لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک ها

گردآوری لینکهای مفید

لینک فایل اقدام پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

با فرمت word و در 21 صفحه

کامل

در این تحقیق ابتدا سعی کردیم موضوعی را انتخاب کنیم که قابل تحقیق و بسط و گسترش باشد .من تحقیق خود را برروی یکی از دانش آموزان یک دبستان شروع کردم که آن دانش آموز از لحاظ جسمی کاملاً سالم بود اما از لحاظ رفتاری و روانی دچار مشکلاتی بود بنابراین در اولین مرحله در مورد ترس که مشکل آن دانش آموز بود اطلاعاتی جمع آوری کردم . سپس با مشکلات دانش آموز  مقایسه کردم  و متوجه شدم که مشکلات دانش آموز با تو جه به نشانه هایی که در رفتار و اعمال او دیده می شد ناشی از یک ترس ذهنی و عاطفی بوده که بر اثر یک رفتار و غلط خشونت بار اولیا در او ایجاد شده بود که این خشونت های اولیا یاسر ناشی از فقر مالی و فقر سوادی و آموزشی بود و در تمام زندگی او تاثیر گذاشته بود . بنابراین من در پی چاره گشتم و با توجه به اطلاعاتی که از او به دست آورده بودم تصمیم گرفتم تا چند راه حل را بر روی اجرا کنم که یکی از اصلی ترین راه حل ها حسایت زدایی ((قرار دادن دانش اموز در شرایطی بود که ترس او از آنجا منشاء گرفته بود البته از قبل تمام شرایط ایمن گردید.))بود که در مورد او انجام گرفت و همچنین یاسر را از لحاظ عاطفی چند جلسه مورد بررسی قرار دادم که متوجه ضعف عاطفی شدید در او شدم به گونه ای که از لحاظ عاطفی کم کم داشت به من وابسته میشد که همین امر موجب بهبود شدن درس او شده بود و هرجلسه نمرات خیلی خوب و خوب خود را به من نشان میداد. که سرانجام با گردآوری مجدد  اطلاعات از دانش آموز از زمانی که اقدام عملی بر روی او صورت گرفته بود.نتایج اطلاعات بدین صورت بود که من توانسته بودم . تا حدود نسبتاً زیادی دانش آموز را به حالت نرمال برگردانیم.

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                   صفحه

چکیده                                                                                                 

مقدمه                                                                                                  1

بیان مسئله                                                                                            2

توصیف وضعیت موجود                                                                           3

گردآوری اطلاعات                                                                                  4

گردآوری شواهد (1)                                                                               6

تجزیه و تحلیل شواهد (1)                                                                          9

اجرای راه حل ها                                                                                    9

مقایسه راه حل ها                                                                                    10

گردآوری اطلاعات شواهد (2)                                                                    11

 بحث و نتیجه گیری و گزارش نهایی                                                            12

منابع و مآخذ                                                                                          13


کلمات کلیدی :
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل اقدام پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم؟

چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس ... karvarzisara.ir/چگونه-ترس-یاسر-از-آموزگار-را-برطرف-کردم/‎Cached23 مارس 2017 ... کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی ... نام فایل چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در ... Images for لینک فایل اقدام پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم؟ یونیک فایل درس پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم ... unic.sellfile.ir/prod-1795588-درس+پژوهی+چگونه+ترس+یاسر+از+آموزگار+را+برطرف+کردم+وفعالیت+او+را+در+کلاس+بیشتر+کردم+؟.html‎Cachedدرس پژوهی چگونه ترس یاسر از آهوزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر ... لینک دانلود و خرید محصول در پایین توضیحات فرمت فایل: پی دی اف (pdf) آماده چاپ ... آورده شده است: اقدام پژوهی چگونه اختلال در خواندن را برطرف کردم تعداد صفحات : . اقدام پژوهی چگونه توانستم کم رویی ستاره را کاهش دهم - یونیک فایل unic.sellfile.ir/prod-1801528-اقدام+پژوهی+چگونه+توانستم+کم+رویی+ستاره+را+کاهش+دهم.html‎Cachedاقدام پژوهی افزایش میزان مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده. ... لینک دانلود و خرید محصول در پایین توضیحات فرمت فایل: ورد (Word) قابل ویرایش و آماده چاپ ..... درس پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم ؟ دانلود گزارش کارآموزی دبستان و مهدکودک - فارس فایل 1747.farsfile.ir/product/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-دبستان-و-مهدکودک‎Cached Similarدانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی و پیش دبستانی- این فایل با فرمت word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت و و ... چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم ؟ قیمت: 9,000 تومان. اقدام پژوهی ( کارورزی 3) قیمت: 9,000 تومان ... پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. اقدام پژوهی معلمان ابتدایی - دبیرستان - متوسطه در قالب فایل ورد www.khnschool.ir/dars‎Cached11, اقدام پزوهی چگونه توانستم اختلال رفتاری دانش آموزم را در فعالیت های ورزشی کاهش دهم؟ ... 13, اقدام پژوهی معلمان ابتدایی چگونه ضعف دانش آموزان کلاس چند پایه ی روستای ناظم آباد را در روخوانی و روان خوانی برطرف کردم. .... 63, علل بی انگیزه بودن مریم در مدرسه و تاثیر نظارت اولیا ءدانش اموز و مدرسه بر عملکرد او, کژال شکیبا, کلاترزان. دانلود اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی متوسطه اول و دوم برای تمامی دروس - کندو https://kandoocn.com/index.php?newsid=96830‎Cached Similar7 مارس 2019 ... تمامی فایل ها در قالب فایل word بوده و قابل ویرایش است و به راحتی می توانید ... اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی چگونه شدت ترس و اضطراب مسعود را در کلاس ... اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس درس مطالعات اجتماعی را شاد ، جذاب و .... اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟ Mixing1andassembly mixing1andassembly.mihanblog.com/‎Cached16 دسامبر 2017 ... دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم ... دانلود اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز .... تحقیق درمورد مکانیک سیالات لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و ...... عنوان تحقیق : چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم؟ Computerj computerj.mihanblog.com/‎Cachedدانلود درس پژوهی با موضوع هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس سفره ی عمو عباس ... تحقیق تغذیه کودکان 34 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ...... اقدام پژوهی عملیاتی کردن فعالیت یادگیری فعال دانش آموزان . ..... عنوان تحقیق : چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم؟ چگونه می توانم پرخاشگری را در دانش آموزم برطرف سازم - فروشگاه فایل ... lifefile.teenpaper.red/point-531098.html اقدام پژوهی چگونه مشکل املایی دانش آموزم را در پایه ی اول ابتدایی برطرف کنم ..... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : .ppt .... درس پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم ؟ دانلود بهینه سازی قند گیری از ملاس به روش استفنsteefen 31 ص ... uploadmb.ir/technical/دانلود-بهینه-سازی-قند-گیری-از-ملاس-به-رو/‎Cachedکاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود بهینه سازی قند گیری از ملاس به روش استفنsteefen 31 ص را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. دانلود بهینه ... اقدام پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف کردم وفعالیت او را در کلاس بیشتر کردم؟ کاربر عزیز ... تحقیق وبررسی در مورد روانشناسی ازدواج 47 ص لینک… فرم کامل و ...