به نور ، لکه زرد چشم است و این نقطه محل تلاقی محور اصلی سیستم چشم با شبکیه می باشد. در واقع وقتی به یک جسم با دقت نگاه می کنیم، می خواهیم تصویر جسم را بر روی لکه زرد بیندازیم.

  نحوه تشکیل تصویر در چشم

قطر سلولهای مخروطی و استوانه ای در حدود 4.5 میکرون است. هر کدام از این سلولها به منزله یک فتودیود می باشند. وقتی نور بر روی این سلولها می افتد، آنها را تبدیل به الکتریسیته می کند و از طریق اعصاب چشم ، الکتریسیته تولید شده روی سلولهای چشم ، به مغز منتقل می‌شود و بینایی شکل می‌گیرد. چشم قادر به رویت تمام اجسام دور و نزدیک و در سطوح مختلف می‌باشد.

رویت واضح اجسام در چشم به علت ساختار چشم و تطابق در چشم و تحرک چشم می‌باشد. این سه عامل باعث می‌شوند که چشم منطقه وسیعی را در فاصله های مختلف واضح ببیند. اگر جسم را از بینهایت تا فاصله 15 متری بیاوریم، در تمامی این حالات تصویر جسم بر روی یک سلول از شبکیه درچشم می افتد و آن جسم برای چشم به منزله یک نقطه خواهد بود.

  تطابق در چشم

عدسی چشم یک عدسی اتوماتیک است، بدین معنی که می تواند با تغییر دادن شعاع انحنای دیوپترهای تشکیل دهنده چشم ، فاصله کانونی خود را تغییر دهد. تنظیم فاصله کانونی در چشم و واضح کردن تصویر بر روی شبکیه ، عمل تطابق نام دارد. این عمل از 15 متر که حداکثر رویت می‌باشد تا 15 سانتی متر که حداقل رویت می‌باشد، انجام می‌گیرد.


تحرک چشم

اگر مخروطی را درنظر بگیریم که راس آن بر روی لکه زرد چشم است، زاویه ای که تحت آن می توانیم اجسام را ببینیم، 50 دقیقه است. زاویه دید چشم در حالت معمولی 60 درجه است. اگر حرکت چشم در کاسه خودش را هم اضافه کنیم چشم می تواند زاویه‌ای حدود 160 درجه را به طور همزمان رویت کند.

 

 

مسیرهای عصبی

آکسونهای سلولهای عقده‌ای در عصب بینایی و راه بینایی به طرف عقب سیر کرده و در جسم زانویی خارجی یعنی بخشی از تالاموس ختم می‌شوند. فیبرهای مربوط به هر نیمه طرف بینی شبکیه در کیاسمای اپتیک تقاطع می‌کنند. در جسم زانویی فیبرهای مربوط به نیمه طرف بینی شبکیه و نیمه گیجگاهی شبکیه مقابل روی سلولهایی سیناپس می‌دهند که آکسونهای آنها راه زانویی - کالکارینی را تشکیل می‌دهند. این راه به سوی لوب پس سری قشر مغز سیر می‌کند. ناحیه پذیرای اولیه بینایی در اطراف شیار کالکارین واقع شده است.
شاخه‌هایی از آکسونهای سلولهای عقده‌ای از راه بینایی به ناحیه پیش بامی (prectectal) مغز میانی می‌روند و در آنجا ارتباطاتی برقرار می‌کنند که منجر به بروز رفلکسهای بینایی و حرکات چشم می‌شوند. آکسونهای سلولهای عقده‌ای دیگر مستقیما از کیاسمای اپتیک به هسته‌های فوق کیاسمایی در غده هیپوتالاموس می‌روند و در آنجا منجر به ایجاد نوعی از ریتمهای آندوکرینی و سایر ریتمهای شبانه روزی وابسته به نور می‌شوند.

  مکانیزم تشکیل تصویر

چشمها انرژی طیف مرئی نور را به پتانسیلهای عمل در عصب بینایی تبدیل می‌کنند. طول موج نور مرئی بین 700 -400 نانومتر قرار دارد. تصاویر اشیاء موجود در محیط روی قرنیه متمرکز می‌شوند. پرتوهای نوری که به شبکیه برخورد می‌کنند، پتانسیلهایی در سلولهای استوانه‌ای و مخروطی تولید می‌کنند. از یک نظر پروراندن اطلاعات بینایی در شبکیه ، تشکیل سه تصویر را شامل می‌شود، تصویر نخست که بوسیله عمل نور روی گیرنده‌های نوری تشکیل می‌شود، در سلولهای دو قطبی به تصویر دوم تبدیل می‌شود و این تصویر دوم به نوبه خود به تصویر سوم در سلولهای عقده‌ای تبدیل می‌گردد.

