تعداد صفحه: 13
نوع فایل: Word
فرمت فایل: docx
*** قابل ویـرایش
فهرست مطالب
بیان مسئله
اهداف
روش تحقیق
نتایج بحث
سیر تکاملی فرآیند بازاریابی در عصرهای مختلف ، روند رو به رشدی داشته است و می توان آن
را به 5 دوره تقسیم نمود
1 – Marketing as an equal function
2 – Marketing as a more important function
3 Marketing as the major -function
4 – Costumer as the controlling functionThe
5- The customer as the controlling function and marketing as
the integrative function
حدوداً 7 نوع تقاضا در بازار وجود دارد که مدیریت هر کدام از آنها مکانیزم های خاص خودش را می طلبد :
1- تقاضای منفی Negative demand :
2- عدم تقاضا No demand :
3- تقاضای در حال نزول Declining demand :
4- تقاضای غیر متداول regular demand :
5- تقاضای پنهان Latent demand :
6- تقاضای کامل Full demand :
7- تقاضای مازاد یا سرریز Overfull demand :
بیان مسئله
مسأله اصلی پژوهش حاضر مشارکت عملی و الگوشناسی فعالیتهای بازاریابی کارآفرینان و احصاء و تبدیل دانش ضمنی حاصل از روشهای ابتکاری کارآفرینان موفق در بخش بازاریابی بینالملل و مدلسازی آن ذیل مفهوم میان رشتهای "بازاریابی کارآفرینانه" است. لیکن جامعنبودن و ابهام موجود در مطالعات قبلی در کنار جدید بودن این حوزه از دانش به همراه مشخص نبودن سازوکارهای عملیاتی آن ضرورت تبیین ماهیت، چگونگی، چیستی و عناصر تشکیل دهنده آن را نشان میدهد.
اهداف
اهداف تحقیق را می توان پاسخ به سؤالات اصلی و فرعی زیر خلاصه نمود که عبارتند از:
الگوی مناسب بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی در بنگاههای صنعتی ایران چیست؟
1- مفهوم بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی چیست؟
2- ماهیت بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی چیست؟
3- عناصر تشکیلدهنده بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی کدامند؟
4- جایگاه هر یک از عناصر تشکیل دهنده الگوی بازاریابی کارآفرینانه بینالملل(موضوع، بعد و جزء) چگونه است؟
از این رو فرضیه تحقیق عبارت است ازفرایند بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی در بنگاههای کارآفرین بصورت تکاملی و شامل پنج مرحله است.
روش تحقیق
با توجه به اینکه رویکرد پژوهش از نوع آمیخته اکتشافی میباشد لذا به منظور تجزیه و تحلیل مناسب بخش اول تحقیق از رویکرد کیفی و روش پژوهش موردی مرکب در قالب مراحل هفتگانه اجرای این روش استفاده شده است. در بخش دوم از رویکرد کمی و روش پیمایشی و فنون آمار توصیفی بهره گرفته شده است. روشهای جمعآوری اطلاعات عبارتند از:
1- مطالعات آرشیوی مفصل از منابع چندگانه
2- مصاحبههای تخصصی تفصیلی نیمهساختیافته در بخش کیفی با 14 نفر از کارآفرینان، مدیران عامل و یا مدیران ارشد بازاریابی 10 بنگاه تا رسیدن به نقطه اشباع نظری در راستای پاسخگویی به سؤالات بخش اول تحقیق و نیز طراحی پرسشنامه.
3-پرسشنامه نظرسنجی در بخش کمیاز طریق سرشماری جامعه آماری و توزیع23 پرسشنامه.
نتایج بحث
یافتههای بخش کیفی مفهومپردازی بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بینالمللی صورت گرفت. بدین ترتیب بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی عبارتست از بهرهمندی از قابلیتهای شبکه اجتماعی کارآفرین در فرایندهای مربوط به خلق نیاز جدید، طراحی و ارائه محصولات و خدمات نوین، از رده خارج کردن محصولات موجود خود، ارائه شیوههای خدمترسانی و تامین رضایتمندی مشتریان و مصرفکنندگان و ارائه ارزشی بیشتر از رقبا از طریق اتخاذ رویکردهای نوآورانه در بازارهای هدف.
یافتههای مرتبط با سوالات؛ بازاریابی کارآفرینانه دارای ماهیت تکاملی و پنج مرحلهای تشخیص داده شد. عناصر تشکیلدهنده بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی شامل6 موضوع،24 بعد و 164 جزء میباشند که در دورههای مختلف ویژگیهای متفاوتی به خود میگیرند. جایگاه هریک از عناصر تشکیلدهنده بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی نیز در مدلی سه سطحی بتصویر کشیده شد.
