لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل تحقیق درباره کلید های قدرت و کلید های برق فشار قوی به همراه تصویر

تعداد صفحه:  44

نوع فایل:  Word

فرمت فایل:  docx

***  قابل ویـرایش

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

 

کلید چیست؟

 

نقش کلیدهای قدرت در سیستم قدرت

 

نیازهایی از شبکه که کلید قدرت باید تامین نماید

 

بررسی شرایط حاکم بر کلید هنگام قطع کردن

 

بررسی حالتی که به منبع یک بار سلفی متصل است

 

روشهای مختلف خاموش کردن جرقه

 

الف: در کلیدهای فشار ضعیف

 

ب: در کلیدهای فشارقوی

 

استفاده از یک کلید فرعی با مقاومت سری

 

ازدیاد طول قوس

 

تشدید خنک کردن

 

خاموش کننده های جامد

 

الف) خاموش کننده هایی که در اثر حرارت می سوزند :

 

ب) خاموش کننده هایی که حرارت را جذب می کنند :

 

ج) خاموش کننده هایی که در اثر حرارت تبخیر می شوند :

 

خاموش کننده های مایع

 

الف) خاموش کننده های روغنی :

 

ب) خاموش کننده های آبـی :

 

خاموش کننده های گازی

 

الف) گاز ازت :

 

ب) گاز هیدروژن :

 

ج) گاز  SF6

 

انواع کلیدهای فشار قوی

 

الف) کلید بدون بار ( سکسیونر)

شناختار سواساز کاربردهای سکسیونر دانستار خواسته شده برای طراحی سواساز

ویژگی‌های شبکه

 

ویژگی‌ها محیطی و آب و هوا

 

موارد استعمال سکسیونرها

 

انواع مختلف سکسیونر

 

سکسیونر تیغه ای

 

سکسیونر کشویی

 

سکسیونر دورانی

 

سکسیونر پانتوگراف یا قیچی ای

 

سکسیونر قابل قطع زیر بار

 

مورد استعمال سکسیونر قابل قطع زیربار

 

ج) کلید قدرت یا دژنکتور

 

انتخاب کلید قدرت

 

انواع کلید قدرت یا دژنکتور

 

کلید روغنی

 

کلیـد هوایـی

 

ساختمان یک کلید هوایی kv 30

 

کلید گاز سخت ( جامد )

 

کلید SF6

 

کلیـد خـلأ

 

کلید خلأ به طور کلی از سه قسمت اصلی زیر تشکیل شده است :

 

ساختمان کلیـد خـلأ

 

بریکر کلیدهای قدرت

 

شرایط و مشخصات بریکرها

 

در حالت بسته

 

در حالت باز

 

*ویژگیهای مشترک بریکرها:

 

*انواع بریکر از نظر محل نصب:

 

*بریکرها بر اساس مکانیزم خاموش کردن جرقه بصورت زیر تقسیم بندی می شوند:

 

بریکرهای روغنی:

 

نقش روغن در بریکرهای روغنی:

 

نکات ضعف بریکرها روغنی:

 

دلایل خاموش شدن جرقه:

 

 معرفی کلید های ارت فالت و نشتی جریان

 

  الف- مشخصات کلیدهای حفاظت از خطر برق گرفتگی ( جریان نشتی ) :

 

      ب- دستور العمل نصب :

 

1-     چنانچه کلید دوباره جریان برق را قطع نمود :

 

2-     در صورتی که بعد از خارج نمودن کلیه وسایل برقی از مدار ، کلید حفاظت از خطر برق گرفتگی ، جریان برق را قطع نکند :

 

منابع فارسی :

 

