تعداد صفحه: 38
نوع فایل: Word
فرمت فایل: docx
*** قابل ویـرایش
فهرست مطالب
چکیده. 3
فصل اول: صادرات .. 4
مقدمه 5
تعریف صادرات 6
شرایط صادرات 6
شناخت بازار. 6
حرفه ای های بازار پنج ویژگی دارند 6
نتیجه گیری فصل صادرات... 8
فصل دوم: بازاریابی 11
تعریف بازاریابی.. 12
مقدمه. 12
نقش اطلاع رسانی در صادرات... 13
الف : تجزیه و تحلیل رقبا : 14
ب : تجزیه و تحلیل شرکت : 14
ج : تجزیه و تحلیل محیط : 14
د : تجزیه و تحلیل بازار : 15
نتیجه گیری فصل بازاریابی.. 16
فصل سوم: بازاریابی در صادرات 17
مقدمه. 18
بخش اول: اهمیت بازاریابی در صادرات... 19
بخش دوم: نقش بازاریابی در توسعه صادرات... 21
بخش سوم: عناصر بازاریابی در صادرات... 23
ارضاى نیازهاى مشتریان.. 23
گزینش بازار 23
آمار صادرات - واردات 24
بخش چهارم: دلایل خرید از کشورهاى خارجى 26
الف) عدم وجود کالا در کشور. 26
ب) اقتصادى بودن.. 26
ج) سلیقه. 26
بخش پنجم: ساختن تصویرى از یک بازار. 28
مقدمه. 28
ویژگىهاى اجتماعى 28
جغرافیا و ارتباطات 29
ویژگىهاى اقتصادى 29
منابع اطلاعاتى انتشار یافته 30
سایر منابع اطلاعاتى 30
اطلاعات بازاریابى 31
بخش ششم: ارائه طرح بازاریابی در صادرات 32
مقدمه. 32
ارکان طرح بازاریابی.. 32
نتیجه گیری فصل بازاریابی در صادرات... 36
منابع و مآخذ.. 37
چکیده
آن چه پیش رو دارید یک تحقیق پایانی است درباره بازاریابی در صادرات است . همان گونه که در نگاه اول پیداست این موضوع، دارای سه رکن است : صادرات، بازاریابی و بازاریابی در صادرات .
بنابراین این مقاله بر سه فصل با همین عناوین استوار است. در واقع فصل اول و دوم مقدمه ای برای ورود هر چه بهتر به بحث اصلی ما هستند.
در فصل اول به بررسی مسئله صادرات پرداخته ودر آن از شرایط صادرات، شناخت بازار و ویژگی های حرفه ای ها سخن به میان می آید.
در فصل دوم به بیان مسئله بازاریابی، بازارشناسی، بازار سازی و بازارداری که مجموعا بازارگردانی را تشکیل می دهند پرداخته و ساختار اطلاع رسانی در بازار را توضیح می دهیم .
در فصل سوم که همان هدف اصلی مقاله است به تشریح بازاریابی در صادرات می پردازیم. این فصل مشتمل بر شش بخش است.
در بخش اول ، اهمیت بازاریابی در صادرات را بیان می کنیم. در بخش دوم ، به بررسی نقش بازار در توسعه صادرات می پردازیم. در بخش سوم ، بیان عناصر بازاریابی در صادرات ، هدف ماست . در بخش چهارم ، به توضیح دلایل خرید از کشورهای خارجی ، همت می گماریم. در بخش پنجم از ساختن تصویری از یک بازار سخن به میان می آوریم و بالاخره در بخش ششم یک طرح بازاریابی در صادرات ارائه می کنیم.
هر چند بضاعت محقق این تحقیق اندک بوده و با مشکلات فراوان دستیابی به منابع و غیره دست و پنجه نرم می کرده است اما امید است این تحقیق مفید دانشجویان و اساتید گرامی واقع گردد.