در هنگام تشکیل تصویر دوم ، سیگنال حاصله بوسیله سلولهای افقی دچار تغییراتی می‌شود و در هنگام تشکیل تصویر سوم ، این سیگنال بوسیله سلولهای آماکرین دستخوش تغییر می‌گردد. تغییرات اندکی در طرح ایمپالس در اجسام زانویی خارجی بوجود می‌آید و لذا تصویر سوم به قشر پس سری می‌رسد و ایمپالسهای فرستاده شده در آنجا احساس بینایی را بوجود می‌آورند........................

 

 


کلمات کلیدی : تحقیق درباره آناتومی بدن , تحقیق درباره آناتومی چشم , تحقیق درباره آناتونی گوش , تحقیق درباره آناتومی بینی , تحقیق درباره آناتومی دهان , تحقیق
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان

تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان – bitmap ofoghe.ir/bitmap/تحقیق-درباره-آناتومی-چشم-،-گوش-،-بینی-،/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان ... تعداد صفحه: 36 نوع فایل: Word فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب چشم دید کلی ساختمان چشم نحوه ... دانلود فایل فلش سامسونگ Samsung E1055T ورژن JPKB4 با لینک مستقیم. تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان - مارک فایل markfile.blogsky.com/.../تحقیق-درباره-آناتومی-چشم-،-گوش-،-بینی-،-گردن-،-دندان‏ - ذخیره شده 29 سپتامبر 2017 ... تعداد صفحه: 36 نوع فایل: Word فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب چشم دید کلی ساختمان چشم نحوه تشکیل تصویر در چشم تطابق در ... تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان - برونر PPT negarestan.psdsell.ir/.../تحقیق+درباره+آناتومی+چشم+،+گوش+،+بینی+،+گردن+،+دندان.html‏ - ذخیره شده تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان .... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 91 آناتومی ... تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان - نگارستان https://negarestan.sellfile.ir/prod-1684699-تحقیق+درباره+آناتومی+چشم+،+گوش+،+بینی+،+گردن+،+دندان.html‏ - ذخیره شده لایه شبکیه داخلی‌ترین لایه کره چشم است که در طرف جلو تقریبا تا جسم مژگانی گسترش می‌یابد. شبکیه از 10 لایه ... تحقیق درباره آناتومی چشم ، گوش ، بینی ، گردن ، دندان. تحقیق ... فرمت فایل: docx .... نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه. ایمیل. تحقیق آناتومی marydl.myucare.ir/marydl/111178/html‏ - ذخیره شده (مریم دانلود) تحقیق درباره آناتومی فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8 آناتومی مقدمه آناتومی توصیف یا تشریح یک ساختار است، از راه جدا کردن تکه های ... در بررسی آناتومی، چنانچه بررسی با چشم غیر مسلح صورت گیرد آن را کالبد .... تحقیق درباره آناتومی ابدومن فرمت فایل: word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد ... تحقیق آناتومی leafdownload.myucare.ir/leafdownload/111178/html‏ - ذخیره شده {لیف دانلود} تحقیق درباره آناتومی فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8 آناتومی مقدمه آناتومی توصیف یا تشریح یک ساختار است، از راه جدا کردن تکه های ... در بررسی آناتومی، چنانچه بررسی با چشم غیر مسلح صورت گیرد آن را کالبد .... تحقیق درباره آناتومی ابدومن فرمت فایل: word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد ... تحقیق آناتومی و فیزیولوژی صورت | 8263 - hotfile hotfile.masfar.ir/hotfile/8263/html‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2017 ... تحقیق درباره آناتومی و فیزیولوژی صورت ... آناتومی بافت سخت صورت: ... بخش قدامی و بیضی شکل جمجمه است که با یک جفت حفره کاسه چشم (Orbit) در ... پیشانی ( گلابلا) است و پس از آن خار قدامی بینی, دندانهای پیش ماگزیلا .... و گردن عناصر آناتومیک متفاوتی قرار گرفته است مثلا در لا له گوش به .... لینک کمکی ... دانلود با لینک مستقیم فایل تحقیق در مورد دیه اعضای مختلف بدن |زِد جی zgoldfile.ir/.../دانلود-با-لینک-مستقیم-فایل-تحقیق-در-مورد-دیه-اعضای-مختلف-بدن-‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : .doc ( قابل ... ماده 373: از بین بردن موهاى پلک چشم موجب ارش است خواه دوباره بروید خواه نروید و خواه تمام آن ... ماده 383 : فلج کردن بینى موجب دو ثلث دیه کامل است و از بین بردن بینى فلج موجب ... ماده 392 : جنایتى که لب ها را جمع کند و در اثر آن دندانها را نپوشاند موجب مقدارى است که ... تحقیق در مورد چشم - فایل مارکت https://www.filemarket.org/downloads/تحقیق-در-مورد-چشم‏ تحقیق در مورد چشم چشم : کره چشم نام خوبی است زیرا چشم انسان به واقع شبیه کره ای است ... پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود. ... وظیفه عنبیه رنگی تنظیم کردن میزان نوری است که به چشم وارد میشود . ... برچسب ها: آناتومی چشمپاورپوینت نور چشم پنجرهتحقیق در مورد معماریتحقیق در مورد ... تحقیق آناتومی و انواع آن shahindl.karmand-online.ir/shahindl/11829/html‏ فرمت فایل word: (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات: 32 صفحه ... در بررسی آناتومی، چنانچه بررسی با چشم غیر مسلح صورت گیرد آن را کالبد شناسی درشت .... تحقیق درباره آناتومی کاربردی گوش فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... 8 آناتومی مقدمه آناتومی توصیف یا تشریح یک ساختار است، از راه جدا کردن تکه های ... پایان نامه آناتومی فیزیولوژی چشم انسان - رسا تسیس https://www.resathesis.ir/.../پایان-نامه-آناتومی-فیزیولوژی-چشم-انسان‏ - ذخیره شده پایان نامه آناتومی فیزیولوژی چشم انسان همان گونه که از عنوان پایان نامه پیداست، تحقیق د ر ... دانلود فایل. خلاصه; فهرست و منابع. خلاصه پایان نامه آناتومی فیزیولوژی چشم انسان. همان گونه که از عنوان پایان نامه پیداست، تحقیق د ر مقوله رنگ و تاثیر آن بر ... نور – رنگها ، شرح مختصری درباره دمای رنگ، بازسازی رنگ در امولسیونهای مختلف و ... تحقیق در مورد آناتومی بدن انسان - نیک فایل nicfile.com/product/تحقیق-در-مورد-آناتومی-بدن-انسان/‏ - ذخیره شده در این پست لینک دانلود تحقیق در مورد آناتومی بدن انسان را قرار دادیم. ... چشم ، چانه ، لب ،گوش ، بینی ، دهان ، زبان ، دندان ، گردن ، گلو ، سیبک گلو ، آرواره ، کتف ، بازو ... دریچه ای به سوی چشم | مپسا|مجله اینترنتی مهندسی پزشکی و سلامت https://mpsa.ir/دریچه-ای-به-سوی-چشم/‏ - ذخیره شده 24 مارس 2017 ... دور بینی معمولاٌ هنگامی رخ می دهد که کره چشم خیلی کوچک است و یا ... جراحی لیزر چشم می تواند با باز سازی قرنیه توسط خم کردن بیشتر آن .... لیزیک بودید ، پیش از هر چیز در مورد چشم پزشک مربوط تحقیق کنید . ... بعد از اینکه شما به عنوان کاندیدای ایده آل شناخته شدید ، به شما اطلاعاتی درباره ی نحوه ی .... لینک کوتاه :. آشنایی به رشته چشم پزشکی در ایران - دانشجویان مهندسی پزشکی https://mpsa.ir/آشنایی-به-رشته-چشم-پزشکی-در-ایران/‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2018 ... مهندسی پزشکی,سلامت,تجهیزات پزشکی,تجهیزات دندان پزشکی,تعمیرات تجهیزات ... تحقیق درباره ی این شغل، پرسش از چشم پزشکان شاغل در این ... همه چیز درباره مصرف ترامادول! از نحوه مصرف تا روش ترک https://www.hidoctor.ir/277818_همه-چیز-درباره-مصرف-ترامادول-از-نحوه-مص.html/‏ - ذخیره شده رتبه: ۸۰% - ۱۷ نقد 7 سپتامبر 2017 ... دکتر بهزاد عابدینگوش، حلق و بینی ... حقایقی درباره قرص ترامادول .... سوزش در چشم ; رنگ پریدگی; بثورات پوست قرمز یا بنفش به خصوص در ... توهم، تب، عرق کردن، لرز، ضربان سریع قلب، سفتی عضلانی، تکان، از دست ... Extended-Release ... ایمپلنت دندان با اقساط 36 ماهه زیر نظر بهترین متخصص (ویژه تهران). فایل pdf در مورد دیابت - مجله پزشکی دکتر سلام https://www.hidoctor.ir/19377_فایل-pdf-در-مورد-دیابت.html/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴۰% - ۵ نقد 23 مارس 2014 ... دیابت, فایل دیابت, انواع دیابت, تعریف دیابت, دیابت چیست؟, ورزش و دیابت, ... جهت دریافت و یا مطالعه ی این فایل PDF درمورد دیابت روی لینک زیر ... یی ما - دکتر متخصص و فوق تخصص اورولوژی کلیه و مجاری ادرار www.yima.care/اورولوژی-کلیه-و-مجاری-ادرار?skip=30&take...‏ - ذخیره شده اورولوژی ( کلیه و مجاری ادرار )، چشم پزشکی، گوش، حلق، بینی و زیبایی، دندان پزشکی، ... روانپزشکی، ریه و مجاری تنفسی، بیماری های عفونی، ستون فقرات و گردن،. تحقیق درباره چشم و گوش - دانلود رایگان 1.freedownloadi35.ir/product/1222545‏ - ذخیره شده گوش انسان از سه قسمت خارجی, میانی و داخلی تشکیل شده‌است. امواج حرکتی ... دانلود رایگان تحقیق درباره چشم و گوش لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل ... تحقیق درباره بررسی و ارزیابی آناتومی و فیزیولوژی صورت parsdigishop.ir/prod-644601-تحقیق+درباره+بررسی+و+ارزیابی+آناتومی+و+فیزیولوژی+صورت.html‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق درباره بررسی و ارزیابی آناتومی و فیزیولوژی صورت. ... استخوان پیشانی( گلابلا) است و پس از آن خار قدامی بینی, دندانهای پیش ماگزیلا ودرنهایت منتوم ... استخوان زایگوما برجستگی گونه و بخشی از دیواره تحتانی خارجی حفره چشم را .... مختلف سر و گردن عناصر آناتومیک متفاوتی قرار گرفته است مثلا در لا له گوش به پری ... رزومه دکتر رجعتی entrsrc.mums.ac.ir/index.php/43-persian.../123-rajati-00012‏ - ذخیره شده گوش, حلق, فایل, تمپورال, دانشگاه, علوم, قاعده, استخوان, جمجمه &کارگاه, تخصصی, پزشکی, شرح, وحلق, گروه, اتولوژی, cv تشریح, کمیته, پژوهشی, آموزشی, cv آناتومی. ... عکس و CV دکتر محسن رجعتی(متخصص وعضو مرکز تحقیقات گوش گلو بینی و ... مرکز تحقیقات گوش ،حلق ، بینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور هدفمند کردن ... آناتومی - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتاب https://www.takbook.com/book/آناتومی/‏ - ذخیره شده نوع فایل : PDF ... این مجموعه حاوی مباحثی است در باب آناتومی و مورفولوژی دندان که با تصاویری همراه بوده عناوینی ... در این کتاب, ابتدا مطالبی درباره آناتومی دستگاه‌های مختلف بدن, سپس فیزیولوژی و چگونگی عملکرد آنها فراهم آمده است . ... و کام نرم', ' حنجره', 'چشم و کاسه چشم', 'تخلیه لنفاوی سر و گردن', 'مفصل تمپورو مندیبولار', 'گوش', ... برنامه های درسی و سرفصل دروس(قدیم)-معاونت آموزشی - دانشگاه علوم ... education.tums.ac.ir/IPPWebV1C037/Persian.../WebSiteFile1071.aspx?...