تعداد صفحه: 21
نوع فایل: Word
فرمت فایل: docx
*** قابل ویـرایش
فهرست مطالب
1- مقدمه
2- بازاریابی و مسئولیت اجتماعی
3- بازاریابی سبز در مسیر تکامل
3-1- عصر اول (بازاریابی سبز اکولوژیکی)
3-2- عصر دوم (بازاریابی سبز محیطی)
3-3 به سوی عصر سوم (بازاریابی سبز پایدار)
4- بازاریابی سبز در ایران
5- پتانسیل ها و چالشهای بازاریابی سبز در ایران
6- نتیجه گیری
1- مقدمه
در سالهای اخیر میشنویم که دهکده جهانی به وجود آمده است و رشد روز افزون ارتباطات همه کشورها، همه مردم و همه علوم را به هم نزدیک یا به نوعی در هم ادغام کرده است، امروزه دیگر علوم را نمیتوان از هم جدا و هر کدام را شعبه ای خاص خود تلقی کرد پزشکی با مهندسی ترکیب شده و علوم فنی با علوم انسانی و... و از این روست که با توجه به مواردی چون رشد بی رویه جمعیت و مصرف گرایی و همچنین از سوی دیگر مصرف منابع طبیعی و ایجاد مشکلات و معضلات زیست محیطی نیاز به ترکیب شعبه هایی از علوم به وجود آمده است که جلوی این مشکلات ایستاده و سعی در مقابله با آنها نماید.
بازاریابی سبز چرا و چگونه؟ با این سوال آغاز میکنیم که چه نیازی به این نوع از ترکیب بین تجارت و محیط زیست وجود دارد؟ و چگونه شد که نیاز به این ترکیب پدیدار شد؟ اگر مختصری به اطراف خویش نگاه کنیم جواب این سوال را می یابیم. اخبار روز را که دنبال میکنیم مملو است از مسائل و معضلات طبیعی که به نظر غیر عادی می آید و نشان از پدید آمدن تغیراتی در وضعیت کره زمین (محیط زیست میلیاردها انسان و انواع موجودات زنده دیگر) می باشد. همه روزه اخباری از این دست در رسانه ها وجود دارد که سیل ویرانگر بخشهایی از جهان را فرا گرفت، طوفان و گردباد مناطقی را در نوردید، گرد و غبار شهرهایی را در بر گرفته و باعث از بین رفتن دید مردم و بروز مشکلات تنفسی شد، در منطقه ای از کره زمین خشکسالی و گرمای بیش از حد و در منطقه ای دیگر سرمای بیش از حد غوغا کرده و مشکلات عدیده ای را به وجود آورد و... که نگرانی بیش از حد هر فردی را می انگیزد که کره زمین را چه می شود؟
پژوهشگران پیش بینی کرده اند که با افزایش دمای کره زمین بیش از دو درجه سانتیگراد حیات انسان و دیگر موجودات به شدت در معرض خطر نابودی قرار خواهد گرفت و به همین دلیل این دما را دمای بحران یا نقطه بحران نامگذاری کرده اند، چرا که افزایش دما بیش از این مقدار باعث بروز طوفانهای سهمگین، خشکسالی، افزایش سطح آبها، گرم شدن کره زمین و در نهایت بیماری و مرگ انسان و دیگر موجودات خواهد شد، برای مثال در دهه های اخیر 15 % از جنگل های حاشیه رود آمازون از بین رفته است که این مسئله معادل انتشار 20 % از گازهای گلخانه ای در سراسر جهان می باشد، همچنین گزارشها حاکی از آن است که تغیرات جوی و ذوب شدن یخها باعث خشک شدن نیمی از جنگل های آمازون تا سال 2030 میلادی خواهد شد و تنها راه جلوگیری از این آسیب جلوگیری از افزایش دمای زمین و تغیرات جوی است. تاثیر مثبت این جنگلها بر آب و هوای کره زمین که با جذب دی اکسید کربن انجام می شود به حدی است که از آنها به عنوان چاه کربن یاد میکنند اما با از بین رفتن حتی بخشی از این جنگلها قسمتی از ریه های زمین از بین رفته و میزان دی اکسید کربن از حالت تعادل خارج می شود.