فصل اول
صادرات
مقدمه :
ساده ترین راه برای ورود به یک بازار خارجی از مجرای صادارات میسر می گردد امکان دارد شرکت گاهگاه، به صورت غیر فعال مازاد تولید خود را به کشور دیگری صادر کند و یا نقشی فعال بر عهده گیرد و دامنه صادرات خود را به یک بازار خاص بکشاند در هر دو حالت شرکت کالاها را در کشور خود تولید می نماید امکان دارد برای صدور به بازار خارجی در این محصولات تغییراتی بدهد (یا اینکه تغییراتی ندهد) شرکتی که کالاهایی را صادر می کند نباید در خط محصول، سازمان، سرمایه گذاری یا رسالت شرکت تغییراتی بدهد.
اصولا شرکتها کار با صدور غیر مستقیم آغاز می کنند و از طریق واسطه های بازاریابی مستقل جهانی اقدام به صدور کالا می نمایند . صدور غیر مستقیم کالا نیاز به سرمایه گذاری اضافی ندارد، زیرا شرکت ناگزیر نیست یک نیروی فروش در خارج ایجاد کند و یا قراردادهایی را تنظیم نماید. همچنین ریسک کمتری دارد. واسطه های بازاریابی جهانی (بازرگانان محلی یا نمایندگیها، سازمانهای تعاونی و شرکتهای مبتنی بر مدیریت صادراتی) اطلاعات لازم برای ایجاد ارتباط و خدمات مربوطه ارائه می کنند، به گونه ای که معمولا شرکت فروشنده دچار لغزشهای کمتری خواهد شد.
امکان دارد شرکت فروشنده سرانجام دست به صدور مستقیم کالا نماید و بدین وسیله ناگزیر است امور مربوط به صدور کالا را خودش انجام دهد . در این استراتژی میزان سرمایه گذاری و ریسک بیشتری وجود دارد، ولی به همین نسبت بازده بالقوه هم بالا می رود. یک شرکت می تواند صدور مستقیم کالا را از راه های متعدد انجام دهد: می تواند یک واحد صادرات محلی دایر نماید که فعالیت های صادرات را انجام دهد. شرکت می تواند یک شعبه فروش در خارج دایر کند که امور مربوط به فروش ، توزیع و احتمالا ترویج( سیاست های تویشقی برای افزایش فروش) را انجام دهد. شعبه فروش شرکت در خارج این امکان را به وجود می آورد که شرکت حضور بیشتری در بازار مربوطه داشته باشد. کنترل بیشتری بر امور اعمال نماید و در مرکز خرید (برای مشتریان) نمایشگاهی به وجود آورد. همچنین شرکت می تواند در زمانهای مشخص فروشندگانی (که دارای دفاتر کار در کشور هستند) به خارج گسیل نماید تا آنها زمینه هایی را برای فعالیت شرکت شناسایی نمایند سرانجام شرکت می توانداز طریق توزیع کنندگان مستقر در کشور دیگر (یعنی همان شرکت هایی که کالا را می خرند ) یا از طریق نمایندگی های مستقر در خارج (که از طرف شرکت کالاها را می فروشند) اقدام به صدور کالا نماید.[1]
تعریف صادرات :
صادرات عبارتست از ارتباط و کارکردن با بازارهای حرفه ای و حرفه ای های بازار در آن سوی مرزها .
صادرات نقطه آغاز ارتباط برقرار کردن با دیگران است . صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است که از فروش تولیدات یا خدمات به کشورهای دیگر برای کسب
درآمد ارزی حاصل می شود و در برقراری موازنه تجاری وایجاد تعادل اقتصادی کمک شایانی مینماید .
شرایط صادرات :
- اولین شرط صادرات ، تسلط بر مهارتهای ارتباطی با انسانها و گروههای خارجی است .
- دومین شرط صادرات کار کردن است – کار به مفهوم جهانی یعنی هدف گرا کار کردن .
- سومین شرط صادرات ، پیکار نمودن در میدان رقابت است .
- چهارمین شرط صادرات ، پشتکار داشتن در امر صادرات است .
شناخت بازار
یکی از ارکان صادرات، شناخت اصول و ضوابط حرفه ای و بین المللی بازار است .
بازار سه اصل دارد :
- هیچ چیز ثابت نیست .
- هیچ کس کامل نیست .
- هیچ چیز مطلق نیست .