منابع انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 

حفاظت تجهیزات و دستگاه های سیستم قدرت در مقابل عیوب و اتصالیها ، به وسیله کلید قدرت انجام می گیرد قبل از اینکه کلید قدرت بتواند باز شود ، سیم پیچی عمل کنندة آن باید تغذیه شود این تغذیه به وسیله رله های حفاظتی انجام می پذیرد . رله به دستگاهی گفته می شود که در اثر تغییر کمیت الکتریکی مانند ولت و جریان و یا کمیت فیزیکی مثل درجه حرارت و حرکت روغن ( در رله بوخهولس ) تحریک شده و باعث به کار افتادن دستگاههای دیگر و نهایتاً قطع مدار به وسیله کلید قدرت ( در سیستم تولید و انتقال و توزیع ) یا دژنکتور می گردد . بنابراین به وسیله رله ، محل وقوع عیب از شبکه جدا سازی شده باعث می شود که سایر قسمتهای سالم شبکه همچنان به کار خود ادامه دهند و پایداری و ثبات شبکه به همان حالت قبلی محفوظ بماند . تجهیزات و دستگاهها در مقابل عیوب و اتصالی ها محافظت شده و میزان خسارات وارده به آنها محدود گردد . سبب به وجود آمدن اتصالی ها و تأثیرات آن به دو علت زیر اتصالی ها می توانند به وجود آیند : الف تأثیرات داخلی تأثیرات داخلی که باعث خراب شدن و از بین رفتن دستگاهها یا خطوط انتقال و توزیع می شود عبارتند از : فاسد شدن قسمتهای عایق در یک مولد ، ترانسفورماتور ، خط ، کابل و غیره . این ضایعات و امکانات مکن است مربوط به عمر عایق ، عدم تنظیم صحیح ، عدم ساخت صحیح و یا عدم نصب صحیح عایق باشد . ب تأثیرات خارجی تأثیرات خارجی شامل تأثیرات زیادی است از آن جمله رعد و برق ، اضافه بار که باعث به وجود آمدن حرارت شود ، برف و باران ، باد و طوفان ، شاخة درختها ، حیوانات و پرندگان ، سقوط اشیاء اشتباه در عملیات و خسارتهایی که یه وسیله مردم وارد می شود و غیره . وقتی که یک اتصالی در مداری رخ دهد ، جریان افزایش یافته و ولتاژ ( اختلاف پتانسیل ) نقصان پیدا می کند افزایش جریان حرارت زیادی را به وجود آورده که ممکن است منجر به آتش سوزی یا انفجار شود . اگر اتصالی به صورت جرقه باشد ممکن است خسارت زیادی به بار آورد . برای مثال اگر جرقه ای بر روی خط انتقال نیرو به وجود آمده و سریعاً بر طرف نشود خط را سوزانده و باعث پاره شدن آن خواهد شد و نتیجه سبب قطع برق برای مدت طولانی خواهد شد . نقصان ولتاژ که در اثر یک اتصالی به وجود آید می آید برای دستگاههای الکتریکی بسیار زیان آور است و اگر این ولتاژ ضعیف برای چند ثانیه ایی ادامه داشته باشد ، موتورهای مشترکین از کار باز ایستاده ، دوران مولدهای برق نامنظم و نا مرتب خواهد شد پس در صورت وقوع جریان شدید و ولتاژ ضعیف به سبب اتصالی در مدار می بایست به فوریت اتصالی کشف و برطرف گردد و جریان ولتاژ به حالت عادی باز گردانده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلید چیست؟

کلیدها وسیله ارتباط سیستم های مختلف هستند و باعث عبور و یا قطع جریان می شوند.
کلیدها دارای مشخصات زیر هستند :

1-در حالت قطع دارای استقامت الکتریکی کافی و مطمئن در محل قطع شدگی می باشند.
2- در حالت وصل باید کلید در مقابل کلیه جریان هایی که امکان عبور آن در مدار هست، حتی جریان اتصال کوتاه، مقاوم و پایدار باشد و این جریان ها و اثرات ناشی از آن نباید کوچکترین اختلالی در وضع کلید و هدایت صحیح جریان به وجود آورد.

بدین ترتیب باید کلید فشار قوی در مقابل اثرات دینامیکی و حرارتی جریان ها مقاوم باشد.

 