این تنها مثال کوچکی بود از آنچه که در این مدت در کره زمین جریان داشته است و همچنان نیز در حال ادامه است، چه در کنار آن باید به آلودگی های شدید رودخانه ها و دریاها، استفاده روز افزون از سوخت های فسیلی، تولید میلیونها تن زباله ها و انباشته شدن آنها بر روی هم و یا دفن در زیر خاکها، انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش شدید دمای کره زمین که منجر به ذوب شدن یخهای قطب ها و بالا آمدن سطح آبها می شود، نابودی گونه های گیاهی و جانوری و بر هم خوردن تعادل طبیعت و مشکلات دیگری که هر روز نیز بیشتر می شود اشاره کرد که در صورت عدم واکنش از سوی متخصصین امر و کارشناسان آینده ای بس هولناک را پیش روی ما می آورد.
2- بازاریابی و مسئولیت اجتماعی
علم بازاریابی تا کنون فلسفه های گوناگونی را تجربه کرده است که می توان در این زمینه به فلسفه های مبتنی بر تولید، محصول، فروش، بازاریابی و در نهایت دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی اشاره کرد، فلسفه ای که آخرین فلسفه و مورد اشاره بحث ما پیرامون ترکیب علوم تجاری و بازرگانی و محیط زیست و حمایت از آن می باشد. در عصر و زمانی که محیط زیست روز به روز آلوده تر می شود، منابع روز به روز کمیاب می شود، رشد جمعیت بسیار روز افزون شده، فقر و گرسنگی دامنگیر جهان شده است و خدمات اجتماعی به دست فراموشی سپرده شده است سوال این است که آیا دیدگاههای دیگر و فلسفه های قبلی می تواند مفهوم درستی داشته باشد و راهگشای امور فوق باشد؟ و در بلند مدت منافع جامعه را تامین نماید؟
از نخستین سالهای دهه 80 میلادی بازاریابی بر اساس ملاحظات اجتماعی و محیطی شهرت زیادی یافته است (کاتلر و آرمسترانگ 1999). مفهوم بازاریابی اجتماعی بر این پایه استوار است که هر سازمان باید نخست نیازها، خواسته ها و منافع بازارهای هدف خود را تعین کند و به نحوی که بقا و بهبود رفاه مشتری و جامعه (هر دو) فراهم گردد، برای مثال شرکت کوکاکولا را در نظر بگیرید که اکثر مردم این شرکت را در زمینه تولید نوشابه شرکتی بسیار متعهد و همسو با ذائقه و رضایت مصرف کننده تصور می کنند با اینحال گروههای مدافع منافع مصرف کننده و بهداشت محیط زیست به این شرکت در زمینه کمبود ارزش غذایی نوشابه، آسیب وارده به دندانهای مردم، مضرات کافئین موجود در نوشابه و آلودگی محیط زیست ناشی از دور ریختن ظروف فلزی و بطری ها ایراداتی وارد می کنند.
طی مطالعاتی که در سال 1992 در 16 کشور توسط اتمن انجام شد بیش از 50 % از مصرف کنندگان در هر کشوری بیان کردند که نسبت به محیط زیست علاقه مند و دلواپس هستند، همچنین طی مطالعاتی دیگر در سال 1994 در کشور استرالیا نتایج نشان داد که 84 % افراد معتقد بودند که در برابر محیط مسئولند، این افراد بیان کردند که رفتارشان را که شامل خرید است به خاطر مسائل محیطی اصلاح کرده اند (پلونسکی). در سال 1989 نیز طی مطالعاتی که در آمریکا انجام گرفت نتایج نشان داد که 49 % پاسخ دهندگاه به خاطر مسائل محیطی خرید شان را تغیر داده اند (باوی و سیل 1992). مطالعه اداره آمار استرالیا بر روی 16 هزار نفر نیز نشان می دهد که 75 % از افراد نسبت به مسائل محیطی دلواپس هستند (باکر 1996). آمار و ارقام فوق حاکی از آن است که مسائل محیطی و حفظ محیط زیست یکی از مهمترین معیارهایی است که مصرف کنندگان هنگام خرید آنرا مد نظر قرار می دهند، در نتیجه این موارد باعث شده است که مسائل محیطی وارد مفاهیم بازاریابی شده و رویکردی به نام بازاریابی سبز پدیدار شود.