یافته بخش کمی؛ فرضیه تکاملی بودن بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی در سطوح سه گانه تایید گردید
از ویژگی های اقتصاد مدرن می توان به افزایش قدرت خریداران و تنوع محصولات و خدمات و نیز توانایی مقایسه آنها در کمترین زمان ممکن توسط مشتری اشاره نمود .
همچنین به دلیل تسهیل امور در کسب اطلاعات ، شرکت ها قادر می باشند ، اطلاعات غنی تر و کامل تری را در مورد شرایط حاکم بر بازار ، متقاضیان ، مشتریان و رقبای خود به دست آورند و ارتباط نزدیک تری را با آنها برقرار نمایند تا آنجا که محصولات و خدمات خود را بر اساس نیازها ، تقاضاها و پیشنهادهای مشتریان خود منطبق نموده و عرضه کنند ، لذا با توجه به این ویژگی ها ، پاسخگویی به سوالاتی نظیر اینکه اقتصاد کشور ما از چه نوعی است و در جهان چه جایگاهی را دارا می باشد ؟ مجموعه موارد اساسی می باشند که می توانند ما را به یک درک صحیح از موقعیت خود در بازار یاری رسانند .
در یک شمای بسیار ساده از فرآیند بازاریابی رسم شده است و نشان می دهد در عصر حاضر ، بازاریابی به ارائه کالا و خدمات به مشتری و دریافت پول از او ختم نشده بلکه با برقراری ارتباط با مشتری و دریافت اطلاعات مختلف از او و ارائه آن به سازمان تداوم می یابد . بنابراین بازاریاب ها ، جایگاه مهمی را در تدوین و تعیین استراتژی های سازمان و جهت دهی فعالیت های آن به خود اختصاص داده اند .
سیر تکاملی فرآیند بازاریابی در عصرهای مختلف ، روند رو به رشدی داشته است و می توان آن را به 5 دوره تقسیم نمود
1 – Marketing as an equal function
در این دوره تمامی فعالیت های انجام شده در سازمان از جمله تولید ، تأمین منابع مالی ، فروش و تقاضا از ارزش یکسانی برخوردار بوده است .
2 – Marketing as a more important function
در دوره دوم به دلیل وجود مازاد عرضه نسبت به تقاضا ، بازاریابی نسبت به سایر فعالیت های سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مفهوم بازاریابی با فروش برابری می نمود .
3 Marketing as the major -function
در دوره سوم رقابت در بازار به معنای واقعی خود شکل گرفته و لذا بازاریابی به عنوان هسته اصلی فعالیت های سازمان مطرح شده و سایر بخش ها ، فعالیت خود را بر اساس نتایج تحقیقات بازاریابی ، برنامه ریزی می کردند .
4 – Costumer as the controlling functionThe
در دوره چهارم از آنجایی که فرآیند بازاریابی با محوریت مشتری صورت می پذیرد لذا مشتری و نظرات او در کانون توجه فعالیت های سازمان قرار گرفته و ساز و کار برنامه سایر بخش ها با توجه به آن صورت می پذیرد . در این دوره بازاریابی از ارزش یکسانی با قسمت های دیگر برخوردار بود .
5- The customer as the controlling function and marketing as the integrative function
در دوره پنجم سازمان ها به این نتیجه رسیدند که بازاریابی نمی تواند هم ارزش با سایر فعالیت های سازمان باشد ، لذا ابتدا مشتری و سپس بازاریابی را در مرکز فعالیت های سازمان قرار داده و سایر قسمت ها ، حول موضوع مشتری و بازاریابی ، وظایف خود را سازماندهی و یکپارچه می کنند . در این دوره ، انتخاب بخش های بازار به صورت صحیح به تفکیک سازی محصولات و خدمات ، تعیین استراتژی های رقابت ، منطبق نمودن جهت گیری فعالیت های سازمان با نیازهای واقعی مشتریان و حفظ وفاداری آنها از وظایف اصلی بازاریابی می باشد .
