لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟

38 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

توصیف وضع موجود. 5

گردآوری داده ها – شواهد 1.. 7

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 10

راه کارهای پیشنهادی.. 12

خلاصه اجرای راه کارهای پیشنهادی سال گذشته و نظارت بر آن.. 13

اجرای راه حل دوم. 14

اجرای راه حل سوم. 14

اجرای راه حل چهارم. 15

اجرای راه حل پنجم.. 16

اجرای راه حل ششم.. 16

اجرای فعالیت های تکمیلی در سال جاری و نظارت بر آن.. 17

نتایج به دست آمده از اجرای راه حل ( شواهد 2 ) 26

ارزیابی تاثیر اقدام جدید و اعتبار آن.. 27

اعتبار یابی.. 30

تجدید نظر و پیشنهادها 31

فهرست منابع.. 32

نتایج فرم های تکمیل شده توسط دانش آموزان.. 33

 

   

 

 

 

 

 

 

چکیده

 

 

      در سال تحصیلی 92- 91 که در مدرسه عفت حاجی آباد شهرستان علی آباد  به کار داشتم با هدف افزایش علاقه مندی دانش آموزان به رسم هندسی کتاب ریاضی راهنمایی طرحی را با شش راه کار بردانش آموزان مدرسه راهنمایی عفت حاجی آباد ارائه دادم . راه کارهای انجام شده عبارتند از : 1- بازدید اماکن متبرکه 2-رسم چند قوس و و گنبد 3- طراحی چند قطعه مکانیکی توسط دانش آموز 4-درست کردن الگوی فراکتال هندسی 5- معرفی ستاره جغرافیا که معرف جهات اصلی و فرعی در جغرافیاست  6-معرفی چند کتاب .

        علی رغم نتایج مثبتی که انجام این طرح برای من ودانش آموزان داشت بعضی از راه کارها ناتمام ماند یا موفق به اجرای آنها نشدم. بنابراین با یک رویکرد فرایندی و راهبردی منسجم طرح های قبلی را با کمی تغییر و اصلاح مجدد و روش های جدید و متنوع دیگر به تقویت موضوع در دانش آموزان و دبیران محترم ریاضی پرداختم .

-  در راه کارهایم برای حل این مسئله با فعالیت های تکمیلی سعی کردم دانش آموزان ودبیران ریاضی را با کاربرد و کارایی رسم های تزیینی و فنی در مکان ها و موقعیت های مختلف آشنا کنم تا یک تصویر عینی ساده و روشن در ذهن آنان بوجود آید و زمینه را برای علاقه مندی آنان ایجاد کنم .

- به منظور آشنایی و تعمیم و تطبیق کاربرد رسم ریاضی ، کاربرد رسم های کتاب دوره راهنمایی را در منبت کاری آینه کاری و... نشان دادم ، همچنین با در اختیار گذاشتن طرح هایی دانش آموزان احجام هندسی زیبا و نقوش سنتی و معماری را با اشکال هندسی درست کردند .

       کاربرد رسم را در تذهیب و الگوهای خیاطی به آنان شناساندم ، شش کتاب درزمینه آشنایی با رسم جهت مطالعه به دانش آموزان و همکاران معرفی نمودم .

          از جمله اقدامات انجام شده برای دبیران تهیه پوستر و برنامه Power point بود . پس از اجرای این راه کارها دبیران ریاضی نیز نسبت به رسم هندسی  بی تفاوت نبودند. همچنین دانش آموزان اعتراف بر جذاب بودن رسم هندسه و زنگ ریاضی کردند . آنان رسم ابتکاری شان را بصورت کارت پستال در آورده و به معلم شان تقدیم می کنند  اولیای آنها نسبت به اجرای این طرح اظهار رضایت نمودند . درضمن تدریس ریاضی به شیوه نو و جدید تحقق یافت . نتایج به دست آمده حاکی از افزایش علاقه مندی و توجه دانش آموزان و دبیران ریاضی به رسم هندسی می باشند .