3- بازاریابی سبز در مسیر تکامل
بازاریابی سبز تا کنون در مسیر تکامل خود مراحل متفاوتی را طی کرده است که هر مرحله و عصری دارای ویژگیهای خاصی بوده است و معمولا بنا به شرایط و نیازهای محیطی تغیر کرده و وارد عصر جدیدی شده است. بازاریابی سبز تا کنون سه عصر را طی کرده است که به شرح زیر می باشد:
3-1- عصر اول (بازاریابی سبز اکولوژیکی)
این عصر از نظر تاریخی سالهای دهه 60 و اوایل دهه 70 را در بر میگیرد. ویژگیهای عصر اول چنین بود که روی مشکلات محیطی خارجی مانند آلودگی هوا و... تمرکز کرده بود (پیتی،2001). همچنین صنایعی مانند خودروسازی، نفت و کشاورزی ـ شیمیایی بیشتر مورد بحث بود. در این مرحله بود که ارزشهای محیطی و اجتماعی وارد کسب و کار شد. رویکرد حل مشکل معمولاً یک راه حل پایانی بود هر چند که خود راه حل ممکن بود به افزایش هزینه منجر گردد. مثلاً بهینهسازی سوخت در خودرو توسط قوانین الزامی شد در نتیجه قیمت خودروها نیز افزایش یافت.
3-2- عصر دوم (بازاریابی سبز محیطی)
این مرحله از اواخر دهة 80 آغاز گردید و مفاهیمی نوین مانند فناوری پاک، پایداری، مصرف کننده سبز و مزیت رقابتی پدیدار شدند. به عنوان مثال فناوری پاک شامل طراحی مبتکرانه محصولات جدید و سیستم تولیدی بود به طوری که ضایعات و آلودگی در مرحله طراحی حذف گردند. مصرف کنندگان سبز در این عصر کسانی بودند که نمیخواستند کالایی مصرف کنند که:
- سلامتی مصرف کنندگان یا دیگران را به خطر اندازد؛
- هنگام تولید، استفاده یا تجزیه آن به محیط خسارت وارد شود؛
- ضایعات غیر ضروری زیادی از طریق بستهبندی وارد محیط کند؛
- برای حیوانات مضر باشد؛
- تاثیر منفی روی سایر کشورها داشته باشد.
از طریق مزیت رقابتی نیز شرکت میتوانست در موضع بهتری فعالیت کند. اگر تعداد زیادی مصرف کننده نگران محیط بودند شرکتها میتوانستند با سازگاری محصولات خود با محیط از دیگر شرکتها متمایز شوند. بنابراین این رویکرد یک رابطة برد ـ برد بود که باعث میشد هم مصرف کننده به رفاه و نیاز خود برسد و هم شرکت از طریق فعالیتهای مناسب ضایعات و در نتیجه هزینههای خود را کاهش دهد.
تفاوت بارز بین عصر اول و دوم در این بود که عصر اول معمولاً روی صنایعی متمرکز میشد که تاثیر مستقیم روی محیط داشتند. اما بازاریابی محیطی تمامی روشهای تولیدی و خدماتی را نیز شامل میشود از جمله توریسم و…(پیتی،2001). براساس بازاریابی محیطی، کسب و کارها فقط یک زنجیرة ارزش که دادهها را به ستادههای بازار تبدیل میکنند نیستند بلکه سیستمی با ستادههای غیر بازاری مانند ضایعات و آلودگی هستند. بدین معنی که عصر نگرش کل گرایی و سیستمی را تقویت میکرد که به تقویت نگرشهای جهانی نسبت به محیط منجر شده است. مانند توجهات خاص به لایه ازون، گرم شدن کره زمین.