نقش کلیدهای قدرت در سیستم قدرت

نقش اصلی کلیدها درپی بروز عیب درشبکه ظاهر می گردد. چنانچه با بروز عیب وضرورت قطع اتوماتیک خط، کلید خط بعللی عمل نکرده ویا موفق به قطع جریان عیب نگردد، شبکه با خاموشی موضعی مواجه می‌گردد. ولی درصورتی که بعللی خاموشی کامل باشد این خاموشی توأم با صدمات وخسارات جبران ناپذیر خواهد بود. کلیدها درشرایط کارعادی شبکه ودرهنگام وصل بودن، نقش مهمی درتأمین انرژی مصرف کننده‌ها به عهده ندارند نقش اصلی آنها تنها درهنگام بروز عیب ظاهر می‌گردد. درهنگام بروزعیب که قطع ویا وصل فوری آنها ضروری است،‌باید با صدور فرمان بطور اتوماتیک وبا اطمینان کافی عمل نمایند. اختلاف عمده کلیدها با سایر تجهیزات شبکه ازهمین جا ناشی می‌گردد، درحالیکه کلید درشرایط عادی ممکن است برای مدت طولانی مورد استفاده واقع نگردد، قطع و وصل آن درلحظه بروزعیب می‌بایست از اطمینان فوق‌العاده برخوردار بوده واحتمال بروزعیب درآنها و مکانیزم کارآنها حداقل باشد. هرگونه عیب الکتریکی درشبکه وتجهیزات فشارقوی بصورت انواع مختلف اتصالی ظاهر میگردد.

رله‌های حفاظتی پیش‌بینی شده بروز عیب را درشبکه احساس کرده وفرمان قطع را به کلید قدرت تعیین شده اعلام می‌دارند. با قطع کلید، قسمت معیوب وصدمه دیده که عیب درآن روی داده است ازقسمتهای سالم شبکه جدا می گردد. بروز عیب درشبکه امری عادی بوده وقابل پیش‌بینی نمی‌باشد. بطوریکه هیچگاه نمی‌توان بطور کامل و صددرصد ازبروز آن جلوگیری نمود وتنها می‌توان با قطع سریع وبه موقع کلیدها ازادامه عیب واثرات مخرب آن درشبکه جلوگیری نمود وخسارات وصدمات ناشی ازعیب را به حداقل کاهش داد.

قطع و وصل کلیدها درهنگام بروز عیب وبطور اتوماتیک، بیش از قطع و وصل دستی آنها اهمیت دارد. درهنگان بروز عیب، جریان خطایی که ازکلید می‌گذرد تا چندین کیلوآمپر رسیده و بسیار بیش ازجریان عبور کرده ازکلید درهنگام قطع و وصل دستی کلید می‌باشد. لذا قطع و وصل کلید درهنگام بروز عیب با دشواری بیشتری صورت گرفته ودرشرایط سنگین مربوط به عبور جریان عیب انجام می‌گردد.

عمل اصلی حفاظت شبکه درهنگام بروز اتصالها وبرقراری جریان عیب توسط کلیدهای قدرت صورت می‌پذیرد. با قطع کلید قدرت، قسمت معیوب شبکه ازقسمتهای بدون عیب ودرحال کار شبکه جدا شده و ادامه کار وثبات شبکه تأمین می‌گردد. بروزهرگونه عیبی درکلید قدرت، بطوریکه با بروز عیب درشبکه وبکارافتادن رله‌های حفاظتی، کلید عمل نکرده وبه موقع قسمت معیوب شبکه را جدا ننماید، قطع بی مورد ونابجای سایرکلیدها وازکار افتادن قسمتی ازشبکه را به همراه خواهد داشت. عیب درکلید ممکن است ناشی ازبروز اشکال درمدار فرمان کلید، بروزعیب درمکانیزم قطع و وصل کلید، عدم توانائی کلید درقطع جریان عیب، افزایش زمان قطع کلید وغیره باشد.

با توجه به تعداد عیوبی که درخطوط انتقال انرژی وسایر تجهیزات شبکه درسال روی می‌دهند ودرکلیه عیوب روی داده کلیدهای قدرت نقش اصلی را درقطع قسمت معیوب وحفظ شرایط عادی شبکه عهده‌دار می‌باشند، اهمیت کلیدهای قدرت وتأثیر آنان درادامه کارعادی شبکه روشن می‌گردد. عدم قطع به موقع وبجای کلیدها درهنگام بروزعیب منجر به قطع سایرکلیدها درنقاط دیگری ازشبکه شده وقسمتهای بیشتری ازشبکه را با قطع برق وخاموشی مواجه می‌نمایند. تأخیر درقطع کلیدها، مدت باقی بودن عیب و برقراری جریان عیب درشبکه را افزایش داده وبازگشت شبکه را به شرایط عادی دشوارتر می‌نماید.