 


کلمات کلیدی : چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟

چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی ... cdn3.e-gandoman.ir/all/137763/html‏ - ذخیره شده چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم. ارتباط با ما. دانش, چگونه, مند, هندسی, آموزانم, توانستم, تکمیلی, فعالیت, کنم, علاقه, ... چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی ... dos.etock.ir/dos/138322/html‏ - ذخیره شده ... فایل با عنوان. دانش, چگونه, مند, هندسی, آموزانم, توانستم, تکمیلی, فعالیت, کنم, علاقه, رسم ... دانلود ... 38 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش فهرست مطالب چکیده 3 مقدمه . اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به ... khabarfariman.ir/router/اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزان-4/‏ - ذخیره شده ... توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم , اقدام پژوهی ... لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده ... اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم ... khabarfariman.ir/reload/اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزان-3/‏ - ذخیره شده ... چگونه ,توانستم, دانش آموزانم ,را با ,فعالیت های ,تکمیلی به ,رسم ,هندسی ,علاقه مند کنم ... فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی ... تحقیق در مورد ربوکاپ لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل… اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم ... nanotour.ir/test/اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزان/‏ - ذخیره شده فایل کامل اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ به همراه لینک دانلود. دانلود فایل. فهرست مطالبچکیده 7کلید واژه ... فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های ... harness.icoac.ir/harness/689277/html‏ - ذخیره شده دانلود ... بخشی از متن فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم : فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم ... فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های ... harness.icoac.ir/harness/689176/html‏ - ذخیره شده دانلود ... بخشی از متن فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم؟ : فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم ... پروژه درباره فایل اقدام پژوهی در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم ... requirement.mohandesalvand.ir/requirement/.../html+پروژه+درباره‏ - ذخیره شده اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم؟ ... این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه... لینک ... دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های ... net.mizbang.ir/design/دانلود-اقدام-پژوهی-با-موضوع-چگونه-توا-45/‏ - ذخیره شده 1 مه 2018 ... چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ فرمت فایل word تعداد صفحات54 بیان مسئله (توصیف وضع موجود) چکیده سال تحصیلی 92- ... داشتم با هدف افزایش علاقه مندی دانش آموزان به رسم هندسی کتاب ریاضی راهنمایی طرحی را با شش ... تحقیق کارآیی مشاوران لینک دانلود و خرید… اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم ... tourantalya-linktrip.ir/.../اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزان-4/‏ - ذخیره شده ... چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم, دانش ... لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده ... فایل کامل اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های ... tv.xteach.ir/.../اقدام-پژوهی:-چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالیت-های-تکمیلی-به-رسم-هندسی-علاقه-مند-کنم-؟‏ - ذخیره شده اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ فهرست مطالب. چکیده 4. مقدمه 7. توصیف وضع موجود 9. گردآوری داده ها – شواهد ... اقدام پژوهی در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعالیت های ... kicc-apple.ir/flow/اقدام-پژوهی-در-مورد-علاقه-مند-کردن-دان-2/‏ - ذخیره شده ... فایل مربوط به اقدام پژوهی در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعالیت های ... اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ ... مرگ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word … اقدام پژوهی در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعالیت های ... uptime.iderutconf.ir/اقدام-پژوهی-در-مورد-علاقه-مند-کردن-دان-4/‏ - ذخیره شده ... فایل مربوط به اقدام پژوهی در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعالیت ... چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ ... نشدن نرم افزار S health بعد از روت در گوشی سامسونگ N920A با لینک مستقیم. extending | 138050 extending.chlorophyll.ir/extending/138050/html‏ - ذخیره شده دانش, چگونه, مند, هندسی, آموزانم, توانستم, تکمیلی, فعالیت, کنم, علاقه, رسم ... دانلود . .. 38 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش فهرست مطالب چکیده 3 مقدمه ... 