حرفه ای های بازار پنج ویژگی دارند :
- تخصص داشتن علمی ، اخلاقی ، رفتاری و کاری در امر صادرات
- تعهد داشتن به صادرات
- تعلق داشتن به صادرات
- تداوم داشتن در امر صادرات
- تحول داشتن در امر صادرات
صادرات نیازمند حرفه ای شدن است چون کل صادرات شکارگاهی است که به قدرت فرصتهایی بدست می آید برای شکار ، در بازارهای جهانی فرصتها به ندرت بدست می آید و به سرعت از بین می رود .
صادرات یعنی بازاریابی فرامرزی یعنی حرکت در آنسوی مرزهای ملی که از نظر فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و اقلیمی با ما فرق دارند و لذا شیوه های برخورد ما هم باید متناسب با آن باشد .
اصول بازاریابی در تمام دنیا یکی است ولی شرایط محیطی و فرهنگی فرق دارد بنابراین
در بازاریابی جهانی نکات زیر را باید مورد توجه قرار داد :
- تلاش برای متمایز ساختن محصول و شرکت
- تولیدات انعطاف پذیر به جای تولیدات انبوه
- سرعت و نوآوری در ارائه خدمات بهتر و بیشتر
- بازار گرایی و توجه به نیازها و خواسته های روز بازار
- تلاش برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر نسبت به سایر محصولات رقبا
- توجه به تشکل گرایی و هم گرائی در بازار
- ارتباط نزدیک و دائمی با توزیع کنندگان و مشتریان
- توجه به تحقیق و بررسی بازار به شکل های مختلف
- حضور هدفمند در نمایشگاهها و انجام تبلیغات هدفمند
- توجه به خدمات فراگیر ( خدمات قبل از فروش ، خدمات در جریان فروش و خدمات بعد از فروش )
- مطالعه جدی در مورد بهره وری و مدیریت کیفیت و ا ستانداردهای بین المللی
- آشنایی و استفاده از تکنیک های مدرن فروش از جمله E-Commerce
- استفاده از قدرت روابط عمومی خود برای ایجاد ارتباط با مقامات و تصمیم گیرندگان و هسته های قدرت
- حساس شدن به عوامل محیطی و برون سازمانی
- مدیریت و واکنش سریع در مقابل عملکرد رقبا
بطور کلی می توان گفت :
صادرات یک سیستم است با اجزاء مختلف و همه اجزاء بایستی با هم فعالیت کنند تا سیستم بخوبی کار کند .
[1] . آرمسترانگ ، گری وکاتلر، فیلیپ ، اصول بازاریابی ، دکتر علی پارساییان.
کلمات کلیدی : تحقیق درباره بازاریابی در صادرات , تحقیق درباره بازاریابی , تحقیق در مورد بازاریابی در صادرات , تحقیق درباره صادرات , تحقیق درباره بازاریابی
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:
لینک منبع :
لینک فایل تحقیق درباره بازاریابی در صادراتتحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم ...
manano.ir/directly/تحقیق-درباره-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
14 دسامبر 2018 ... تحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی ... لینک
دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word ...
تحقیق در مورد بازاریابی در صادرات – روتر لایت
khabarfariman.ir/router/تحقیق-در-مورد-بازاریابی-در-صادرات/ - ذخیره شده
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد بازاریابی در صادرات را مشاهده ...
فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 41صفحه ساده ترین راه ...
مقاله درمورد- آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی
seoarzon.ir/line/مقاله-درمورد-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-2/ - ذخیره شده
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد
صفحات: 16 آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی مقدمه ...
تحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی ... - ideru مقاله
upgrade.iderutconf.ir/تحقیق-درباره-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد
...
دانلود فایل مقاله : آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم ...
fileset.freehost.io/wp/دانلود-فایل-مقاله-آشنایی-با-مفهوم-صادر/ - ذخیره شده
18 ژوئن 2019 ... برای دانلود فایل مقاله : آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی
روی لینک زیر کلیک کنید. لینک مقاله : آشنایی با مفهوم ...
مقاله درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی
sunrank.ir/store/مقاله-درباره-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
مقاله درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی ... لینک
دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ...
تحقیق در مورد بازاریابی در صادرات – پراکسی مقاله
tourantalya-linktrip.ir/.../تحقیق-در-مورد-بازاریابی-در-صادرات/ - ذخیره شده
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد بازاریابی در صادرات را مشاهده ...
فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 41صفحه ساده ترین راه ...