‏ - مشابه آناتومی عمومی عملی .... جنین و بافت شناسی دهان، دندان و فک نظری ... روش تحقیق در علوم پزشکی ... گوش و حلق و بینی نظری ..... 4 – شرح بقیه استخوانهای صورت و استخوان لامی و مهره های گردن و مختصری در مورد ... 4 – مختصری درباره تنه و لگن ..... و فیزیولوژی چشم – اطلاعات کلی درباره: یادگیری و حافظه و رفلکسهای شرطی، مایع مغزی نخاعی ... معرفی رشته های پیراپزشکی - وارستگان https://www.varastegan.ac.ir/fa/fa/news.../446-pirapezeshki.html‏ - ذخیره شده 7 مه 2019 ... خانه · درباره ما .... روش بیهوشی، تشریح‌(آناتومی)، فیزیولوژی، میکروب‌شناسی و ... به عبارت دیگر دانش‌ بهداشت‌ حرفه‌ای‌ تلاش‌ می‌کند تا با حذف‌ کردن‌ عوامل‌ .... در ضمن‌ اگر دانشجویی‌ اهل‌ تحقیق‌ و مطالعه‌ باشد، در این‌ رشته‌ زمینه‌ نوآوری‌ بسیار زیاد است‌. بخصوص‌ در زمینه‌ پروتزهای‌ زیبایی؛ یعنی‌ ساخت‌ چشم‌، گوش‌ و بینی‌ ... مقاله آناتومی بدن انسان arcofile.com/product/5257/مقاله-آناتومی-بدن-انسان‏ - ذخیره شده شرح فایل. آناتومی بدن انسان حوزه خاصی از آناتومی که به دو قسمت بافت درعلم بافت شناسی و سلولها در علم یاخته شناسی است. ... پوست ، سر ، پیشانی ، صورت ، چشم ، چانه ، لب ،گوش ، بینی ، دهان ، زبان ، دندان ، گردن ، گلو ، سیبک گلو ، آرواره ... پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. دانلود کتاب گوش و حلق و بینی کامینگز: جراحی سر و گردن (3 جلدی ... https://bookbaz.ir/دانلود-کتاب-گوش-و-حلق-و-بینی-کامینگز-جر/‏ - ذخیره شده - مشابه دانلود کتاب گوش و حلق و بینی کامینگز: جراحی سر و گردن (3 جلدی) Cummings ... Incorporate recent findings about endoscopic, microscopic, laser, ... Chapter 173: Surgical Anatomy of the Lateral Skull Base ... لینک کوتاه : https://bookbaz.ir/?p= 6274 نویسنده ... حجم فایل : 70 MB ..... چشم پزشکی ... دندان پزشکی دهان و فک و صورت. آشنایی با سینوس های ناحیه صورت، بیماری و درمان آن - ایردن www.irden.ir/amoozesh/dandanpezeshki/150922/‏ - ذخیره شده ایردن · آموزش · دندان پزشکی به زبان ساده; دهان، دندان، فک و صورت ... دکتر محمدحسن عامری: متخصص گوش و حلق و بینی ... ترشحات نرمال بینی و سینوس ها در لطیف نگهداشتن مخاط پوشاننده سینوس ها و بینی ... و اصلاح بیرون زدگی چشم در مبتلایان به بیماری گریوز ، باز کردن انسداد مجرای اشکی و ... درباره سینوس اطلاعات کامل و جامعی بود. چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟ روش شخصی باز کردن چشم سوم www.arnusha.ir/روش-مورد-استفاده-خودم-برای-باز-کردن-چشم/‏ 28 دسامبر 2017 ... همچنین مقدمه ای بود برای مشاهده نورها و هاله بینی و …. این در حالی که بود تمرینات تراتاکای شمع برای باز کردن چشم سوم، این حالت رو به من نمیداد و ... تحقیق در مورد نظر اسلام درباره سایر ادیان چیست - cfselm - بلاگ cfselm.blog.ir/?page=11‏ - ذخیره شده 4 ا کتبر 1996 ... Anatomy anaکالبد یا جسم : tome شکافتن یا تشریح کردن. ... پاورپوینت تحقیق درباره سرطان خون لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته ... گوش و حلق و بینی - دانلود منابع پزشکی https://download.mednet.ir/dl/category/medicine/ent‏ - ذخیره شده دانلود کتاب ها و منابع رشته تخصصی گوش و حلق و بینی ENT : با عضویت در ... کتاب کارنت گوش و حلق و بینی و جراحی های سر و گردن برای دانلود قرار داده شده است.