4 توصیف ... infant | 9031 infant.chlorophyll.ir/infant/9031/html‏ - ذخیره شده این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های. ... پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم دانش آموزانم را با کاربرد رسم تزیینی و فنی در زندگی به رسم هندسی علاقه مند کنم باید ... maine | 138005 maine.parandfa.ir/maine/138005/html‏ - ذخیره شده چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ... دانش, چگونه, مند, هندسی, آموزانم, توانستم, تکمیلی, فعالیت, کنم, علاقه, رسم. تصاویر برای لینک فایل چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ 102 – اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی ... sportclips.ir/period/102-اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزا/‏ - ذخیره شده 102 – اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ – 71 صفحه فایل ورد – word. فهرست مطالب چکیده 4 مقدمه 7 توصیف ... اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آمزان به رسم هندسی – آیکون پروژه pdpnetwork.ir/icon/اقدام-پژوهی-علاقه-مند-کردن-دانش-آمزان-ب/‏ - ذخیره شده فایل کامل اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آمزان به رسم هندسی به همراه لینک دانلود ... چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی ... basic.image-upload.ir/چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالی/‏ - ذخیره شده چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ ... کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل متن آماده کارت عروسی را مشاهده و در صورت نیاز آن ... دانلود تحقیق در مورد تعامل موفق با رسانه لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ... اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های ... simcardmajazi.ir/run/اقدام-پژوهی-با-موضوع-چگونه-توانستم-دا-13/‏ - ذخیره شده ... موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ... تعداد صفحات : 54 صفحه فرمت فایل : Word and PDF کد فایل : 001083 ... 24 نحوه دسترسی : دریافت لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت و همچنین ارسال آن… فایل علاقه مند کردن دانش آموزان با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی ... https://doc.sellgroup.ir/article/فایل-علاقه-مند-کردن-دانش-آموزان-با-فعال/‏ 20 نوامبر 2018 ... اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟;علاقه مند کردن دانش آموزان با فعالیت های تکمیلی به رسم ... چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی ... nehan.ydlteach.ir/sd/18840/html‏ - ذخیره شده باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ آماده دریافت می باشد برای دانلود ... دانلود با لینک مستقیم فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را ... zgoldfile.ir/.../اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالیت-های-تکمیلی-به-رسم-هندسی-علاقه-مند-کنم‏ - ذخیره شده اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم. فهرست مطالب. چکیده 3. مقدمه 4. توصیف وضع موجود 5. گردآوری داده ها – شواهد ... چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی ... ofma.zgoldfile.ir/.../لینک-دانلود-اقدام-پژوهی-:--چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالیت-های-تکمیلی-به-رسم-هندسی-علاقه-مند-کنم-؟‏ - ذخیره شده در حال حاظر شما فایل با عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟فهرست مطالبچکیده 3مقدمه 4توصیف وضع ... دانلود فایل: اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های ... bireds.xdlfile.ir/.../اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالیت-های-تکمیلی-به-رسم-هندسی-علاقه-مند-کنم‏ - ذخیره شده هم اکنون فایل با مشخصه ی اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ... لینک دانلود چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به ... open.eflink.ir/.../چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالیت-های-تکمیلی-به-رسم-هندسی-علاقه-مند-کنم-؟‏ - ذخیره شده در حال حاظر شما فایل با عنوان چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ را دنبال می کنید .لینک دانلود و خرید پایین ... لینک مستقیم فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با ... music.teachx.ir/.../لینک-مستقیم-فایل-اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالیت-های-تکمیلی-به-رسم-هندسی-علاقه-مند-کنم‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم قابل رویت می باشد برای ... دریافت اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های ... cb52.teachx.ir/.../اقدام-پژوهی-:--چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-فعالیت-های-تکمیلی-به-رسم-هندسی-علاقه-مند-کنم-؟‏ - ذخیره شده هم اکنون فایل با مشخصه ی اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل ... taxation | 9219 taxation.learnfox.ir/taxation/9219/html‏ - ذخیره شده علاقه, دبیر, اقدام, تکمیلی, آموزانم, ریاضی, پژوهی, توانستم, کنم, هندسی, چگونه, رسم, ... اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم دانش آموزان را به درس ریاضیات علاقه مند ...