صادرات غیر نفتی, بازاریابی, اقتصاد, فایل سل, فروشگاه ... - learn مقاله
gridlearn.ir/صادرات-غیر-نفتی-بازاریابی-اقتصاد-فایل/ - ذخیره شده
علوم انسانی تحقیق در مورد صادرات غیر نفتی صادرات غیر نفتی, بازاریابی,
اقتصاد, فایل سل, فروشگاه فایل, فروشگاه مقاله برای مراجعه به سایت اصلی عنوان
تحقیق ...
مقاله درمورد- آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم ...
html.mizbang.ir/encode/مقاله-درمورد-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-2/ - ذخیره شده
18 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد
صفحات: 16 آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی ...
مقاله درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم ...
html.mizbang.ir/export/مقاله-درباره-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
22 آوریل 2018 ... در این گزارش بطور مختصر و مفید به مفهوم صادرات و بازاریابی می پردازیم ... دانلود
تحقیق درباره ی میگرن لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت ...
تحقیق درباره تاثیر مخلوط بازاریابی بر صادرات منسوجات مصری با ...
seo-websites.ir/.../تحقیق-درباره-تاثیر-مخلوط-بازاریابی-بر-2/ - ذخیره شده
30 آوریل 2018 ... تحقیق درباره تاثیر مخلوط بازاریابی بر صادرات منسوجات مصری با استفاده از شیوه
دینامیک سیستم 27 ص. لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ...
تحقیق در مورد آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و ... - seo-site مقاله
seo-websites.ir/.../تحقیق-در-مورد-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
23 آوریل 2018 ... در این گزارش بطور مختصر و مفید به مفهوم صادرات و بازاریابی می ... دانلود تحقیق
اینورترها و کاربردهای آنها لینک دانلود و خرید پایین توضیحات…
تحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم ...
telegrami-channels.ir/.../تحقیق-درباره-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
تحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی ... لینک
دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ...
تحقیق مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی
marydl.myucare.ir/marydl/19367/html - ذخیره شده
13 آوریل 2019 ... تحقیق مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی: [مریم دانلود] - جامع ... (مریم
دانلود) دسته بندی: ورد نوع فایل: doc (قابل ویرایش و آماده پرینت) ... لینک کمکی ...
تحقیق درباره حسابداری صنعتی آشنایی با برخی مفاهیم اساسی ...
صادرات غیر نفتی, بازاریابی, اقتصاد, فایل سل, فروشگاه ... - مقاله رنک
rankresan.ir/صادرات-غیر-نفتی-بازاریابی-اقتصاد-فایل/ - ذخیره شده
صادرات غیر نفتی, بازاریابی, اقتصاد, فایل سل, فروشگاه فایل, فروشگاه مقاله
برای مراجعه به سایت اصلی عنوان تحقیق در مورد صادرات غیر نفتی روی لینک ...
سایت اصلی عنوان پاورپوینت درباره شبکه اجتماعی فیس بوک روی لینک زیر
کلیک کنید.
لینک فایل پاورپوینت فصول سوم، ششم و هفتم کتاب مدیریت ...
kh.nima2.ir/art/28922 - ذخیره شده
دانلود پاورپوینت فصول سوم، ششم و هفتم کتاب مدیریت بازاریابی صادرات،در قالب
... حاد,افسردگی نوجوانان,تحقیق در مورد خودکشی,تحقیق درباره خودکشی,مقاله درباره ...
تحقیق. آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی ...
masterlink.ir/.../تحقیق-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-بازاریا/ - ذخیره شده
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد
صفحات: 16 آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی مقدمه ...
تحقیق درمورد تاثیر مخلوط بازاریابی بر صادرات منسوجات مصری با ...
amlaaktalayesabz.ir/.../تحقیق-درمورد-تاثیر-مخلوط-بازاریابی-بر/ - ذخیره شده
,تاثیر,مخلوط,بازاریابی,بر,صادرات,منسوجات,مصری,با,استفاده,از,شیوه,دینامیک ...
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درمورد تاثیر مخلوط بازاریابی بر
صادرات ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و
پرینت ...