با روشن شدن اهمیت ونقش کلیدهای قدرت درحفظ شرایط پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های مکرر، درجه اطمینان وقابلیت کلیدهای قدرت تعیین می گردد. این امر موجب می‌شود تا کلیدها ازحداکثر اطمینان و توانائی برخوردار باشند. هرقدر عیوب روی داده درکلیدها ومکانیزم کارآنها کمترباشد، ثبات کارشبکه بیشترشده وقطعی‌های شبکه کمترمی‌گردد. دستیابی به حداکثر اطمینان در عملکرد کلیدهای قدرت درشبکه وتوانائی کامل آنها درقطع جریان عیب، موجب می‌گردد تا بررسی‌های لازم به منظور تعیین توانائی آنها درقطع جریان عیب وتعیین نوع مناسب آنها بادقت زیاد وبا توجه به کلیه پارامترهای شبکه صورت پذیرد. درشبکه‌ای که کلیدهای قدرت نصب شده درآن بازدهی خوبی نداشته ونتوانند درمقابل عیوب روی داده درشبکه با سرعت کافی عمل نمایند، همواره عدم رضایت مشترکین ومصرف کنندگان انرژی وجود خواهد داشت.

 

نیازهایی از شبکه که کلید قدرت باید تامین نماید

بطور کلی کلیدهای قدرت تجهیزاتی هستند که باید توانایی قطع ووصل مدار فشار قوی راهم درشرایط عادی سیستم وهم درشرایط وقوع خطا داشته باشند. یک کلید قدرت مناسب باید بتواند عمل قطع و وصل شبکه را درشرایط مختلف بار واتصال کوتاه درمحدوده شرایط ومقادیر نامی تعیین شده برای کلید طوری انجام دهد که خود آسیب ندیده وشبکه نیزبه نحومطلوب کنترل شود.

بطور کلی کلیدهای قدرت بایستی بتوانند نیازهای زیررا بدون ایجاداضافه ولتاژ گذرای خارج ازتحمل عایق‌بندی شبکه بدون اینکه آسیبی به خود وسایر تجهیزات شبکه وارد آید برآورده نمایند:

1- تحمل عبورجریان پیوسته نامی مدار بدون اینکه حرارت اضافی درآنها تولید شود و به کلید صدمه‌ای برسد.

2- قطع جریانهای خطا (بدون افزایش غیرمجاز تنشهای حرارتی ومکانیکی)

3- قطع و وصل جریانهای خازنی (نظیر جریانهای خطوط انتقال نیروی بی باربا انتهای باز)

4- قطع و وصل جریانهای اندوکتیو (نظیر جریانهای ترانسفورماتورهای بی بار وجریان راکتورهای موازی)

5- قطع جریانهای اتصال کوتاه ترانسفورماتورها و راکتورها

6- وصل مجدد اتوماتیک

 

بررسی شرایط حاکم بر کلید هنگام قطع کردن

سلفی بودن شبکه ای که کلید به آن متصل است باعث می شود که کلید زمانی که قطع می شود مقدار جریان عبوری از آن صفر باشد.

در لحظۀ باز شدن کلید آنقدر فاصله بین دو کنتاکت کم است که کوچکتـرین سـطح ولتـاژ هم بـاعث جـاری شـدن جریــان می شـود.

در ادامه به بررسی شرایط حاکم بر کلید در حالاتی که به منبع یک بار سلفی ویا اهمی ویا خازنی متصل باشد می پردازیم.

 

 


کلمات کلیدی : تحقیق درباره کلید های قدرت و کلید های برق فشار قوی به همراه تصویر , تحقیق درباره کلید های قدرت , تحقیق درباره کلید های فشار قوی , تحقیق در مورد
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق درباره کلید های قدرت و کلید های برق فشار قوی به همراه تصویر