3-3 به سوی عصر سوم (بازاریابی سبز پایدار)
همزمان با تقاضاهای فراوان مردم و بالارفتن انتظارات آنها و سختگیری دولتها، دیگر عصر دوم قادر به پاسخگویی نبود. مباحثی مثل توسعه پایدار در حیطه اقتصاد تاثیر بسزایی روی علم بازاریابی گذاشت و عصر سوم را به سوی بازاریابی سبز پایدار پیش برد.
چالشهای بارز این عصر عبارت است از: آیندهنگری، عدالت و برابری و تأکید بر نیازها. آیندهنگری معتقد است بازاریابی سعی دارد به رضایت مشتریان و سودآوری سرمایه گذاران منجر باشد. همچنین دو عصر قبلی بازاریابی فقط بر نیاز مصرف کنندگان کنونی تأکید داشتند در حالی که طبق رویکرد بازاریابی سبز پایدار باید نیاز نسلهای بعدی را نیز ملاحظه کرد، بنابراین، اگر سیستم تولید و مصرف امروز ناپایدار باشد قدرت انتخاب نسل بعد از او گرفته خواهد شد. عدالت و برابری نیز تأکید دارد که هزینهها و منافع در کشورهای توسعه یافته یکسان نیست (پیتی،2001)
4- بازاریابی سبز در ایران
حال که به مشکلات و مسائل زیست محیطی واقف شدیم و اینکه چرا بازاریابی و علوم تجاری نیز درگیر این مسائل شد باید ببینیم کشور ما ایران در این موارد چگونه است و چه وضعیتی درباره مسائل زیست محیطی و همچنین بازاریابی سبز دارد؟ و چه آینده ای پیش روی ماست و چه کارهایی باید بکنیم؟
کلمات کلیدی : تحقیق درباره بازاریابی سبز , تحقیق در مورد بازاریابی سبز , تحقیق درباره بازاریابی , تحقیق درباره بازاریابی صادرات , تحقیق درباره بازاریابی کا
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:
لینک منبع :
لینک فایل تحقیق درباره بازاریابی سبزترجمه مقالات درباره بازاریابی سبز - 2019 - ترجمه فا
https://tarjomefa.com/category/ترجمه...درباره/بازاریابی-سبز/ - ذخیره شده
در زیر لیست مقالات ترجمه شده با موضوع بازاریابی سبز توسط سایت ترجمه فا تهیه
شده که میتوانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس ترجمه ...
دانلود مقاله بازاریابی سبز | ایلرنیکا
elearnica.ir/management/دانلود-مقاله-بازاریابی-سبز - ذخیره شده
دانلود مقالات بازاریابی سبز با عنوان ترجمه شده؛ دانلود دهها مقاله جدید دسته بندی شده
در تمامی ... به منظور تسریع دانلود مقاله و پیشبرد فرایند تحقیق، امکان دانلود دهها
مقاله بازاریابی سبز با ترجمه فارسی عنوان فراهم گردیده است. .... درباره ی موضوع ...
درباره ما. سایت دانلود مقاله های علمی ایلرنیکا، کتابخانه ی شخصی و حامی پژوهشی شما
است.
بازاریابی سبز - پارس مدیر
https://parsmodir.com/db/marketing/green-marketing.php - ذخیره شده
بازاریابی سبز و اصول و مبانی و تعریف و تاریخچه بازاریابی سبز در سازمان سبز
به ... بحرانهای انرژی در اواسط دهه ۱۹۷۰، موج اولیه تحقیقات پیرامون موضوعات زیست
محیطی را در اوایل دهه ۱۹۸۰ به دنبال داشت. ... دولتهای زیادی در دنیا درباره فعالیتهای
بازاریابی سبز نگران هستند و تلاش میکنند که به آنها نظم ببخشند. .... سایت
پارسمدیر.