اهمیت بازاریابی به حدی است که در بیشتر سفارتخانه هایی که در کشورهای گوناگون وجود دارد ، یک قسمت با عنوان بخش بازرگانی تعریف شده تا به این ترتیب از نزدیک بازار آن کشورها را شناسایی کرده و راه های مختلف ورود به آن را بررسی نمایند و تا حد امکان منافع اقتصادی خود را در آنها پی گیری کنند و امر صادارت و مبادلات تجاری را برای تولید کنندگان و صادر کنندگان خود تسهیل نمایند ، به همین لحاظ مسائل اقتصادی و بازاریابی یکی از دلایل فعالیت سفارتخانه ها می باشد .
با توجه به مطالب ارائه شده ، بازاریابی در ابعاد گوناگون اجتماعی ، اقتصادی و مدیریتی قابل تعریف می باشد اما کاتلر تعریف نسبتاً جامعی با دیدگاه مدیریتی ارائه نموده است . ( شکل 3 )
ایشان بازاریابی را هنر و علم به کارگیری مفاهیم اساسی بازاریابی به منظور انتخاب بازارهای هدف و به دست آوردن و حفظ و افزایش تعداد مشتریان با توجه به ارزش های آنها ، از طریق نوآوری و ارائه آنها به مشتریان و ارتباطات موثر با آنها می باشد .
بنابراین تعریف ، یک بازاریاب باید بتواند با ترکیب علم و هنر بازار صحیحی را انتخاب نموده و بعد از به دست آوردن آن در پی حفظ و رشد آن نیز باشد و همواره یک بازاریاب با به دست آوردن ، تثبیت و سپس حرکت به سمت نقطه بعد در یک حرکت سیکل جهشی قرار دارد .
مساله ای که در اینجا باید مورد توجه قرار گیرد ، سه مفهوم نیاز ، خواسته و تقاضا( demand ، Want ، Need ) می باشد .
نیاز به تمام ضرورت های انسان از قبیل : خوردن ، خوابیدن ، پوشیدن و ... اشاره دارد و خواسته ، نحوه و شکل برطرف نمودن آنها می باشد به این ترتیب افراد مختلف با نیازهای مشابه می توانند خواسته های متفاوتی داشته باشند و زمانی نیاز به تقاضا تبدیل می شود که پشتوانه مالی برای برطرف نمودن خواسته ها وجود داشته باشند بنابراین برای ارائه یک محصول به بازار علاوه بر توجه به نیاز و خواسته مشتریان باید میزان تقاضای آنها نیز در نظر گرفته شود و فاکتور نیاز به تنهایی نمی تواند مبنای سنجش میزان تقاضا در بازار باشد و بازاریابان باید به این مساله توجه اساسی داشته باشند برای مثال تمام مردم دنیا به مسکن نیاز دارند ولی در بسیاری از موارد به دلیل عدم توانایی خرید ، نیاز افراد به تقاضا تبدیل نمی شود لذا در این جایگاه مدیریت تقاضا اهمیت بیشتری پیدا می کند . حدوداً 7 نوع تقاضا در بازار وجود دارد که مدیریت هر کدام از آنها مکانیزم های خاص خودش را می طلبد .
1- تقاضای منفی Negative demand :
در این نوع تقاضا نه تنها تلاش بر آن است که کالایی خریداری نشود ، بلکه هزینه ای نیز به این منظور پرداخت می شود . مانند سیگار
2- عدم تقاضا No demand :
در این حالت تقاضایی برای خرید کالا وجود ندارد و این به دو دلیل اتفاق می افتد یا افراد از وجود آن اطلاع ندارند و یا نیازی به تهیه آن در خود احساس نمی کنند .
3- تقاضای در حال نزول Declining demand :
نزول تقاضا برای یک کالا زمانی اتفاق می افتد که محصولی جدید تر با کارایی بیشتر ، وارد بازار شود و این مساله به چرخه عمر محصول باز می گردد .
4- تقاضای غیر متداول regular demand :
این نوع تقاضا در مورد محصولاتی است که ارائه و تقاضا برای آن فصل ها و دوره های مالی خاصی از سال وجود دارد . برای مثال نجاری و کولر از این دسته اند و به همین دلیل کارخانه هایی هستند که در تابستان ، بخاری و در زمستان ، کولر تولید می کنند تا بتوانند با توجه به شرایط بازار در هر فصلی در آن حضور داشته باشند .
کلمات کلیدی : تحقیق درباره بازاریابی کارآفرینانه , تحقیق درباره بازاریابی کارآفرینی , تحقیق درباره بازاریابی صادرات , تحقیق درباره بازاریابی واردات , تحق
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:
لینک منبع :
لینک فایل تحقیق درباره بازاریابی کارآفرینانهلینک دانلود فایل تحقیق درباره بازاریابی|پی ایی
peek.zgoldfile.ir/fs/.../لینک-دانلود-فایل-تحقیق-درباره-بازاریابی - ذخیره شده
در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند
صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود ...