دانلود پروژه بررسی کلیدهای موجود در شبکه و کلیدهای فشار قوی - پاورجام https://powerjam.ir/دانلود-پروژه-بررسی-کلیدهای-موجود-در-شب/‏ - ذخیره شده تماس با پاورجام ... 250-کلیدهای قدرت و شبکه-www.powerjam.ir ... های حفاظتی در موقع بروز عیب یا خطاء و بصورت اتوماتیک فرمان قطع را به ... فصل اول : انواع کلیدهای قدرت و عملکرد آنها ... ۱-۱-۴-تأثیر عملکرد کلیدهای فشار قوی بر پایداری سیستم ... رایگان دانلود کنید جهت خرید و دریافت فایل word این پروژه بر روی تصویر زیر ... پروژه بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی - پاورجام https://powerjam.ir/پروژه-بررسی-عملکرد-کلیدهای-قدرت-پست/‏ - ذخیره شده پروژه بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی در قالب فایل word (قابل ... و در آخر پروژه فصل ششم طریقه انتخاب کردن یک کلید قدرت مناسب با هر محیط و مکانی ... و دریافت فایل word (قابل ویرایش) این پروژه بر روی تصویر زیر کلیک کنید. ... بعد از خرید لینک دانلود برای شما فعال میشود و همچنین به ایمیل شما ارسال میشود ... تحقیق درباره کلید های قدرت و کلیدهای فشار قوی - داک سیتی doccity.ir/.../تحقیق-درباره-کلید-های-قدرت-و-کلیدهای-فشار-قوی‏ - ذخیره شده رله به دستگاهی گفته می شود که در اثر تغییر کمیت الکتریکی مانند ولت و جریان. ... شرح فایل. فهرست عنـــــــوان صفحه مقدمه 1 کلید چیست؟ 3 نقش کلیدهای قدرت در ... چنانچه با بروز عیب وضرورت قطع اتوماتیک خط، کلید خط بعللی عمل نکرده ویا .... جستجوی مرتبط: کلید فشار قوی کلید برق کلید قدرت تحقیق درباره کلید قدرت پست ... دانلود تحقیق درباره بریکرهای فشار قوی|اِی ایی - efgoal.ir aelesson2.efgoal.ir/fs/.../دانلود-تحقیق-درباره-بریکرهای-فشار-قوی‏ - ذخیره شده یکی از بهترین فایل ها با عنوان دسته بندی : برق و الکترونیکفرمت فایل: ورد ... تعداد صفحات : 15 صفحهمقدمه : کلیدهای قدرت به منظورقطع و وصل خطوط فشارقوی ... بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی - سایت تخصصی ... power2.ir/بررسی-عملکرد-کلیدهای-قدرت-در-پست-های-فش/‏ - ذخیره شده تصویر پروفایل admin ... در این پروژه پیرامون کلید های فشار قوی و جایگاه آنها در صنعت برق بحث شده است که در ابتدا در یک ... نوع فایل:pdf ... بررسی الزامات مربوط به طراحی خطوط هوائی انتقال برق درایران ومتعلقات آن .... ذکر مطالب سایت با درج لینک بلامانع است. ... با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین رویدادهای سایت باخبر گردید. الکتروتکنیک (برق) - پروژه های مهندسی برق و الکترونیک - rssing enigua11.rssing.com/chan-6751595/all_p2.html‏ - ذخیره شده Claim or contact us about this channel ... دانلود نسخه 64 بیتی پارت 1 با لینک مستقیم و حجم 600 مگابایت ... پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید ) ... فصل چهارم : کلیدهای قدرت; - کلیدهای فشار قوی; - قطع کننده یا سکسیونر; -قطع .... پست های برق می توانند همراه با تاسیسات ولتاژ جریان مستقیم فشارقوی HVDC، یا ... تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره کلید های قدرت و کلید های برق فشار قوی به همراه تصویر انواع کلیدهای فشار قوی | | دیزل ژنراتور - نیرو آفرینان پاسارگاد https://niroafarinan.com/papers/انواع-کلیدهای-فشار-قوی/‏ - ذخیره شده 18 ژوئن 2017 ... کلیدها وسیله ارتباط سیستم های مختلف هستند و باعث عبور و یا قطع جریان می شوند ... کلیدهای فشار قوی را می توان بر حسب وظایفی که به عهده دارند به انواع ... در درجه اول به منظور حفاظت اشخاص و متصدیان مربوطه در مقابل برق زدگی به کار برده می شوند ... و به علت