بازاریابی سبز چیست؟ + مقاله و تحقیق جامع - تحقیق آماده
https://doc724.com/بازاریابی-سبز/ - ذخیره شده
“بازاریابی سبز” یک استراتژی بازاریابی است که به بازاریابان در دستیابی به
این هدف کمک می کند. ... تحویل فوری و خودکار فایل با لینک مستقیم بعد از پرداخت.
مقالات ISI بازاریابی مستقیم : 103 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
isiarticles.com/topic/82 - ذخیره شده - مشابه
تحقیقات بازاریابی بین المللی : دیدگاه مدیریت پروژه جهانی ... The mediating role
of green word-of-mouth and moderating role of green concern. دانلود مقاله.
دانلود رایگان مقالات بازاریابی+pdf | مقالات بازاریابی با فرمت pdf ...
https://qmpmarketing.com/بازاریابیpdf/ - ذخیره شده
30 نوامبر 2016 ... فایل های رایگان بازاریابی+pdf بازاریابی+pdf و فایل های پی دی ام بازاریابی از جمله
مواردی است که به علاوه بر آنکه به صورت کاربردی می تواند مورد ...
دانلود رایگان مقاله بازاریابی سبز با ترجمه فارسی - فرداپیپر
https://fardapaper.ir/management/marketing/green-marketing/ - ذخیره شده
دانلود ترجمه مقاله مدیریت بازاریابی سبز ، مقالات انگلیسی isi ترجمه شده فارسی
رایگان از الزویر و منابع معتبر خارجی در مورد بازاریابی سبز.
مقالات ترجمه شده بازاریابی و مدیریت بازار : 304 مقاله انگلیسی با ...
isiarticles.com/translated-articles/28 - ذخیره شده - مشابه
بازاریابی به معنای شناخت نظام بازار، تشخیص نیازها و خواسته های بازار و در نهایت ...
دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع بازاریابی و مدیریت بازار آرشیو شده است که
شما ... در صورتی که مقاله لاتین دیگری از سایر کتگوری های سایت مد نظر شماست که
تا کنون ... رفتار خرید سبز : چارچوب مفهومی و بررسی تجربی مصرف کنندگان هندی.
دانلود رایگان مقاله بازاریابی سبز و نام تجاری سبز - مورد تویوتا ...
iranarze.ir/green+marketing+green+brand+tota+case - ذخیره شده
دانلود رایگان مقاله انگلیسی بازاریابی سبز و نام تجاری سبز - مورد تویوتا از سایت
الزویر - Elsevier.
دانلود ترجمه مقاله بازاریابی رسانه های اجتماعی - فراپیپر
https://farapaper.com/.../بازاریابی/بازاریابی-رسانه-های-اجتماعی/ - ذخیره شده
دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI بازاریابی رسانه های اجتماعی با ترجمه فارسی از
الزویر و سایر منابع معتبر به صورت ورد و PDF.
لینک فایل دانلود تحقیق در مورد بازاریابی سبز|کِی اِی
kamal.xteach.ir/fs/689567/دانلود-تحقیق-در-مورد-بازاریابی-سبز - ذخیره شده
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد فایل پاورپوینتقابل ویرایشبسیارعلمی
و جذاب7 صفحهمناسب جهت ارائه دانشگاهی در مقاطع مختلف و تحقیق.
دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سبز - کالج پروژه
collegeprozheh.ir/دانلود-ترجمه-مقاله-بازاریابی-سبز/ - ذخیره شده
مقاله ترجمه شده بازاریابی سبز مربوط به رشته مدیریت و کشاورزی و درباره ... اکنون
می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.
فایل word مقاله تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان ...
files.icoac.ir/files/39090/html - ذخیره شده
10 ا کتبر 2018 ... پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر وفاداری ... شد جهت
جمعآوری اطلاعات در این تحقیق از پرسشنامه آمیخته بازاریابی سبز و وفاداری ... شده
است که مصرف کنندگان درباره محصولاتی که میخرند بازاندیشی کنند. .... لینک
مرتبط » فایل word مقاله تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان.