دانلود با لینک مستقیم فایل دانلود تحقیق کامل درمورد بازاریابی|زِد جی
zgoldfile.ir/.../دانلود-با-لینک-مستقیم-فایل-دانلود-تحقیق-کامل-درمورد-بازاریابی - ذخیره شده
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 11فهرست مطالب: بازاریابیخلاصه و مشکلات سرپرستی:خلاصه:مشکلات
...
مقاله بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی - سیویلیکا
https://www.civilica.com/Paper-KNOWLEDGEBASE01-KNOWLEDGEBASE01_015=بازاریابی-کارآفرینانه-ماهیت-و-مع... - ذخیره شده
رتبه: ۵ - ۱ رأی
شواهدی وجود دارد که بیان میکند بازاریابی کارآفرینانه یکی از خصوصیات مثبت
برای هرسازمانی است امروزه ... حجم فایل: ۴۶۲.۵۳ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۲۱ صفحه
با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند
ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد: .... اطلاعات بیشتر درباره
COI.
مقاله بازاریابی کارآفرینانه - سیویلیکا
https://www.civilica.com/Paper-KNOWLEDGEBASE02-KNOWLEDGEBASE02_050=بازاریابی-کارآفرینانه.html - ذخیره شده
در این پژوهش، هدف ارایه تعریفی از بازاریابی کارآفرینانه و ارایه مدلی برای پیاده
سازی آن در شرکت های کوچک و متوسط است . فروش و ... حجم فایل: ۵۱۳.۱۸ کیلوبایت (
فایل این مقاله در ۱۵ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... برای لینک دهی به
این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک ... اطلاعات بیشتر درباره
COI.
بازایابی کارآفرینانه؛ مقاله ادغام کارآفرینی در بازاریابی: فرآیندهای ...
drnasirisavadkoohi.ir/entrepreneurial-marketing/ - ذخیره شده
دکتر رضا نصیری سوادکوهی مرداد ۶, ۱۳۹۷ در بازاریابی, کارآفرینی ۱ .... این دو
تحقیق و سایر تحقیقات معاصر درباره رابطه بازاریابی و کارآفرینی پایه تجربی
..... یک مطالعه بر روی موسسات وکالت در امریکا که توسط فایل و شرکا در سال ۱۹۹۲
انجام شد ... مقاله لذت بردم بسیار عالیست لطفا” اگر امکان دارد لینک مقاله اصلی زحمت
بکشید ...
تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره بازاریابی کارآفرینانه
مقالات و نرم افزارهای مختلف - مرکز انواع فایل
shamsfile.freehost.io/tag/استان/ - ذخیره شده
دانلود فایل پروژه کارآفرینی تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای
... برای دانلود فایل تحقیق درباره استان مازندران روی لینک زیر کلیک کنید لینک ...
فری پیپر | دانلود مقاله
https://freepaper.me/ - ذخیره شده - مشابه
دانلود رایگان مقالات علمی از پایگاههای معتبر ISI : Wiley IEEE ScienceDirect ...
استراتژیهای بازاریابی کارآفرینی بینالمللی شرکتهای چند ملیتی: بریکولاژ
همانطور ...
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه ...
https://jed.ut.ac.ir/article_61106.html - ذخیره شده - مشابه
هدف پژوهش حاضر بررسی ذهنیتها و عقاید کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه
است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی است که بهصورت آمیخته– اکتشافی و با ...
لینک فایل دانلودتحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای ...
kamal.xteach.ir/.../لینک-فایل-دانلودتحقیقات-بازاریابی-استان-مازندران-در-صنعت-روغنهای-روانکار-پروژه-کارآفرینی - ذخیره شده
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد نام فایل : تحقیقات بازاریابی استان
مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)فرمت : .DOCتعداد صفحه/اسلاید
...
لینک مستقیم فایل مقاله در مورد بازاریابی کروی|ام آی
mihan.xteach.ir/fs/607692/مقاله-در-مورد-بازاریابی-کروی - ذخیره شده
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 12 فهرست ...