اینکه در اغلب موارد نصب کلید قدرت با مزایای قطع و وصل ... پروژه و پایان نامه های رشته برق bargh100.blogsky.com/‏ - ذخیره شده - مشابه دانلود پایان نامه با موضوع سیستم های کنترل گسترده پست های فشار قوی و بانک های ... پروژه پایانی رشته برق قدرت، چکیده: در ابتدای این پروژه به معرفی تعاریفی کوتاه و اجمالی در ... چکیده: در این پروژه پیرامون کلیدهای فشار قوی و جایگاه آنها در صنعت برق بحث شده است که در .... تحقیق پایداری گذرا در سیستم های عملی قدرت ایران. تست کلیدهای فشارقوی – برق | مرکز دانلود پایان نامه - تحقیق payannameh.center/تست-کلیدهای-فشارقوی-برق/‏ - ذخیره شده شما میتوانید تنها با یک کلید به راحتی فایل مورد نظر را دریافت کنید. ... برای خرید اشتراک بر روی لینک زیر کلیک کنید. ارتقاء عضویت. چکیده. مقدمه : کلیدهای قدرت به منظورقطع و وصل خطوط فشارقوی انتقال انرژی ،ترانسفورماتور ها، ژنراتورها ... فشارقوی برق به کمک پردازش تصویر دیجیتال · کلیدهای قدرت و انواع آن – برق · تست ... کلید های قدرت | آموزشگاه ادیسون edison-learn.com/کلید-های-قدرت/‏ - ذخیره شده کلیدهای قدرت به دو دسته تقسیم میشوند : ... ۲-کلید با قابلیت قطع زیر بار ( دژنکتور ) ... اول بمنظظور حفاظت اشخاص و متصدیان مربوطه در مقابل برق زدگی کار برده میشوند. ... یا بستن هر مدار الکتریکی فشار قوی احتیاج به یک کلید دیگری بنام کلید قدرت ... این کلیدها اصولا جدا کننده هستند که ما را به جدا کردن کلیدهای قدرت روغنی ... لینک مستقیم فایل تحقیق درباره خودروی برقی - xuni.ir medu.xuni.ir/fs/1294705/html‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل تحقیق درباره خودروی برقی ... های گشتاور لازم وگشتاورخروجی موتور 47 فصل سوم: طراحی سیستم انتقال قدرت ... به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به ... های برق مجازی گزارش کارآموزی رشته برق ( پست فشار متوسط ، انواع رله ، کلید ، فیوز ها و . پایان نامه مفهوم T.R.V و انتخاب کلیدهای قدرت براساس آن در شبکه برق ... https://wikipower.ir/انتخاب-کلیدهای-قدرت-براساس-trv-شبکه-برق/‏ - ذخیره شده 2 مارس 2016 ... این مجموعه در مورد استفاده و تست مدار شکن ها، کلیدهای قدرت، کلیدهای وصل مجدد اتوماتیک، فیوزها، ... در همین رابطه بخوانید : دانلود پروژه بررسی کامل کلیدهای قدرت و سکسیونرهای فشار قوی ... فصل ۱- آشنایی با مفهوم و مشخصات T.R.V در سیستم قدرت ... برای دریافت فایل word پروژه، روی تصویر زیر کلیک نمایید. تحقیق با موضوع پست های فشار قوی تحقیق با موضوع پست های فشار ... https://www.ematlab.com/.../تحقیق-با-موضوع-پست-های-فشار-قوی/‏ - ذخیره شده این تحقیق رایگان برق با موضوع پست های فشار قوی به صورت فایل Word است. فهرست مطالب. چکیده. مقدمه ... انواع تپ چنجر. انواع کلیدهای قدرت. انواع بریکر ها. پایان نامه تکنولوژی و کارکرد کلیدهای قدرت (کلیدهای فشار قوی ... https://wikipower.ir/پروژه-کلیدهای-قدرت/‏ - ذخیره شده 2 آگوست 2012 ... کلیدهای قدرت یا فشار قوی اکثرا درون پست ها نصب و از آنجا کنترل میشوند. ... این عمل همواره با بروز قوس الکتریکی در داخل کلید قدرت همراه خواهد بود . .... برای دریافت فایل word پروژه ، روی تصویر زیر کلیک نمایید.