مقاله تعریف محصول سبز و نقش آن بر خرید مصرف کننده بازاریابی سبز
https://www.civilica.com/Paper-ICTMNGT02-ICTMNGT02_101=تعریف-محصول-سبز-و-نقش-آن-بر-خرید-مصرف-کننده-بازاریابی-سبز.... - ذخیره شده
حجم فایل: ۳۴۳.۷۱ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۶ صفحه با فرمت PDF قابل ... محصول
سبز،رفتار خرید،رفتار مصرف کننده،بازاریابی سبز ... این لینک همیشه ثابت است
و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد ... اطلاعات بیشتر درباره COI.
گرایش بازاریابی سبز: مفهوم سازی، توسعه مقیاس و ... - مقاله با ترجمه
isisell.com/1506521517.isi - ذخیره شده
از آنجاییکه بازاریابی سبز یک ابزار مهم برای استراتژی کسب و کار/ تجاری ...
مسیر بسوی بحث درباره تحقیقات آتی و برنامه های مدیریتی ساختارهای جدید هموار شده
است. ... پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
...
مقاله تحلیلی براقدامات استراتژیک در تحقق بازاریابی سبز (مورد ...
https://www.civilica.com/Paper-AMSCONF05-AMSCONF05_270=تحلیلی-براقدامات-استراتژیک-در-تحقق-بازاریابی-سبز-مورد-مطالعه-شر... - ذخیره شده
بازاریابی سبز امروزه مولفه حیاتی مفهوم بازاریابی جامع است. ... حجم فایل: ۶۵۱.۸۴
کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۷ صفحه با فرمت PDF قابل ... این لینک همیشه ثابت
است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد ... اطلاعات بیشتر درباره COI.
تصاویر برای لینک فایل تحقیق درباره بازاریابی سبز
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان
https://jomc.ut.ac.ir/article_29908.html - ذخیره شده - مشابه
جنبش بازاریابی سبز از دهه 1980 به شکلی گسترده مورد توجه سازمانها و
مصرفکنندگان قرار گرفته است. سازمانها با تولید ... برای آزمون فرضیهها از تحقیق
توصیفی پیمایشی استفاده شد. جامعه مورد ... تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 10,200.
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت.
ابتدای صفحه.
مقاله بازاریابی سبز | voyuer | 236480
voyuer.etock.ir/voyuer/236480/html - ذخیره شده
دانلود ... مقاله ای درمورد بازاریابی سبز مقطع کارشناسی ارشد دسته بندی: جزوات»
سایر موارد تعداد مشاهده: 384 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. zip فرمت فایل اصلی: word
تعداد ...
دانلود رایگان مقالات سال 2018 - آی اس آی دانلود ISIDL
https://isidl.com/category/year/2018/ - ذخیره شده
دانلود رایگان مقالات سال 2018 به زبان انگلیسی از منابع علمی و معتبر الزویر و
IEEE و سایر نشریات ISI. ... پس از مشاهده مشخصات مقاله میتوانید اقدام به دانلود رایگان
مقاله انگلیسی با فرمت PDF نمایید. ... مقالات 2018 بازاریابی .... citizenship
behavior ترجمه عنوان مقاله دورنمای تبادل اجتماعی درباره اینکه رهبری اخلاقی چگونه و
چه زمانی ...
مقالات و نرم افزارهای مختلف
shamsfile.freehost.io/tag/تلفنی/ - ذخیره شده
دانلود فایل تحقیق درباره اصول بازاریابی تلفنی. برای دانلود فایل تحقیق درباره
اصول بازاریابی تلفنی روی لینک زیر کلیک کنید لینک تحقیق درباره اصول ...
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان - SID.ir
https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=225294 - ذخیره شده
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار
خرید مصرف ... برای آزمون فرضیه ها از تحقیق توصیفی پیمایشی استفاده شد.