مجله کسب و کار بازده : بیش از ۲۵۹۹ ایده و ۷۹۹۹ مقاله کسب و کار، مشاغل ...
https://bazdeh.org/ - ذخیره شده
بیش از ۷۹۹۹ مطلب کسب و کار و سبک زندگی را در سایت و مجله کسب و کار بازده
بخوانید. موضوعات اصلی شامل کسب و کار, بازاریابی, کارآفرینی، موفقیت, فناوری,
سبک ... آموزش دانلود از یوتیوب: ۱۳ روش دانلود از یوتیوب با کامپیوتر و با گوشی ·
تعبیر ... اضطراب کودکان: ۱۰ نکته درباره انواع، علائم و درمان اختلال اضطراب کودکان.
ترجمه مقالات درباره بازاریابی رابطه ای یا بازاریابی رابطه مند - ترجمه فا
https://tarjomefa.com/category/...مقالات-درباره/بازاریابی-رابطه-ای/ - ذخیره شده
در زیر لیست مقالات ترجمه شده با موضوع بازاریابی رابطه مند توسط سایت ترجمه فا
تهیه شده که میتوانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس ترجمه ...
ترجمه مقالات درباره بازاریابی اجتماعی - ترجمه فا
https://tarjomefa.com/category/...مقالات-درباره/بازاریابی-اجتماعی/ - ذخیره شده
در زیر لیست مقالات ترجمه شده با موضوع بازاریابی اجتماعی توسط سایت ترجمه فا
تهیه شده که میتوانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس ترجمه ...
تحقیق درباره سورئالیسم – drop - mizban مقاله
html.mizbang.ir/drop/تحقیق-درباره-سورئالیسم-2/ - ذخیره شده
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره سورئالیسم را مشاهده و در صورت
نیاز آن ... لینک دانلود پایین صفحه بعد از پایان جنگ جهانی اول شیوه ای جدید به نام ....
تحقیق درباره بازاریابی کارآفرینانه تعداد صفحه: 13 نوع فایل: Word فرمت فایل: ...
مدیران ایران: خانه
https://modiriran.ir/ - ذخیره شده
140 فایل آموزشی. میخواهم در مورد آچار فرانسه بیشتر ... آخرین مطالب سایت ... چطور می
توانیم از بازار ارز دیجیتال درآمد کسب کنیم؟ ... بازاریابی دیجیتال برای مدیران.
تحقیق درباره بازاریابی کارآفرینانه
negarestan.sellfile.ir/prod-1724940-تحقیق%20درباره%20بازاریابی%20کارآفرینانه.html - ذخیره شده
تحقیق درباره بازاریابی کارآفرینانه ... از این رو فرضیه تحقیق عبارت است
ازفرایند بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی در .... نمایش لینک دانلود پس از پرداخت
هزینه.
دانلود کتاب بازاریابی کارآفرینانه برای شرکتهای متوسط - کتاب و مقاله
https://ketab.io/.../بازاریابی-کارآفرینانه-برای-شرکتهای-متوسط - ذخیره شده
دانلود کتاب Entrepreneurial Marketing for SMEs به فارسی بازاریابی کارآفرینانه
برای شرکتهای متوسط نوشته Luca Cacciolatti با لینک مستقیم بصورت فایل ...
فرمول کوکران - پارس مدیر
https://parsmodir.com/db/research/cochran.php - ذخیره شده
دقت کنید این محاسبه با سطح خطای ۵ درصد صورت میگیرد – آرش حبیبی. روش
تحقیق | 14,022 بازدید | ۲۱ بهمن ۹۱. جامعه آماری حجم نمونه فرمول کوکران نمونه آماری
نمونه ...
بازاریابی کارآفرینانه چیست - کتابراه
https://www.ketabrah.ir/book-tag/بازاریابی-کارآفرینانه-چیست - ذخیره شده
کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی است که امکان دسترسی به هزاران
کتاب، رمان و مجله و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه
برای ...
لینک دانلود مقاله با عنوان بازاریابی و کسب و تجارت وافزایش سود در ...
orange.xdlfile.ir/.../مقاله-با-عنوان-بازاریابی-و-کسب-و-تجارت-وافزایش-سود-در-کارآفرینی - ذخیره شده
در حال حاظر شما فایل با عنوان لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی ...
لینک دانلود مقاله با عنوان بازاریابی و کسب و تجارت وافزایش سود در کارآفرینی ...
بندی مناسب 702 تحقیق در مورد مقاله درباره ی کودک آزاری و حمایت های کیفری 27 ص ...