لینک دانلود فایل word بعد از پرداخت مبلغ به صورت آنی برای شما فعال میشود. ... درباره نویسنده. برق همراه unit3 قدرت - ماشین خرد کن https://www.izart.eu/archi/2387_برق_همراه_unit3_قدرت.html‏ - ذخیره شده رشته برق در آغاز با مکانیک همراه بود و الکترو مکانیک خوانده می شد، اما با رشد و ... برق و کامپیوتر - دانلود 300 لغت تخصصی برق در قالب دو فایل PDF ... آموزش تصویری سیمولینک آموزش سیمولینک متلب+pdf آموزش سیمولینک آموزش ... پروژه بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی کد پروژه : ۳۷۶ تعداد ... در باره شرکت بر ق . انواع مکانیزم‌های عمل کننده بریکر در شبکه برق ایران barghnews.com/.../انواع-مکانیزم‌های-عمل-کننده-بریکر-در-شبکه-برق-ایران‏ - ذخیره شده 24 مارس 2018 ... الف) ولتاژ نامی ب) قدرت قطع اتصال کوتاه سه فاز و تک فاز ج) جریان نامی د) نوع ... الف) هیدرولیک روغنی با فشار برای ولتاژ‌های بالا ... فایل شبیه سازی سیستم دینامیکی ۷۳ باسه IEEE ... تصاویر انفجار کلید روغنی به دلیل کاهش سطح عایقی روغن · پلاک مشخصات کلید قدرت · خازن های مقسم ولتاژی در بریکرهای قدیمی ... مقاله های ارشد قدرت با شبیه سازی و ترجمه 40 هزار تومان - لیست اول ... azadproject.ir/مقاله-های-قدرتی-با-ترجمه-و-شبیه/‏ 6 فوریه 2018 ... مقاله های ارشد قدرت ۱ دارای ترجمه و شبیه سازی – ۵۵هزار تومان. اضافه شد در تاریخ بهمن .... عایق و فشارقوی – ولتاژ بالا – High Voltage –. مدلسازی ساز و ... چند فیلم کوتاه از قطع و وصل سکسیونرها (کلید بدون بار ... - پارسی برق www.parsibargh.com/چند-فیلم-کوتاه-از-قطع-و-وصل-سکسیونرها/‏ - ذخیره شده - مشابه 23 مه 2014 ... به همین منظور تیغه سکسیونر بصورت تسمه یا پروفیل های موازی ساخته می شود تا ... سکسیونر دورانی بصورت یک فاز ساخته می شود و با توجه به نوع شین بندی ... سومین فایل تصویری قطع سکسیونر ۵۰۰کیلو ولت در پست فشارقوی هست که می ... اسلاید و انیمیشن درباره پست های عایق گازی Gas insulated substations. آذر ۱۳۸۹ - ابزار دقیق و برق abba.blogfa.com/1389/09‏ - ذخیره شده نرم افزار مهندسی برق( MiscEl ) با قابلیتهای بسیار و حجم بسیار کم. شرحی بر ... بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی ... دانلود دهها مقاله برق توزیع وشبکه همراه با لینک مستقیم ... آموزش پردازش تصویر با مطلب ... دانلود مقاله ای در باره حفاظت و رله ... دو فایل در ارتباط با مولتی مترهای دیجیتال را که به زبان فارسی تهیه شده. [PDF] ارزیابی ریسک - satkab www.satkab.com/Magazine/Electra/Electra-231.pdf‏ - ذخیره شده ترانسفورماتورهای با عایق روغن همیشه در معرض خطر آتش سوزی ... خرابی سیستمهای کنترل کلید قدرت. بررسی ... گروه کاری A3.12 قابلیت اطمینان سیستمهای کنترل کلیدهای ... ارتباطات، داخل و خارج از پست برق در سیستمهای کنترل و حفاظت .... نیروگاه ها، خطوط فشار قوی و مشابه آن عمل می ..... TFD2.10 قبلی تحقیقی را برای فهمیدن مرتبط. به سایت مهندسی برق قدرت خوش آمدید | "مقالات علمی" www.electromit.blogfa.com/category/29‏ - ذخیره شده 17 نوامبر 2010 ... ۳-ترانس قدرت فایل power point فایل word 2007. با تشکر از همکاری صمیمانه مهندس یعقوبی (مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد ) ... مقاله کلیات ماشینهای سنکرون به صورت PDF در لینک زیر قابل دانلود میباشد . ..... کلیدهای فشار قوی را میتوان برحسب وظایفی که به عهده دارند به انواع مختلف زیر تقسیم نمود: 1. کلید ... لینک فایل تحقیق درمورد کلیدهای فشارقوی.DOC|کِی ایی key.efgold.ir/fs/1598134/html‏ - ذخیره شده دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد تحقیق درمورد کلیدهای فشارقوی. ... ولتاژ را نیز قطع نمایید و یا حتی ترانسفورماتور کم قدرت را با سکسیونر قطع کرد. ... اول به منظور حفاظت اشخاص و متصدیان مربوطه در مقابل برق زدگی به کاربرده میشوند بدین ... به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به ... تجهیزات تابلوی فشار قوی | وب سایت مهندسی برق خوزستان