بانک مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی: دانلود اصل مقاله +خرید ترجمه ...
www.sahandtarjomeh.com/ - ذخیره شده - مشابه
بعد از پرداخت آنلاین موفق لینک دانلود ترجمه مقاله هم به نشانی ایمیل شما ارسال می
گردد ... مقاله انگلیسی تعامل گرایش بازاریابی سبزِ استراتژیک و داخلی بر مزیت
رقابتی با ترجمه فارسی ۲۰۱۸ .... دانلود مقاله انگلیسی یکپارچه سازی مدیریت ریسک
پروژه های ساختمانی و ...... مطالعه درباره موقعیت گره شبکه حسگر بی سیم در محیط
جنگل.
سبز فایل: خانه - دانلود پایان نامه و سمینار ارشد
https://sabzfile.com/ - ذخیره شده
دانلود پایان نامه و سمینار ارشد – سبز فایل ... هزاران فایل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ،
پروپوزال ، پروژه دانشجویی و گزارش سمینار با فرمت ... لینک رشته های پربازدید :
مدیریت حقوق روانشناسی حسابداری جغرافیا جامعه شناسی معماری برق ... پایان نامه
درباره خلاقیت ... پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی
درونی.
دانلود ترجمه مقاله مجموعه بازاریابی سبز و تاثیر منابع مازاد و ریسک ...
https://maghalejoo.com/doc/9188/سبز-کردن-مجموعه-بازاریابی/ - ذخیره شده
دانلود ترجمه مقاله "سبز کردن" مجموعه بازاریابی: آیا شرکت ها این کار را انجام می دهند و
آیا .... environmental reputation moderates the links between green marketing ....
گریزی مدیریت بر آن; تحقیق درباره مجموعه بازاریابی سبز و تاثیر منابع مازاد و ...
دانلود رایگان نمونه پروپوزال مدیریت تمام گرایش | پروپوزال روش ...
https://phd-proposal.ir/دانلود-رایگان-نمونه-پروپوزال-مدیریت/ - ذخیره شده
لینک نمونه پروپوزال رایگان ارشد مدیریت بازرگانی بازاریابی ... واژه های استراتژی
بازاریابی, پروپوزال بازاریابی بین الملل, بازاریابی سبز یا مانند این را ... یا برای
دریافت لینک دانلود پروژه دانشگاهی پروپوزال روش تحقیق کارشناسی ارشد .... در
بیان بخش گردآوری داده ها و روش گردآوری یک مقاله مروری درباره گراندد تئوری یا نظریه
...
پاورپوینت بازاریابی سبز – confrim
sedayepooya.ir/confrim/پاورپوینت-بازاریابی-سبز/ - ذخیره شده
بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به پاورپوینت بازاریابی سبز را که در
دسته بندی ... دانلود فایل فلش رسمی و فارسی ال جی L4 II E445 با لینک مستقیم ...
تحقیق در مورد درباره مدیریت انگیزش در سازمان , دانلودتحقیق در مورد درباره مدیریت ...
پروپوزال موانع تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه ایران
ailinfili.looksfile.com/.../پروپوزال-موانع-تحقق-بازاریابی-سبز-در-صنعت-بیمه-ایران
پروپوزال موانع تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه ایران - پروپوزال موانع تحقق
بازاریابی سبز در ... پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی سبز وبرند سبز ...
pdpnetwork.ir/hide/دانلود-ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-بازا/ - ذخیره شده
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی سبز و برند سبز (فصل دوم ... این
رقم 8 برابر بودجهای است که صرف تحقیقات درباره کاهش جمعیت می شده است. ... از
پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز
برای ...
فایل ورد Word بازاریابی سبز | 951100
school.11thivsc.ir/School/951100/html - ذخیره شده
5 فوریه 2019 ... بخشی از متن فایل ورد Word بازاریابی سبز : ... امروزه جامعه بیشتر در مورد محیط
طبیعی نگران است و مردم اکنون درباره محصولات بی خطر برای محیط و ...
شنبه 8 تیر 1398 ساعت 17:26