صادرات غیر نفتی, بازاریابی, اقتصاد, فایل سل, فروشگاه فایل ...
nanotour.ir/reject/صادرات-غیر-نفتی-بازاریابی-اقتصاد-فایل/ - ذخیره شده
صادرات غیر نفتی, بازاریابی, اقتصاد, فایل سل, فروشگاه فایل, فروشگاه ... برای
مراجعه به سایت اصلی عنوان تحقیق در مورد صادرات غیر نفتی روی لینک زیر کلیک
کنید… ... رفتن به سایت اصلی فنی و مهندسی پاورپوینت درباره هیدرو… پاورپوینت
...
لینک خرید فایل تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات|اِن ایی
negin.xteach.ir/fs/.../تحقیق-نقش-بازاریابی-در-توسعه-صادرات - ذخیره شده
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان در این مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته
استدر زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید
اشاره ...
تحقیق در مورد آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی ... - seopole
seopole.ir/entry/تحقیق-در-مورد-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
تحقیق در مورد آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ...
ایران بیزنس اهمیت تحقیقات بازاریابی در صادرات - ایران بیزنس
iran-e-business.com/تحقیقات-بازاریابی-بین-الملل/ - ذخیره شده
اهمیت تحقیقات بازاریابی در صادراتسه شنبه ۱۹, اردیبهشت ۱۳۹۶ ... تعیین دقیق
مشکل از صرف بیهوده هزینه و تاخیر ناشی از انجام تحقیق درباره تبلیغات جلوگیری ...
تحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم ... - chat
chat.image-upload.ir/تحقیق-درباره-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-ب/ - ذخیره شده
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره آشنایی با مفهوم صادرات و ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد
...
مقاله مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر ...
studiosorkh.ir/.../مقاله-مفهوم-صادرات-غیر-نفتی-ونقش-بازار/ - ذخیره شده
مقاله مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد
صفحات: 81 ... تحقیق درباره تکنولوژی جدید در عایقکاری رطوبتی ساختمان 29 ص.
دانلود مقاله در مورد بازاریابی در صادرات - دانلود آرتیکل
www.downloadarticle.ir/دانلود-مقاله-بازاریابی-در-صادرات/ - ذخیره شده - مشابه
دانلود مقاله در مورد بازاریابی در صادرات از سری مقالات مدیریت با 58 صفحه و فرمت
اجرایی Word. مقاله بازاریابی در صادرات که قرار است در این پست از سایت دانلود مقاله
...
تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره بازاریابی در صادرات
بازاریابی در صادرات - شرکت بازرگانی Wetrade
wetrade.ir/2013/12/15/marketing/ - ذخیره شده
خانه · دانلودها · مقاله · درباره WeTrade · تماس با ما · فارسی · English · العربیة ...
دسامبر 15, 2013 adminمفاهیم بازرگانی و تجارت, مقاله4 comments ... بازاریابی
یعنی شناخت بازارهای خارجی و راههای نفوذ به آن که دستیابی به این ... دوست عزیز شما
میتوانید با دانلود فایل روشهای بازاریابی بین الملل از همین سایت به ... آخرین مقالات
سایت ...
تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات | 11413
form2.e-gandoman.ir/nk/11413/html - ذخیره شده
9 ژوئن 2019 ... عبارت کلیدی: - شناسه در سایت: 11413 - نقش بازاریابی در توسعه صادرات,
بازاریابی, توسعه صادرات, استراتژی توسعه صادرات, دانلود مقاله نقش ...
دانلود تحقیق در مورد “ صادرات و بازاریابی ” – part - denj پروژه
denjweb.ir/part/دانلود-تحقیق-در-مورد-صادرات-و-بازاری/ - ذخیره شده
3 مه 2018 ... دانلود تحقیق در مورد “ صادرات و بازاریابی ” تعداد صفحات: ۱۸ فرمت: Word … ... مقاله
درباره ویژگی فیبر نوری لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* ...
تحقیق درباره صادرات و بازاریابی - سایت علمی و پژوهشی آسمان
www.asemankafinet.ir/تحقیق-درباره-صادرات-و-بازاریابی/ - ذخیره شده
تحقیق رایگان. سایت علمی و پژوهشی آسمان. تحقیق درباره صادرات و بازاریابی.
پیشگفتار : در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در
توسعه ...