kh-bargh.ir/تجهیزات-تابلوی-فشار-قوی/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2013 ... مجموعه تجهیزات تابلوی فشار قوی متشکل از سکسیونرها، کلیدهای فشار ... اصلاح ضریب قدرت تابلو ... نهایت دقت را به عمل آورید ، زیرا دریافت فایل پروژه ، تحقیق ، پژوهش و . ... به انجام آن نیستید ، پروژه سرای مهندسی برق با استفاده از متخصصین ... به ساخت فایل پروژه به صورت پاورپوینت دارید ابتدا بر روی لینک ... [DOC] اسامی مسئولین تحقیقات شرکت‌های توزیع نیروی برق www.iaut.ac.ir/.../12_عناوین%20تحقیقاتی%20شرکت%20توانیرو%20شرکتهای%20وابسته%...‏ دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو طی سالیان گذشته با استعلام از واحدهای ... انجام اولویت های مذکور، می توانند با شماره تلفن های مندرج در انتهای فایل، تماس حاصل ... های برق مصرفی داخلی نیروگاهها و افزایش قدرت تولیدی و راندمان خالص نیروگاهها ...... 3, بررسی فنی و اقتصادی مانیتورینگ کلیدهای فشار قوی شرکت برق منطقه ای ... نصب کنتاکتور با شستی استپ و استارت توضیح تصویری نصب و ... kalengi.ir/install-contactor/‏ - ذخیره شده - مشابه 16 ژانویه 2017 ... تلویزیون · درباره و تماس با ما ... خانه برق صنعتی نصب کنتاکتور با شستی استپ و استارت ... ( به لینک زیر مراجعه کنید). مدار قدرت: کنتاکتور ها سه ورودی و سه خروجی دارند ... های تک فاز را در مقاله زیر دنبال کنید( در مقاله زیر نصب مدار قدرت ..... یک موتور سه فاز داریم که از طریق کلید استپ استارت فرمان میگیرد مقاله تاثیر محدود کننده های جریان خطای ابررسانا از نوع مقاومتی بر ... https://www.civilica.com/Paper-PSC22-PSC22_032=تاثیر-محدود-کننده-های-جریان-خطای-ابررسانا-از-نوع-مقاومتی-بر-حفاظت-شبکه-توزیع.h...‏ - ذخیره شده با رشد شبکه های قدرت و اتصال بین آ نها، سطح جریان خطا افزایش پیدا می کند . ... حجم فایل: ۲۶۳.۴۵ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۷ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... شود به گونه ای که کلیدهای فشارقوی بتوانند به راحتی عمل کنند . ... ابررسانا از نوع مقاومتی بر حفاظت شبکه توزیع، بیست و دومین کنفرانس بین المللی برق، ... کنترل ولتاژ شبکه توزیع با تغییر تپ چنجر و خازن گذاری در متلب ... https://www.matlabi.ir/distribution-network-voltage-control-with-changes-tape-changer-and-capacitor-at-matlab/‏ - ذخیره شده کنترل ولتاژ شبکه توزیع با تغییر تپ چنجر و خازن گذاری در متلب - متلبی. ... به همراه مصرف کننده های عمده و جزئی از طریق سیستم انتقال به ولتاژ فشار قوی متصل است ... کلید معکوس کننده مـی باشـند کـه قـادر اسـت محدوده تنظیم ولتاژ 10% ± را به وجود آورد. ... تنظیم کننده های ولتاژ گامی (اتوبوستر) با اتوترانس ها تفاوت دارند یعنی آن ها ... بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی - 27Bahman1397 dl2.27bahman1397.ir/fp_main-27/12441/html‏ - ذخیره شده دانلود ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان. به صفحه دانلود فایل ( بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی ) خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. آی میتران • آموزش برق imitran.ir/posts/category/power-education.html‏ - ذخیره شده اگر گذر شما به پست های برق افتاده باشد قاعدتاً اصطلاحاتی را می شنوید که در دانشگاه ... 2- کشش پایه ها، قدرت کششی پایه ها بستگی به محل و وضعیت استقرار آنها دارد مثلاً در یک ... این سمبل در واحد طراحی خطوط فشار قوی و رسم فنی این رشته قابل استفاده است. ... آموزش تصویری نصب و تعمیر کلید بالابر ساختمان با یک کلید سه فاز.