شغل هایی برای علاقمندان به کار در منزل - برترین ها
https://www.bartarinha.ir/fa/news/.../شغل-هایی-برای-علاقمندان-به-کار-در-منزل
7 ژانویه 2019 ... چه جور شغلی است: این کار اصولاً به این شکل است که شما به فایل های صوتی ... ولی
معمولاً بین 20 تا 35 درصد کمیسیون فروش را دریافت خواهید کرد. مناسب برای: کسی
که روحیه کارآفرینی، انرژی زیاد، و علاقه به آشنا شدن با افراد جدید دارد. ... کنید سایت
هایی در مورد این گروه موسیقی در نتایج ظاهر می شود یا لینک هایی در ...
۲۸ اشتباه نویسندگان | آموزش نویسندگی و مفاهیم پایه آن | متمم
https://motamem.org/اشتباهات-نویسندگان-و-آموزش-نویسندگی/ - ذخیره شده
درباره جودی دلتون ... علت که «به بازاریابی نشر در آمریکا میپرداخت و با مسائل نشر
در ایران ارتباط نداشت» حذف کرده است. ... [ لینک مرتبط: معرفی کتاب در سایت سوره
مهر ] ... نگارش مطلب و تنظیم مقالات (۱) · چالش نوشتن: شش سبک نگارش مطلب و تنظیم
مقالات (۲) ... آیا در متمم فایلهای صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟ ... کارآفرینی.
لینک دانلود فایل تحقیق درمورد تأثیر بازار آزاد در اشتغال
pm62.ydlteach.ir/fs/.../تحقیق-درمورد-تأثیر-بازار-آزاد-در-اشتغال - ذخیره شده
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان دسته بندی : علوم انسانی حسابداری فرمت
فایل: doc ( با ویرایش ) حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده)تعداد صفحات
فایل: ...
مقالات مرتبط با بازاریابی کارآفرینانه - پایگاه مجلات تخصصی نور
https://www.noormags.ir/view/fa/.../بازاریابی_کارآفرینانه - ذخیره شده
واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار ... مدل
یابی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در صنایع غذایی
...
ایران دایرکتوری - بازاریابی کارآفرینانه چیست؟
www.irandirectory.org/fa/.../بازاریابی-کارآفرینانه-چیست؟.html - ذخیره شده
بازاریابی کارآفرینانه (Entrepreneurial marketing) چیست؟ ... آموزش قرار گرفت و
تحقیقات منتشر شده درباره بازاریابی کارآفرینانه بطور قابل توجهی رشد پیدا کرد.
دوره حرفه ای وب سایت بیشتر از یک نفر (با تخفیف96%) | تی پاب
https://tpub.ir/professional/ - ذخیره شده
دوره حرفه ای بهرامپور را از وب سایت تی پاب با تخفیف 96 درصد خریداری کنید ( دوره
حرفه ای ... امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما
قرار خواهد گرفت. توضیحات محمدپیام بهرام پور درباره محصول حرفه ای: ... در دوره حرفه
ای تمام آنچه برای سبک زندگی موفق روزانه نیاز دارید را بر اساس تحقیقات علمی و نه ...
واکنش ابهام آمیز سازمان لیگ به تبلیغات محیطی ورزشگاه | بخش - جماران
www.ghatreh.com/.../واکنش-ابهام-آمیز-سازمان-لیگ-تبلیغات-محیطی-ورزشگاه - ذخیره شده
4 ساعت قبل ... بخش بازاریابی سازمان لیگ به گزارش ابهامات درباره تبلیغات محیطی واکنش نشان داد
؛ واکنشی که نه تنها ابهامات را ر. ... مشاغل · کار · کارآفرینی · خلاقانه ... نیز پرداخت
خواهد کرد، به نظر میرسد اشاره نگارنده مطلب در سایت مذکور اگرچه در توضیح اولیه آن
اعلان .... (فایل صوتی و متن این خبر در تمامی خبرگزاریها موجود است.) ...
لینک فایل دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در ...
key.teachx.ir/.../لینک-فایل-دانلود-تحقیق-در-مورد-تحقیقات-بازاریابی-استان-مازندران-در-صنعت-روغنهای-روانکار-پروژه-کارآفرینی - ذخیره شده
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی
استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)را مشاهده می نمایید .
لینک فایل پرسشنامه بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات ...
ko12.efbuy.ir/.../پرسشنامه-بررسی-تاثیر-گرایش-به-کارآفرینی-و-اطلاعات-بازاریابی-بر-عملکرد-شرکت-ها - ذخیره شده
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد , ,, ,,,دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته
مدیریت ,, ,,,پرسشنامه بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر
عملکرد شرکت ها ,, ,,, ,, ,,, ,, ,,, , , ,, ,, ... پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق
پیرامون.